Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az Ásgard istenei kiegészítő:
Minden játékmenetben csak két isten vesz részt. Véletlenszerűen húzz két istenkártyát, és helyezd őket a tábla mellé, hogy minden játékos láthassa a képességeit. A kezdeti előkészületek végén keverd össze a táblán vagy a Age Track-on nem lévő Ragnarök jelzőket, és húzz belőlük kettőt. Nézd meg a jelzőkön felsorolt két tartomány nevét, és helyezd el mindegyik istenfigurát az egyikbe (ezeket a Ragnarök jelzőket ezután félreteszed).
Minden isten képessége mindig érvényben van, megváltoztatva annak a tartománynak a szabályait, amelyben tartózkodnak. A többi tartományra ez nem vonatkozik. Miután egy játékos megpróbál kifosztani egy olyan tartományt, ahol egy istenfigura található, akár sikerül a fosztogatás, akár nem, az istent egy másik, kifosztatlan tartományba kell helyeznie, amelyikben nincs istenfigura. Tehát a két isten soha nem foglalhatja el ugyanazt a tartományt, és soha nem kerülnek kifosztott vagy elpusztított tartományba.
A 2. és 3. kor elején a két isten ismét véletlenszerűen elhelyezkedik tartományokban, amit 2 fel nem használt Ragnarök zseton húzásával határoznak meg.
A két isten kombinációja, amelyet minden játékban használnak, egyedi textúrát ad az adott játékmenetnek. Befolyásolják a draftválasztásokat és a csaták menetét. Megpróbálod újra és újra kihasználni egy isten erejét azzal, hogy oda mozgatod, ahová akarod, és folyamatosan kifosztod a tartományát? Vagy mindent megteszel, hogy semlegesítsd őt azzal, hogy fosztogatod a tartományát? Talán egy reménytelen fosztogatást próbálsz meg a tartományában, csak hogy egy másik tartományba helyezd át, ahol akadályozhatja egy másik játékos terveit. Teljesen új szintre emelik a játékot anélkül, hogy a szabályokat alig bonyolítanák.
A miniatúrák mindegyikéhez tartozik egy tarot méretű Isten kártya.
Minden játékmenetben csak két isten vesz részt. Véletlenszerűen húzz két istenkártyát, és helyezd őket a tábla mellé, hogy minden játékos láthassa a képességeit. A kezdeti előkészületek végén keverd össze a táblán vagy a Age Track-on nem lévő Ragnarök jelzőket, és húzz belőlük kettőt. Nézd meg a jelzőkön felsorolt két tartomány nevét, és helyezd el mindegyik istenfigurát az egyikbe (ezeket a Ragnarök jelzőket ezután félreteszed).
Minden isten képessége mindig érvényben van, megváltoztatva annak a tartománynak a szabályait, amelyben tartózkodnak. A többi tartományra ez nem vonatkozik. Miután egy játékos megpróbál kifosztani egy olyan tartományt, ahol egy istenfigura található, akár sikerül a fosztogatás, akár nem, az istent egy másik, kifosztatlan tartományba kell helyeznie, amelyikben nincs istenfigura. Tehát a két isten soha nem foglalhatja el ugyanazt a tartományt, és soha nem kerülnek kifosztott vagy elpusztított tartományba.
A 2. és 3. kor elején a két isten ismét véletlenszerűen elhelyezkedik tartományokban, amit 2 fel nem használt Ragnarök zseton húzásával határoznak meg.
A két isten kombinációja, amelyet minden játékban használnak, egyedi textúrát ad az adott játékmenetnek. Befolyásolják a draftválasztásokat és a csaták menetét. Megpróbálod újra és újra kihasználni egy isten erejét azzal, hogy oda mozgatod, ahová akarod, és folyamatosan kifosztod a tartományát? Vagy mindent megteszel, hogy semlegesítsd őt azzal, hogy fosztogatod a tartományát? Talán egy reménytelen fosztogatást próbálsz meg a tartományában, csak hogy egy másik tartományba helyezd át, ahol akadályozhatja egy másik játékos terveit. Teljesen új szintre emelik a játékot anélkül, hogy a szabályokat alig bonyolítanák.
A miniatúrák mindegyikéhez tartozik egy tarot méretű Isten kártya.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, többnyelvű, BlackFire
Gyártói cikkszám
BLR303
Vonalkód
889696002815
Cikkszám
BFR8495
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The Gods of Ásgard expansion:
Only two gods will be part of each game session. Randomly draw two god cards and place them next to the board so all players can see their powers. At the end of the initial setup, shuffle the Ragnarök tokens that are not on the board or on the Age Track and draw two of them. Look at the names of the two provinces listed on the tokens and place each god figure in one of them (these Ragnarök tokens are then put aside).
Each god's ability is always in effect, changing the rules of the province they're in. The rest of the provinces are not affected. After a player attempts to pillage a province containing a god figure, whether he succeeds in the pillaging or not, he must then move the god to a different unpillaged province that does not contain a god figure. So the two gods can never occupy the same province, and they never go to a pillaged or destroyed province.
At the beginning of the 2nd and 3rd Ages, the two gods are again placed in random provinces, determined by drawing 2 unused Ragnarök tokens.
The combination of the two gods used in each game creates a unique texture to that session. They affect draft choices and influence the flow of the battles. Will your try to benefit from a god's power again and again by moving him where you want and always pillaging his province? Or will you do your best to neutralize him by pillaging around his province? Perhaps you'll want to attempt a hopeless pillage on his province just to move him onto another province where he will hinder another player's plans. They add a whole new layer to the game, without adding hardly any complexity to the rules.
The miniatures each come with a tarot-sized God card.
Only two gods will be part of each game session. Randomly draw two god cards and place them next to the board so all players can see their powers. At the end of the initial setup, shuffle the Ragnarök tokens that are not on the board or on the Age Track and draw two of them. Look at the names of the two provinces listed on the tokens and place each god figure in one of them (these Ragnarök tokens are then put aside).
Each god's ability is always in effect, changing the rules of the province they're in. The rest of the provinces are not affected. After a player attempts to pillage a province containing a god figure, whether he succeeds in the pillaging or not, he must then move the god to a different unpillaged province that does not contain a god figure. So the two gods can never occupy the same province, and they never go to a pillaged or destroyed province.
At the beginning of the 2nd and 3rd Ages, the two gods are again placed in random provinces, determined by drawing 2 unused Ragnarök tokens.
The combination of the two gods used in each game creates a unique texture to that session. They affect draft choices and influence the flow of the battles. Will your try to benefit from a god's power again and again by moving him where you want and always pillaging his province? Or will you do your best to neutralize him by pillaging around his province? Perhaps you'll want to attempt a hopeless pillage on his province just to move him onto another province where he will hinder another player's plans. They add a whole new layer to the game, without adding hardly any complexity to the rules.
The miniatures each come with a tarot-sized God card.