Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A The Dutch East Indies első kiegészítője, az Adventures of the High Seas hat modult tartalmaz, amelyek egyenként vagy egyszerre integrálhatók az alapjátékba. A kiegészítő kompatibilis az alapjáték standard és deluxe kiadásával is. Ezek az új modulok, ahogy a doboz tetején látható, az óramutató járásával megegyezően:
1 – Erődök. Az alapjátékban vitorlázás közben csak a kalózokra és más játékosokra kell figyelned, semmi másra. Amikor visszaszállítod a fűszereidet a szülőszigetedre, azok biztonságban vannak. Most már nem… Egy erőddel kezdesz a szülőszigeteden, amellyel védekezhetsz a többi játékos ellen, akik megpróbálják ellopni a fűszereidet. A kalózok 2 erődöt kapnak a High Seas-on, hogy segítsenek nekik, de ha legyőzöd őket, birtokolhatod ezeket az erődöket!
2 – Települések. Mivel ez a kiegészítő sokkal több lehetőséget kínál az arany elköltésére, igazságos, hogy lehetőséget kapsz arra is, hogy többet keress. Mostantól olyan vad szigeteken is építhetsz településeket, amelyeken már nincsenek kártyák. A település ládákat fog termelni számodra, és kikötőként is szolgál, hogy megvédjen a támadásoktól!
3 – Kincsek. A településekhez hasonlóan, amikor kincset találsz, aranyat találsz! Ez segít az 1. és 6. modulban.
4 – Események. Vad szigeteken már nem csak kereskedelmi ajánlatokat lehet húzni. Amikor a legkevésbé számítasz rá, lecsap a villám! Vagy megidézed a Krakent. Vagy ki tudja, valami hasznos dolog történhet. Ez azt is jelenti, hogy már nem nézheted meg biztonságosan az utolsó lapot egy szigeten. Lehet, hogy egy eseményről van szó, ami azt jelenti, hogy a pakli üres, és megtámadhatnak!
5- Zátonyok. Újabb veszély a High Seas-n rád, az ellenfeleidre és a kalózokra nézve! Biztonságban maradsz és kikerülöd őket, vagy vállalod a kockázatot és reménykedsz, hogy a hajód biztonságban áthalad rajtuk? Elakadni nem szórakoztató, kivéve, ha a kalózokkal történik meg!
6- Legénység. Amikor egy szigeten kifogynak a kereskedelmi kártyák az alapjátékban, azok már nem érdekesek. Most már nem! Most már településeket építhetsz, de a szigeten élő helyiek is keresnek valami elfoglaltságot! Fizess egy helyi lakosnak a szolgáltatásaiért, és fejleszd a hajódat egy teljesen új módon! Csak légy óvatos a csatákban, nehogy meghaljon a legénységed!
1 – Erődök. Az alapjátékban vitorlázás közben csak a kalózokra és más játékosokra kell figyelned, semmi másra. Amikor visszaszállítod a fűszereidet a szülőszigetedre, azok biztonságban vannak. Most már nem… Egy erőddel kezdesz a szülőszigeteden, amellyel védekezhetsz a többi játékos ellen, akik megpróbálják ellopni a fűszereidet. A kalózok 2 erődöt kapnak a High Seas-on, hogy segítsenek nekik, de ha legyőzöd őket, birtokolhatod ezeket az erődöket!
2 – Települések. Mivel ez a kiegészítő sokkal több lehetőséget kínál az arany elköltésére, igazságos, hogy lehetőséget kapsz arra is, hogy többet keress. Mostantól olyan vad szigeteken is építhetsz településeket, amelyeken már nincsenek kártyák. A település ládákat fog termelni számodra, és kikötőként is szolgál, hogy megvédjen a támadásoktól!
3 – Kincsek. A településekhez hasonlóan, amikor kincset találsz, aranyat találsz! Ez segít az 1. és 6. modulban.
4 – Események. Vad szigeteken már nem csak kereskedelmi ajánlatokat lehet húzni. Amikor a legkevésbé számítasz rá, lecsap a villám! Vagy megidézed a Krakent. Vagy ki tudja, valami hasznos dolog történhet. Ez azt is jelenti, hogy már nem nézheted meg biztonságosan az utolsó lapot egy szigeten. Lehet, hogy egy eseményről van szó, ami azt jelenti, hogy a pakli üres, és megtámadhatnak!
5- Zátonyok. Újabb veszély a High Seas-n rád, az ellenfeleidre és a kalózokra nézve! Biztonságban maradsz és kikerülöd őket, vagy vállalod a kockázatot és reménykedsz, hogy a hajód biztonságban áthalad rajtuk? Elakadni nem szórakoztató, kivéve, ha a kalózokkal történik meg!
6- Legénység. Amikor egy szigeten kifogynak a kereskedelmi kártyák az alapjátékban, azok már nem érdekesek. Most már nem! Most már településeket építhetsz, de a szigeten élő helyiek is keresnek valami elfoglaltságot! Fizess egy helyi lakosnak a szolgáltatásaiért, és fejleszd a hajódat egy teljesen új módon! Csak légy óvatos a csatákban, nehogy meghaljon a legénységed!
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, többnyelvű, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
KEG00207
Vonalkód
7438222542597
Cikkszám
BFR85712
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Adventures of the High Seas, the first expansion for The Dutch East Indies, features six modules that can be integrated into the base game one at a time, or all at once. The expansion is compatible with both the standard and deluxe edition of the base game. These are the new modules, as depicted on the top of the box, going clockwise:
1 – Forts. In the base game, you have to watch out for pirates and other players while sailing, and nothing else. When you deliver your spices back on your home island, they are safe. Now, not anymore… You start with a fort on your home island with which you can defend against other players trying to steal your spices. Pirates get 2 forts on the High Seas to aid them, but if you defeat them, you could own those forts!
2 – Settlements. Because this expansion comes with a lot more options to spend your gold on, it’s only fair that you also get the opportunity to earn more. You can now build settlements on wild islands with no cards left on them. The settlement will produce crates for you, and act as a harbor to protect you from attacks too!
3 – Treasures. Similarly to settlements, when you find a treasure, you find gold! Which aids you wih modules 1 and 6.
4 – Events. No longer can you only draw trade propositions at wild islands. When you least expect it, lightning strikes! Or you summon the Kraken. Or who knows, something helpful may happen. It also means you can no longer safely look at the last card at an island. It may be an event, which means then the deck is empty and you can be attacked!
5- Reefs. Another danger on the High Seas for you, your opponents and the pirates! Are you going to be safe and sail around them, or take the risk and hope your ship passes safely through it? Getting stuck is no fun, except for when it happens to the pirates!
6- Crew. When an island runs out of trade cards in the base game, they are of no interest. Not anymore! You can now build settlements, but the locals on the island are also looking for something to do! Pay a local for their services and upgrade your ship in a whole new way! Just be careful in battles not to get your crew killed!
1 – Forts. In the base game, you have to watch out for pirates and other players while sailing, and nothing else. When you deliver your spices back on your home island, they are safe. Now, not anymore… You start with a fort on your home island with which you can defend against other players trying to steal your spices. Pirates get 2 forts on the High Seas to aid them, but if you defeat them, you could own those forts!
2 – Settlements. Because this expansion comes with a lot more options to spend your gold on, it’s only fair that you also get the opportunity to earn more. You can now build settlements on wild islands with no cards left on them. The settlement will produce crates for you, and act as a harbor to protect you from attacks too!
3 – Treasures. Similarly to settlements, when you find a treasure, you find gold! Which aids you wih modules 1 and 6.
4 – Events. No longer can you only draw trade propositions at wild islands. When you least expect it, lightning strikes! Or you summon the Kraken. Or who knows, something helpful may happen. It also means you can no longer safely look at the last card at an island. It may be an event, which means then the deck is empty and you can be attacked!
5- Reefs. Another danger on the High Seas for you, your opponents and the pirates! Are you going to be safe and sail around them, or take the risk and hope your ship passes safely through it? Getting stuck is no fun, except for when it happens to the pirates!
6- Crew. When an island runs out of trade cards in the base game, they are of no interest. Not anymore! You can now build settlements, but the locals on the island are also looking for something to do! Pay a local for their services and upgrade your ship in a whole new way! Just be careful in battles not to get your crew killed!