Ultimate Dibs - EN

Ultimate Dibs - EN-SB4699

A játéktér egy 4 x 4-es rácsból álló mező, amely kategóriákba sorolja a dolgokat.

Amikor a csapatod sorára kerülsz, az egyik képviselő megnevez egy dolgot, majd egyesével lefoglalja a különböző kategóriákat úgy, hogy dibeket hívsz rájuk, ha a dolog abba a kategóriába tartozik. Ha senki sem ellenzi, a képviselő eldobja a kártyát, egy zsetont helyez a színén

...
új
angol
RRP: 9 190 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

8 390 Ft
A vásárlás után járó pontok: 252 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek

A játéktér egy 4 x 4-es rácsból álló mező, amely kategóriákba sorolja a dolgokat.

Amikor a csapatod sorára kerülsz, az egyik képviselő megnevez egy dolgot, majd egyesével lefoglalja a különböző kategóriákat úgy, hogy dibeket hívsz rájuk, ha a dolog abba a kategóriába tartozik. Ha senki sem ellenzi, a képviselő eldobja a kártyát, egy zsetont helyez a színének megfelelő mezőre, és elmagyarázza, hogy a dolog hogyan illik egy másik kategóriába is, további dibeket hívva. A dibek hívogatása addig ismétlődik, amíg befejezik, vagy amíg kihívást nem kapnak.

Az ellenfél csapata megtámadhat bármilyen olyan dobást, ami feszegeti a kategória definícióját. Ha nem sikerül megegyezni, akkor minden játékos szavaz arról, hogy az aktív csapatnak igaza van-e vagy sem. Ha a szavazat az aktív csapat javára születik, a dobása érvényben marad, és a játékos folytathatja a dobását a meglévő dobásaival. Ha azonban a szavazat a vitatkozó csapat felé tolódik el, az aktív csapat befejezi a dobások kihívását, és büntetést kap, mert megpróbált gyorsan dobni.

Egy csapat körének végén az üres helyeket új kategóriakártyákkal kell feltölteni, és az aktív csapat helyet cserél. A csapat minden tagjának képviselőként kell viselkednie, mielőtt második körét kezdené.

Amikor egy üres mezőn kérsz dib-et, egyszerűen helyezz egy, a csapatod színével megegyező színű zsetont arra a mezőre. Ha az ellenfél csapatának már van egy zsetonja azon a mezőn, akkor ehelyett fordítsd át a zsetont a csapatod színére. Ha a csapatod sikeresen kér dib-et egy olyan kártyán, amin már volt egy, a színeddel megegyező színű zseton, akkor a lapot a ZÁROLT oldalára fordíthatod, ahelyett, hogy eldobnád. Ez a mező a játék hátralévő részében a csapatotoké, és nem lehet rajta vitatkozni.

Amikor egy csapatnak sikerül 3 egymás utáni lezárt mezőt (merőlegesen vagy átlósan) elérnie, akkor megszerezte A LEGJOBB DIBS-eket, és megnyerte a játékot!

*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
kártya / kockajáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
SB4699
Vonalkód
811949037480
Cikkszám
BFR117966
Vélemények
Eredeti leírás

The play space is a field made up by a 4 x 4 grid of categories things may belong to.

On your team’s turn, one representative will name a thing and then secure different categories one at a time by calling dibs on them if their thing belongs in that a category. If no one objects, the representative will discard the card, place a token on the space in their color, and move on to explain how the thing ALSO fits into another category, calling further dibs. The dibs calling repeats until they are done or they are challenged.

The opposing team may challenge any dibs that stretches the definition of a category. If an agreement can’t be reached, all players vote on whether the active team is correct or not. If the vote is in favor of the active team, their dibs is upheld in that space and may move forward with any further dibs they have. However, If the vote swings toward the contesting team, the active team is done calling dibs and a penalty is placed on them for trying to pull a fast one.

At the end of a team’s turn, any blank spaces are refilled with new category cards and the active team switches. Each member of your team must act as representative before having a second turn.

When calling dibs on an empty space, you’ll simply place a token of your team’s color on that space. If the opposing team already has a token on that space, you’ll instead flip the token over to your team’s color. If your team successfully calls dibs on a card that already had a token of your color on it, you may flip that card to its LOCKED face-down side instead of discarding it. That space is your teams for the rest of the game and may not be contested.

When a team manages to get 3 locked spaces in a row (orthogonal or diagonal) they have claimed THE ULTIMATE DIBS and have won the game!

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.