Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Mexica a Mask Trilogy sorozat harmadik játéka, melyet Michael Kiesling and Wolfgang Kramer tervezett, és eredetileg 2002-ben jelent meg.
Most visszatért, akárcsak a Mask Trilogy másik két játékában, menő 3D-s gyantából készült templomdarabokkal!
Mexikóban a játékosok megpróbálják felosztani a land és templomokat építeni. A játék elején egyetlen nagy szárazföld van.
A játék során a játékosok csatornákat és hidakat, valamint négy különböző magasságú 3D-s gyantatemplomokat építenek.
A játékosok pontokat szereznek, ha a zsetonokon látható módon lezárnak egy bizonyos számú mezőből álló területet, valamint akkor is, ha
a játék első és második fázisának vége.
A Mexica Dutch and German verzióját a Super Meeple-gyel együttműködve adjuk ki.
A játék 100%-ban nyelvfüggetlen, és a más nyelveken írt szabályok...
Most visszatért, akárcsak a Mask Trilogy másik két játékában, menő 3D-s gyantából készült templomdarabokkal!
Mexikóban a játékosok megpróbálják felosztani a land és templomokat építeni. A játék elején egyetlen nagy szárazföld van.
A játék során a játékosok csatornákat és hidakat, valamint négy különböző magasságú 3D-s gyantatemplomokat építenek.
A játékosok pontokat szereznek, ha a zsetonokon látható módon lezárnak egy bizonyos számú mezőből álló területet, valamint akkor is, ha
a játék első és második fázisának vége.
A Mexica Dutch and German verzióját a Super Meeple-gyel együttműködve adjuk ki.
A játék 100%-ban nyelvfüggetlen, és a más nyelveken írt szabályok...
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, többnyelvű, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
KEG00501
Vonalkód
7438222541538
Cikkszám
BFR85703
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Mexica is the third game in the Mask Trilogy, designed by Michael Kiesling and Wolfgang Kramer and originally published in 2002.
Now it is back with, as with the other two games of the Mask Trilogy, cool 3D resin temple pieces!
In Mexica, players try to devide the land and build temples. At the beginning of the game, there is one big landmass.
Over the course of the game, players build canals and bridges, as well as 3D resin temples in four different heights.
Players score points both when they close an area of a certain number of spaces as depicted on tokens, as well as at
the end of the first and second phase of the game.
We are publishing the Dutch and German version of Mexica in cooperation with Super Meeple.
The game is 100% language independent, and rules in other languages are
Now it is back with, as with the other two games of the Mask Trilogy, cool 3D resin temple pieces!
In Mexica, players try to devide the land and build temples. At the beginning of the game, there is one big landmass.
Over the course of the game, players build canals and bridges, as well as 3D resin temples in four different heights.
Players score points both when they close an area of a certain number of spaces as depicted on tokens, as well as at
the end of the first and second phase of the game.
We are publishing the Dutch and German version of Mexica in cooperation with Super Meeple.
The game is 100% language independent, and rules in other languages are