Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Tides of Madness a Tides of Time folytatása, és ahhoz hasonló játékmenettel rendelkezik. A Tides of Time egy két játékos számára játszható sorsolásos játék. Minden játék három körből áll, amelyekben a játékosok kártyákat húznak a kezükből, hogy felépítsék királyságukat. Minden kártya ötféle színű, és pontozási céllal is rendelkezik.
Miután az összes kártyát kihúzták a körre, a játékosok összeadják a pontjaikat a begyűjtött lapok színei és az egyes kártyákon szereplő pontozási célok alapján, majd feljegyzik az eredményüket. Minden körben a játékosok kiválasztanak egy kártyát, amit a királyságukban hagynak "múltbeli ereklyeként", hogy segítsenek nekik a későbbi körökben. Három kör után az a játékos nyer, akinek a legvirágzóbb királysága van.
A Tides of Madness egy új csavart ad a fenti játékhoz: az őrületet. Néhány kártya, bár erős, károsítja a pszichédet, ezért figyelned kell az őrület szintedre, különben kockáztatod a játék korai elvesztését, mivel az elméd elveszik az ősök hatalma előtt. Pontosabban, a játékban található tizennyolc kártya közül nyolcon van őrület ikon, és a pontozás során minden ilyen ikonért kapsz egy őrület zsetont a kártyagyűjteményedben. Akinek a legtöbb őrülete van egy körben, az vagy 4 pontot kap, vagy eldob 1 őrület zsetont – és az utóbbi lehetőség értékes, mert ha valaha kilenc vagy több őrületed van, azonnal elveszíted a játékot.
Miután az összes kártyát kihúzták a körre, a játékosok összeadják a pontjaikat a begyűjtött lapok színei és az egyes kártyákon szereplő pontozási célok alapján, majd feljegyzik az eredményüket. Minden körben a játékosok kiválasztanak egy kártyát, amit a királyságukban hagynak "múltbeli ereklyeként", hogy segítsenek nekik a későbbi körökben. Három kör után az a játékos nyer, akinek a legvirágzóbb királysága van.
A Tides of Madness egy új csavart ad a fenti játékhoz: az őrületet. Néhány kártya, bár erős, károsítja a pszichédet, ezért figyelned kell az őrület szintedre, különben kockáztatod a játék korai elvesztését, mivel az elméd elveszik az ősök hatalma előtt. Pontosabban, a játékban található tizennyolc kártya közül nyolcon van őrület ikon, és a pontozás során minden ilyen ikonért kapsz egy őrület zsetont a kártyagyűjteményedben. Akinek a legtöbb őrülete van egy körben, az vagy 4 pontot kap, vagy eldob 1 őrület zsetont – és az utóbbi lehetőség értékes, mert ha valaha kilenc vagy több őrületed van, azonnal elveszíted a játékot.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Kiadó
Portal Games
Címkék
kártya / kockajáték, angol, Portal Games, BlackFire
Gyártói cikkszám
170PLG
Vonalkód
5902560380170
Cikkszám
BFR12431
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Tides of Madness is a sequel to Tides of Time and features gameplay similar to that design. Tides of Time is a drafting game for two players. Each game consists of three rounds in which players draft cards from their hands to build their kingdom. Each card is one of five suits and also has a scoring objective.
After all cards have been drafted for the round, players total their points based on the suits of cards they collected and the scoring objectives on each card, then they record their score. Each round, the players each select one card to leave in their kingdom as a "relic of the past" to help them in later rounds. After three rounds, the player with the the most prosperous kingdom wins.
Tides of Madness adds a new twist to the above game: madness. Some cards, while powerful, harm your psyche, so you must keep an eye on your madness level or else risk losing the game early as your mind is lost to the power of the ancients. More specifically, eight of the eighteen cards in the game feature a madness icon, and while scoring, you receive a madness token for each such icon in your collection of cards. Whoever has the most madness in a round either scores 4 points or discards 1 madness token — and the latter option is valuable because if you ever have nine or more madness, you lose the game immediately.
After all cards have been drafted for the round, players total their points based on the suits of cards they collected and the scoring objectives on each card, then they record their score. Each round, the players each select one card to leave in their kingdom as a "relic of the past" to help them in later rounds. After three rounds, the player with the the most prosperous kingdom wins.
Tides of Madness adds a new twist to the above game: madness. Some cards, while powerful, harm your psyche, so you must keep an eye on your madness level or else risk losing the game early as your mind is lost to the power of the ancients. More specifically, eight of the eighteen cards in the game feature a madness icon, and while scoring, you receive a madness token for each such icon in your collection of cards. Whoever has the most madness in a round either scores 4 points or discards 1 madness token — and the latter option is valuable because if you ever have nine or more madness, you lose the game immediately.