Spyfall - EN

Spyfall - EN-CZE01904
Sétálj egy mérföldet kém bőrében! Vagy egy kilométert fapapucsban?

A KÉMESÉS egy könnyen tanulható kártyajáték, amely blöffölésről, nyomozós kérdésekről, okos válaszokról és gyanakvásról szól. Minden kör elején a játékosok kapnak egy titkos kártyát, amely tudatja velük, hol vannak – kaszinó, űrállomás, kalózhajó, cirkusz (30 egyedi helyszín!) –, azzal a kü
...
új
angol
RRP: 11 390 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

10 390 Ft
A vásárlás után járó pontok: 312 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Sétálj egy mérföldet kém bőrében! Vagy egy kilométert fapapucsban?

A KÉMESÉS egy könnyen tanulható kártyajáték, amely blöffölésről, nyomozós kérdésekről, okos válaszokról és gyanakvásról szól. Minden kör elején a játékosok kapnak egy titkos kártyát, amely tudatja velük, hol vannak – kaszinó, űrállomás, kalózhajó, cirkusz (30 egyedi helyszín!) –, azzal a különbséggel, hogy az egyik játékos a KÉM kártyát kapja a helyszín helyett. A Kém nem tudja, hol van, de megnyeri a kört, ha kitalálja, mielőtt leleplezi magát!

A játékosok ezután kérdéseket kezdenek feltenni egymásnak az intenzív 8 perces körök alatt. A nem kém játékosok olyan kérdéseket szeretnének feltenni és válaszokat adni, amelyek bizonyítják a többi játékosnak, hogy tudják, hol vannak. De vigyázz! Ha a kérdéseid és válaszaid túl konkrétak, a kém könnyen kitalálja a helyet, és nyer, ezért gyakorolnod kell egy kis finomságot. De ha a kérdéseid és válaszaid túl általánosak, azzal vádolhatnak, hogy te vagy a kém. A kémnek is néha kérdéseket tesznek fel (ahogy bármely más játékosnak is), és saját kérdéseket kell kitalálnia anélkül, hogy bármit is tudnának arról, hogy hol van! Ha figyelmesen hallgattad a többi játékost, akkor remélhetőleg hihető kérdéssel vagy válasszal fogsz előállni... remélhetőleg.

Körönként egyszer minden játékos azzal vádolhat egy másik játékost, hogy ő a kém. Ha minden játékos egyetért, a játék véget ér, és a játékos titkos kártyáját fel kell fordítani. Ha a kémet elfogják, minden Nem kém játékos megnyeri a kört. Ha egy Nem kém kerül felfedésre, a kém nyer. Végül, ha a kém rájön, hol van, felfedheti a kártyáját és tippelhet. Ha igaza van, megnyeri a kört. Ha nem, a Nem kém játékosok nyernek.
A játék több körből áll, és minden körben pontokat lehet szerezni. Egy teljes játék általában öt körből áll, és a kártyákat minden körben véletlenszerűen osztják. Akár két egymást követő körben is te lehetsz a Kém! Az utolsó kör után az a játékos nyer, aki a legtöbb pontot szerzi.

Tartalom összefoglalása:

240 Game Cards
30 Plastic Bags
Szabálykönyv


Játékosok száma: 3 - 8
Korosztály: 15 éves kortól
Játékidő: 30 – 45 perc
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Kiadó
Cryptozoic
Címkék
kártya / kockajáték, angol, Cryptozoic, BlackFire
Gyártói cikkszám
CZE01904
Vonalkód
815442019042
Cikkszám
BFR5360
Vélemények
Eredeti leírás
Walk a mile in the shoes of a spy! Or was it a kilometer in clogs?

SPYFALL is an easy-to-learn card game of bluffing, probing questions, clever answers, and suspicion. At the start of each round, players receive a secret card letting them know where they are – a casino, space station, pirate ship, circus, (30 unique locations!) – except that one player receives the SPY card instead of the location. The Spy doesn’t know where he is, but wins the round if he can figure it out before he blows his cover!

Players then start asking each other questions during the intense 8-minute rounds. Non-Spy players want to ask questions and give answers that prove to the other players that they know where they are. But watch out! If your questions and answers are too specific, the Spy will easily guess the location and win, so you need to practice a bit of subtlety. But if your questions and answers are too generic, you might be accused of being the Spy. The Spy will also sometimes be asked questions (just like any other player would) and have to come up with questions of his own, without knowing anything about where he is! If you listened carefully to the other players, you’ll be able to come up with a plausible question or answer… hopefully.

Once per round, each player may accuse another player of being the Spy. If all players agree, the game ends and that player’s secret card is flipped up. If the Spy is captured, each of the Non-Spy players win the round. If a Non-Spy is revealed, the Spy wins. Finally, if the Spy figures out where he is, he can reveal his card and make a guess. If he’s right, he wins the round. If not, the Non-Spy players win.
The game is played over a series of rounds and points are awarded each round. A complete game is typically five rounds and the cards are randomly dealt each round. You could even be the Spy two rounds in a row! After the last round, the player with the most points is the winner.

Contents Summary:

240 Game Cards
30 Plastic Bags
Rulebook


Number of Players: 3 - 8
For Ages: 15 and up
Playing Time: 30 – 45 minutes
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.