Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Coup Rebellion G54 a Rikki Tahta díjnyertes játékának, a Coupnak az izgalmas folytatása. A G54 ugyanazokat a villámgyors szabályokat használja, mint a Coup - igénylés, ellentámadás, kihívás és blöff -, majd egy izgalmas stratégiai réteget ad hozzá a karakterválasztáson keresztül.
A Coup: Rebellion G54 (G54) játékban az utolsó befolyással rendelkező játékos nyer, aki a játékban befolyással rendelkezik, a befolyást pedig lefelé fordított karakterkártyák jelképezik a játékterületen. Minden játék előtt a játékosok öt karakterszerepet választanak egy véletlenszerűen kiválasztott pakliból. A karakterek egyedi, változó képességgel rendelkeznek, és a pakli az egyes szerepek három iterációjából áll, összesen tizenöt kártyává.
A játékos két érmével és két befolyás kártyával – azaz két lefelé fordított karakterkártyával – kezdi a játékot. A körödben az öt játékban lévő karakter bármelyik akcióját végrehajthatod, függetlenül attól, hogy melyik karaktered van valójában előtted, vagy választhatsz két általános akció egyikét:
Bevétel: Vegyél el egy érmét a kincstárból.
Puccs: Fizess be hét érmét, és indíts puccsot egy ellenfeled ellen, aminek következtében az illető elveszít egy befolyási pontot. (Ha tíz vagy több érméd van, akkor ezt az akciót kell végrehajtanod.)
Amikor végrehajtasz egy karakterakciót – akár aktívan a körödben, akár védekezően, valaki más akciójára válaszul –, az adott karakter akciója automatikusan sikeres, kivéve, ha egy ellenfeled kihív. Ebben az esetben, ha nem tudod (vagy nem feded fel) a megfelelő karaktert, elveszítesz egy befolyást, és az egyik karakteredet képpel felfelé fordítod. A képpel felfelé fordított karakterek nem használhatók, és ha mindkét karaktered képpel felfelé van, akkor kiesel a játékból.
Ha megvan a kérdéses karakter, és úgy döntesz, hogy felfeded, az ellenfeled elveszít egy befolyási lapot, ekkor a karaktert belekevered a pakliba, és újat húzol, talán ugyanazt a karaktert kapod, talán nem.
Az a játékos nyer, akinek még van befolyása – azaz egy lefelé fordított karakter –, aki utoljára marad befolyással!
A Coup: Rebellion G54 egy új, önálló játék, amely ugyanazokat az egyszerű Coup mechanizmusokat és szabályokat alkalmazza, de egy 25 karakterből álló változó paklival, és minden játékban ötöt választasz a 25-ből, így az egyes karakterek relatív ereje és előnye játékról játékra változik. Ez inkább a játékosok játéka, mint az eredeti Coup, mivel létrehozhatsz egy paklit a blöffölés, a dedukció, a tárgyalás vagy a szerencse növelése érdekében.
A Coup: Rebellion G54 (G54) játékban az utolsó befolyással rendelkező játékos nyer, aki a játékban befolyással rendelkezik, a befolyást pedig lefelé fordított karakterkártyák jelképezik a játékterületen. Minden játék előtt a játékosok öt karakterszerepet választanak egy véletlenszerűen kiválasztott pakliból. A karakterek egyedi, változó képességgel rendelkeznek, és a pakli az egyes szerepek három iterációjából áll, összesen tizenöt kártyává.
A játékos két érmével és két befolyás kártyával – azaz két lefelé fordított karakterkártyával – kezdi a játékot. A körödben az öt játékban lévő karakter bármelyik akcióját végrehajthatod, függetlenül attól, hogy melyik karaktered van valójában előtted, vagy választhatsz két általános akció egyikét:
Bevétel: Vegyél el egy érmét a kincstárból.
Puccs: Fizess be hét érmét, és indíts puccsot egy ellenfeled ellen, aminek következtében az illető elveszít egy befolyási pontot. (Ha tíz vagy több érméd van, akkor ezt az akciót kell végrehajtanod.)
Amikor végrehajtasz egy karakterakciót – akár aktívan a körödben, akár védekezően, valaki más akciójára válaszul –, az adott karakter akciója automatikusan sikeres, kivéve, ha egy ellenfeled kihív. Ebben az esetben, ha nem tudod (vagy nem feded fel) a megfelelő karaktert, elveszítesz egy befolyást, és az egyik karakteredet képpel felfelé fordítod. A képpel felfelé fordított karakterek nem használhatók, és ha mindkét karaktered képpel felfelé van, akkor kiesel a játékból.
Ha megvan a kérdéses karakter, és úgy döntesz, hogy felfeded, az ellenfeled elveszít egy befolyási lapot, ekkor a karaktert belekevered a pakliba, és újat húzol, talán ugyanazt a karaktert kapod, talán nem.
Az a játékos nyer, akinek még van befolyása – azaz egy lefelé fordított karakter –, aki utoljára marad befolyással!
A Coup: Rebellion G54 egy új, önálló játék, amely ugyanazokat az egyszerű Coup mechanizmusokat és szabályokat alkalmazza, de egy 25 karakterből álló változó paklival, és minden játékban ötöt választasz a 25-ből, így az egyes karakterek relatív ereje és előnye játékról játékra változik. Ez inkább a játékosok játéka, mint az eredeti Coup, mivel létrehozhatsz egy paklit a blöffölés, a dedukció, a tárgyalás vagy a szerencse növelése érdekében.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
kártya / kockajáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
G541IBC
Vonalkód
792273251066
Cikkszám
BFR7354
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Coup Rebellion G54 is the exciting sequel to Rikki Tahta's award winning game, Coup. G54 uses the same lightning fast rules found in Coup - claim, counter, challenge and bluff - and then adds an exciting strategic layer via character selection.
In Coup: Rebellion G54 (G54), the last player with influence in the game wins, with influence being represented by face-down character cards in your playing area. Before each game players choose five character roles from a randomized deck. Characters have a unique variable power, and the deck is formed by three iterations of each role for fifteen cards total.
A player starts the game with two coins and two influence cards – i.e., two face-down character cards. On your turn, you can take any of the actions of the five characters in play, regardless of which characters you actually have in front of you, or you can take one of two general actions:
Income: Take one coin from the treasury.
Coup: Pay seven coins and launch a coup against an opponent, forcing that player to lose an influence. (If you have ten coins or more, you must take this action.)
When you take one of the character actions – whether actively on your turn, or defensively in response to someone else's action – that character's action automatically succeeds unless an opponent challenges you. In this case, if you can't (or don't) reveal the appropriate character, you lose an influence, turning one of your characters face-up. Face-up characters cannot be used, and if both of your characters are face-up, you're out of the game.
If you do have the character in question and choose to reveal it, the opponent loses an influence, then you shuffle that character into the deck and draw a new one, perhaps getting the same character again and perhaps not.
The last player to still have influence – that is, a face-down character – wins the game!
Coup: Rebellion G54 is a new standalone game that takes the same simple Coup mechanisms and rules, but with a variable deck of 25 characters, and in each game you choose to play with five out of the 25, so the relative power and advantage of each character changes from game to game. This is more of a gamer's game than the original Coup as you can create a deck to increase bluffing, deduction, negotiation or luck.
In Coup: Rebellion G54 (G54), the last player with influence in the game wins, with influence being represented by face-down character cards in your playing area. Before each game players choose five character roles from a randomized deck. Characters have a unique variable power, and the deck is formed by three iterations of each role for fifteen cards total.
A player starts the game with two coins and two influence cards – i.e., two face-down character cards. On your turn, you can take any of the actions of the five characters in play, regardless of which characters you actually have in front of you, or you can take one of two general actions:
Income: Take one coin from the treasury.
Coup: Pay seven coins and launch a coup against an opponent, forcing that player to lose an influence. (If you have ten coins or more, you must take this action.)
When you take one of the character actions – whether actively on your turn, or defensively in response to someone else's action – that character's action automatically succeeds unless an opponent challenges you. In this case, if you can't (or don't) reveal the appropriate character, you lose an influence, turning one of your characters face-up. Face-up characters cannot be used, and if both of your characters are face-up, you're out of the game.
If you do have the character in question and choose to reveal it, the opponent loses an influence, then you shuffle that character into the deck and draw a new one, perhaps getting the same character again and perhaps not.
The last player to still have influence – that is, a face-down character – wins the game!
Coup: Rebellion G54 is a new standalone game that takes the same simple Coup mechanisms and rules, but with a variable deck of 25 characters, and in each game you choose to play with five out of the 25, so the relative power and advantage of each character changes from game to game. This is more of a gamer's game than the original Coup as you can create a deck to increase bluffing, deduction, negotiation or luck.