Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Sok szempontból a 7 Wonders: Párbaj hasonlít az alapjátékára, a 7 Wonders-ra, mivel három korosztályon keresztül a játékosok olyan kártyákat szereznek, amelyek erőforrásokat biztosítanak, vagy előmozdítják katonai vagy tudományos fejlődésüket egy civilizáció fejlesztése és csodák teljesítése érdekében.
Ami a 7 Wonders: Párbaj játékot illeti, ahogy a cím is sugallja, a játék kizárólag két játékos részvételével zajlik, a játékosok nem egyszerre húznak lapot a kezükből, hanem a kör elején elrendezett, képpel lefelé és felfelé fordított kártyákból. Egy játékos csak akkor húzhat lapot, ha az nincs lefedve másikkal, így az időzítés, valamint a bónusz mozdulatok is szerepet játszanak, amelyek lehetővé teszik, hogy azonnal húzz egy második lapot. Az eredeti játékhoz hasonlóan minden megszerzett lapot meg lehet építeni, el lehet dobni érmékért, vagy csoda építésére lehet használni.
Minden játékos négy csodakártyával kezd, és egy csoda megépítése különleges képességet ad a tulajdonosának. Csak hét csoda építhető meg, így az egyik játékosnak hiánya lesz.
A játékosok bármikor vásárolhatnak erőforrásokat a bankból, vagy a játék során szerezhetnek kártyákat, amelyek erőforrásokat biztosítanak számukra a jövőbeni építkezésekhez; ahogy erőforrásokat szerzel, az adott erőforrások ára az ellenfeled számára növekszik, ami a te dominanciádat jelzi ezen a területen.
Egy játékos háromféleképpen nyerheti meg a 7 Wonders: Párbaj játékot. Minden alkalommal, amikor katonai kártyát szerezel, a katonai jelzőt az ellenfeled fővárosa felé mozgatod, ami bónuszt ad bizonyos pozíciókban. Ha eléred az ellenfél fővárosát, azonnal megnyered a játékot. Hasonlóképpen, ha hét különböző tudományos szimbólumból hatot szerezel meg, tudományos dominanciára teszel szert és azonnal nyersz. Ha egyik helyzet sem áll fenn, akkor az a játékos nyer, aki a játék végén a legtöbb ponttal rendelkezik.
Alkatrészek
1 játéktábla
23 I. kori kártya
23 II. kori kártya
20 db III. korú kártya
7 céhkártya
12 Csodakártya
4 katonai zseton
10 Haladásjelző
1 Konfliktusbábu
31 érme
Eredménynapló
Szabálykönyv
Ami a 7 Wonders: Párbaj játékot illeti, ahogy a cím is sugallja, a játék kizárólag két játékos részvételével zajlik, a játékosok nem egyszerre húznak lapot a kezükből, hanem a kör elején elrendezett, képpel lefelé és felfelé fordított kártyákból. Egy játékos csak akkor húzhat lapot, ha az nincs lefedve másikkal, így az időzítés, valamint a bónusz mozdulatok is szerepet játszanak, amelyek lehetővé teszik, hogy azonnal húzz egy második lapot. Az eredeti játékhoz hasonlóan minden megszerzett lapot meg lehet építeni, el lehet dobni érmékért, vagy csoda építésére lehet használni.
Minden játékos négy csodakártyával kezd, és egy csoda megépítése különleges képességet ad a tulajdonosának. Csak hét csoda építhető meg, így az egyik játékosnak hiánya lesz.
A játékosok bármikor vásárolhatnak erőforrásokat a bankból, vagy a játék során szerezhetnek kártyákat, amelyek erőforrásokat biztosítanak számukra a jövőbeni építkezésekhez; ahogy erőforrásokat szerzel, az adott erőforrások ára az ellenfeled számára növekszik, ami a te dominanciádat jelzi ezen a területen.
Egy játékos háromféleképpen nyerheti meg a 7 Wonders: Párbaj játékot. Minden alkalommal, amikor katonai kártyát szerezel, a katonai jelzőt az ellenfeled fővárosa felé mozgatod, ami bónuszt ad bizonyos pozíciókban. Ha eléred az ellenfél fővárosát, azonnal megnyered a játékot. Hasonlóképpen, ha hét különböző tudományos szimbólumból hatot szerezel meg, tudományos dominanciára teszel szert és azonnal nyersz. Ha egyik helyzet sem áll fenn, akkor az a játékos nyer, aki a játék végén a legtöbb ponttal rendelkezik.
Alkatrészek
1 játéktábla
23 I. kori kártya
23 II. kori kártya
20 db III. korú kártya
7 céhkártya
12 Csodakártya
4 katonai zseton
10 Haladásjelző
1 Konfliktusbábu
31 érme
Eredménynapló
Szabálykönyv
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
kártya / kockajáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
ASM7DU-EN01
Vonalkód
5425016923818
Cikkszám
BFR10292
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
In many ways 7 Wonders: Duel resembles its parent game 7 Wonders as over three ages players acquire cards that provide resources or advance their military or scientific development in order to develop a civilization and complete wonders.
What's different about 7 Wonders: Duel is that, as the title suggests, the game is solely for two players, with the players not drafting card simultaneously from hands of cards, but from a display of face-down and face-up cards arranged at the start of a round. A player can take a card only if it's not covered by any others, so timing comes into play as well as bonus moves that allow you to take a second card immediately. As in the original game, each card that you acquire can be built, discarded for coins, or used to construct a wonder.
Each player starts with four wonder cards, and the construction of a wonder provides its owner with a special ability. Only seven wonders can be built, though, so one player will end up short.
Players can purchase resources at any time from the bank, or they can gain cards during the game that provide them with resources for future building; as you acquire resources, the cost for those particular resources increases for your opponent, representing your dominance in this area.
A player can win 7 Wonders: Duel in one of three ways. Each time that you acquire a military card, you advance the military marker toward your opponent's capital, giving you a bonus at certain positions. If you reach the opponent's capital, you win the game immediately. Similarly, if you acquire any six of seven different scientific symbols, you achieve scientific dominance and win immediately. If neither of these situations occurs, then the player with the most points at the end of the game wins.
Components
1 game board
23 Age I cards
23 Age II cards
20 Age III cards
7 Guild cards
12 Wonder cards
4 Military tokens
10 Progress tokens
1 Conflict pawn
31 coins
Scorebook
Rule book
What's different about 7 Wonders: Duel is that, as the title suggests, the game is solely for two players, with the players not drafting card simultaneously from hands of cards, but from a display of face-down and face-up cards arranged at the start of a round. A player can take a card only if it's not covered by any others, so timing comes into play as well as bonus moves that allow you to take a second card immediately. As in the original game, each card that you acquire can be built, discarded for coins, or used to construct a wonder.
Each player starts with four wonder cards, and the construction of a wonder provides its owner with a special ability. Only seven wonders can be built, though, so one player will end up short.
Players can purchase resources at any time from the bank, or they can gain cards during the game that provide them with resources for future building; as you acquire resources, the cost for those particular resources increases for your opponent, representing your dominance in this area.
A player can win 7 Wonders: Duel in one of three ways. Each time that you acquire a military card, you advance the military marker toward your opponent's capital, giving you a bonus at certain positions. If you reach the opponent's capital, you win the game immediately. Similarly, if you acquire any six of seven different scientific symbols, you achieve scientific dominance and win immediately. If neither of these situations occurs, then the player with the most points at the end of the game wins.
Components
1 game board
23 Age I cards
23 Age II cards
20 Age III cards
7 Guild cards
12 Wonder cards
4 Military tokens
10 Progress tokens
1 Conflict pawn
31 coins
Scorebook
Rule book