A Mercurial egy kártya- és kockajáték, melynek témája a varázslat, kombó- és motorépítő mechanikával. Tanulj mágikus átalakítási technikákat, hogy irányítsd az elemi kockáid káoszát, és használd ezeket az elemeket, hogy kisebb mágiákat kombinálj új és ismeretlen varázslatokká. Az egyesített varázslatok rombolást okozhatnak, életet adhatnak vissza, vagy valami többet – használd őket hősies tettekre, a szövetségeseidnek a veszélyes vadállatok legyőzésétől kezdve a Valanyr különös land eltévedt utazók megtalálásáig.
Egy fáradságos utazás után Valanyr túlvilági land , karavánod végre megérkezik Camp Trinity-ba — egy fiatal, virágzó településre, amely egy romos királyság tetején épült, melyet egykor egy ősi kataklizma pusztított el.
Sokakhoz hasonlóan te is korábban egy alacsony hírű mágus voltál, aki most jobb szerencsére vágyik. A kataklizma megváltoztatta Valanyr Elánját, termékeny, de szeszélyes lett, és a varázslás szabályai megváltoztak ahhoz képest, ahonnan származol. Itt a természet általában különálló elemei könnyen összeolvadnak, lehetővé téve új és ismeretlen varázslatok létrehozását. A nulláról kell kezdened, de az ismeretlen új felfedezéseket jelent, egy virágzó település pedig lehetőségeket…
A Mercurialban minden játékos eltérő képességekkel és kezdő erőforrásokkal rendelkezik, amelyek minden utazás során egyedi utat kínálnak a hatalomhoz. Merülj el a Mercurial fantasztikus világában, és fedezd fel a varázslatok új korszakát.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Mercurial is a card & dice-manipulation game themed on spellcrafting with combo & engine-building mechanics. Learn magical Alteration techniques to control the chaos of your elemental dice, and use these elements to combine lesser magicks into new and unknown spells. Your combined spells can either inflict ruin, restore life, or something more — use them to perform heroic deeds, ranging from helping your allies defeat dangerous beasts, to finding a path for stranded travelers lost in the strange land of Valanyr.
After an arduous journey through the otherworldly land of Valanyr, your caravan finally arrives at Camp Trinity — a young, thriving settlement built atop a ruined kingdom once decimated by an ancient cataclysm.
Like many here, you were previously a mage of low renown now seeking a better fortune. The cataclysm altered Valanyr’s Elan to be fertile but mercurial, rendering the rules of spellcasting different from whence you came. Here, the usually separate elements of nature fuse readily, allowing for new and unknown spells to be created. You’ll have to start from scratch, but unknown means new discoveries to be made, and a thriving settlement means opportunity…
In Mercurial, each player has varying capabilities and starting resources, with their differences offering a unique path to power with every journey. Delve into the fantastic world of Mercurial, and discover a new age of spellcrafting.