Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az ezred számtalan csatát vívott már szerte az európai kontinensen. Háborút vívott Bajorországban a poroszok ellen, Katalóniában a spanyolok ellen, a nagy piramisok alatt a könyörtelen törökök ellen, sőt New Orleans-ban még a feltörekvő amerikaiak ellen is. Most új kihívók jelentek meg, és egy teljesen idegen hadsereg sorakozik fel a csatatéren. A Trikolor lobogott a szélben, miközben rakétagránátok robbantak a levegőben. Egy új típusú hadviselés készült elszabadulni.
A Manoeuvre: Distant Lands a Manoeuvre kiegészítője. Négy új hadsereget tartalmaz, amelyek lehetővé teszik, hogy a fagyos északról a szubkontinensre és a mitikus keletre vigyük a harcot. A készlet tartalmaz korongokat és kártyákat Svédországhoz, a széttöredezett Kingdoms of India-hoz, a kínai 8-Banner Army-hoz és az omladozó Japanese Shogunate-hoz. Emellett 8 új land is található benne, amelyek arra kényszerítik a veterán játékosokat, hogy új taktikákat tanuljanak a Kelet mocsarai és mezői, valamint Skandinávia erdei között.
Svédország: A svédek a hagyományosabb európai hatalmakra emlékeztetnek, és jól illeszkednek a jelenlegi játékhierarchiába, kiegyensúlyozottabb játékot biztosítva a bajnokságokban. A svéd hadsereg mindkét Prussians and Russians mintájára illeszkedik, de összességében az alattuk lévő sorba tartozik.
Indiánok: A pandzsábi marathák, mogulok és Mysore and Sikhs királyságai összefogtak, hogy megdöntsék a korabeli gyarmati hatalmakat. Problémájuk az igazi vezető hiányának leküzdése, ami megnehezíti a rivalizálás és a veszekedés félretételét. Sebességük vetekszik az oszmánokkal, de sokkal kevésbé képesek azt jól használni. Igazi gerillaerőt alkotnak, amely ügyesen megfosztja ellenfeleit az erőforrásoktól vagy a manőverezés szabadságától.
Tokugawa sógunátus: A sógunátus omladozik. A hadsereg a sógun akarata ellenére igyekszik modernizálódni, és néhány éven belül Japán belép az ipari korszakba. A 19. század fordulóján azonban még mindig az elszigetelt klánok uralták a hadsereget. Minden daimjó a saját seregét vezeti csatába a saját ágyúival, lovasságával, szamurájával és teppójával. Csak a sógunra lehet szükség, hogy bármelyik klán együttműködjön egy másikkal. Óvakodj a banzai roham halálos dühétől, mert még a sarokba szorított egységek is a keserű végig és az utolsó emberig harcolnak.
Kína: A kínai 8-zászlós hadsereg elit egységekből álló maggal büszkélkedhet, beleértve három lovassági egységet is, amelyek bármilyen európai ellenféllel szemben megállják a helyüket. Sajnos a Tuan Lian-t alkotó han újoncok és parasztok alkalmatlanok és alulfelszereltek a Manchu and Mongol lovasaikhoz képest. Az akaraterős rakéták és a boszorkányság zavart okoz a rendezett európai csatatéren.
A Manoeuvre: Distant Lands a Manoeuvre kiegészítője. Négy új hadsereget tartalmaz, amelyek lehetővé teszik, hogy a fagyos északról a szubkontinensre és a mitikus keletre vigyük a harcot. A készlet tartalmaz korongokat és kártyákat Svédországhoz, a széttöredezett Kingdoms of India-hoz, a kínai 8-Banner Army-hoz és az omladozó Japanese Shogunate-hoz. Emellett 8 új land is található benne, amelyek arra kényszerítik a veterán játékosokat, hogy új taktikákat tanuljanak a Kelet mocsarai és mezői, valamint Skandinávia erdei között.
Svédország: A svédek a hagyományosabb európai hatalmakra emlékeztetnek, és jól illeszkednek a jelenlegi játékhierarchiába, kiegyensúlyozottabb játékot biztosítva a bajnokságokban. A svéd hadsereg mindkét Prussians and Russians mintájára illeszkedik, de összességében az alattuk lévő sorba tartozik.
Indiánok: A pandzsábi marathák, mogulok és Mysore and Sikhs királyságai összefogtak, hogy megdöntsék a korabeli gyarmati hatalmakat. Problémájuk az igazi vezető hiányának leküzdése, ami megnehezíti a rivalizálás és a veszekedés félretételét. Sebességük vetekszik az oszmánokkal, de sokkal kevésbé képesek azt jól használni. Igazi gerillaerőt alkotnak, amely ügyesen megfosztja ellenfeleit az erőforrásoktól vagy a manőverezés szabadságától.
Tokugawa sógunátus: A sógunátus omladozik. A hadsereg a sógun akarata ellenére igyekszik modernizálódni, és néhány éven belül Japán belép az ipari korszakba. A 19. század fordulóján azonban még mindig az elszigetelt klánok uralták a hadsereget. Minden daimjó a saját seregét vezeti csatába a saját ágyúival, lovasságával, szamurájával és teppójával. Csak a sógunra lehet szükség, hogy bármelyik klán együttműködjön egy másikkal. Óvakodj a banzai roham halálos dühétől, mert még a sarokba szorított egységek is a keserű végig és az utolsó emberig harcolnak.
Kína: A kínai 8-zászlós hadsereg elit egységekből álló maggal büszkélkedhet, beleértve három lovassági egységet is, amelyek bármilyen európai ellenféllel szemben megállják a helyüket. Sajnos a Tuan Lian-t alkotó han újoncok és parasztok alkalmatlanok és alulfelszereltek a Manchu and Mongol lovasaikhoz képest. Az akaraterős rakéták és a boszorkányság zavart okoz a rendezett európai csatatéren.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
kártya / kockajáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1707
Vonalkód
817054011254
Cikkszám
BFR46832
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The regiment had fought countless battles across the European continent. War had been waged in Bavaria against the Prussians, Catalonia against the Spaniards, under the great pyramids against the relentless Turk and even at New Orleans against those upstart Americans. Now new challengers have arisen and a completely foreign army is arrayed across the battlefield. The Tri-Color fluttered in the breeze as rocket shells burst in the air. A new type of warfare was about to be unleashed.
Manoeuvre: Distant Lands is an expansion for Manoeuvre. Four new armies are included to allow you to bring the fight from the frozen north to the sub-continent and the mythic east. Included in this set are counters and cards for Sweden, the splintered Kingdoms of India, the Chinese 8-Banner Army and the crumbling remains of the Japanese Shogunate. Also included is a set of 8 new land tiles that will force veteran players to learn new tactics among the swamps and fields of the Orient as well as the forests of Scandanavia.
Sweden: The Swedes are reminiscent of the more traditional European powers and fit nicely into the current game hierarchy to allow for more balanced tournament play. The Swedish army fits the mold of both the Prussians and Russians but falls into line just below them in overall strength.
Indians: The Kingdoms of the Marathas, Mughals, Mysore and Sikhs from the Punjab have banded together to overthrow the colonial powers of the day. Their problem is overcoming the lack of a true leader that makes it difficult to set aside their rivalries and squabbling. They have speed rivaling the Ottomans but far less of a capacity to use it well. They are a true guerilla force adept at denying their opponents resources or freedom to maneuver.
Tokugawa Shogunate: The Shogunate is crumbling. The army seeks to modernize against the will of the Shogun and in a few years Japan will step into the Industrial age. However, at the turn of the 19th Century, insular clans still dominated the military. Every Daimyo leads his own army into battle with their own guns, cavalry, samurai and teppo. Only the Shogun can be called on to make any Clan work with another. Beware the deadly fury of the Banzai charge and even cornered units will fight to the bitter end and the last man.
China: The Chinese 8-Banner army boasts a core of elite units, including three cavalry units that can stand their ground against any European foe. Unfortunately, the Han conscripts and the peasants that form the Tuan Lian are ill-suited and under-equipped in relation to their Manchu and Mongol horsemen. Will rockets and witchcraft bring disruption to the orderly European battlefield.
Manoeuvre: Distant Lands is an expansion for Manoeuvre. Four new armies are included to allow you to bring the fight from the frozen north to the sub-continent and the mythic east. Included in this set are counters and cards for Sweden, the splintered Kingdoms of India, the Chinese 8-Banner Army and the crumbling remains of the Japanese Shogunate. Also included is a set of 8 new land tiles that will force veteran players to learn new tactics among the swamps and fields of the Orient as well as the forests of Scandanavia.
Sweden: The Swedes are reminiscent of the more traditional European powers and fit nicely into the current game hierarchy to allow for more balanced tournament play. The Swedish army fits the mold of both the Prussians and Russians but falls into line just below them in overall strength.
Indians: The Kingdoms of the Marathas, Mughals, Mysore and Sikhs from the Punjab have banded together to overthrow the colonial powers of the day. Their problem is overcoming the lack of a true leader that makes it difficult to set aside their rivalries and squabbling. They have speed rivaling the Ottomans but far less of a capacity to use it well. They are a true guerilla force adept at denying their opponents resources or freedom to maneuver.
Tokugawa Shogunate: The Shogunate is crumbling. The army seeks to modernize against the will of the Shogun and in a few years Japan will step into the Industrial age. However, at the turn of the 19th Century, insular clans still dominated the military. Every Daimyo leads his own army into battle with their own guns, cavalry, samurai and teppo. Only the Shogun can be called on to make any Clan work with another. Beware the deadly fury of the Banzai charge and even cornered units will fight to the bitter end and the last man.
China: The Chinese 8-Banner army boasts a core of elite units, including three cavalry units that can stand their ground against any European foe. Unfortunately, the Han conscripts and the peasants that form the Tuan Lian are ill-suited and under-equipped in relation to their Manchu and Mongol horsemen. Will rockets and witchcraft bring disruption to the orderly European battlefield.