Pakolj be és ragadd meg a naplód, itt az ideje, hogy felfedezd az 1930-as évek amerikai vadonját! Barangolj a vidéki tájakon, és fedezz fel ismeretlen lehetőségeket és fenyegetéseket: barátokat és ellenségeket, aranyos és veszélyes vadvilágot, feltáratlan tájak rejtélyeit, baljóslatú elhagyatott épületeket, sőt még a természetfelettit is. Visszatekinthetsz ezekre az élményekre, és fejlődhetsz belőlük, új készségeket szerezhetsz, valamint inspirációt meríthetsz a meglátogatott vidékekről. Ezeket az emlékeket a naplódba fogod feljegyezni nagyszerű kalandod bizonyságául, a következő alkalomig!
VÁNDOROLJ ÉS CSODÁLKOZZ!
Utazz új helyszínekre, gyűjts történeteket és építs menedékeket útközben.
TALÁLKOZÁS ÉS ÉLMÉNY!
Egy éhes puma, egy elveszett favágó, egy ősi temető, egy ködös mocsár – sok minden vár a vadonra, és te döntöd el, hogyan lépsz interakcióba velük!
ELMÉLKEDJ ÉS EMLÉKEZZ!
Használd az emlékeidet és az ihletet, hogy történetkártyákat írj le a naplódba, hogy dokumentáld a kalandjaidat és pontokat szerezz.
Az Americana célja, hogy a legtöbb pontot gyűjtsd Menedékek létrehozásával szerte a land , és az utazásaidról írva. Vajon a kalandjaid után lesz a legizgalmasabb történeted, amit elmesélhetsz?
TARTALOM:
4 játékos táblák
3 tábladarab
95 Standard kártya
48 mini kártya
128 token
4 Meeples
4 dobókocka
72 kocka
24 kristály
1 zacskó
1 Eredménytáblázat
1 Szabálykönyv
*A végleges tartalom és a képek változhatnak
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Pack your bag and grab your journal, it’s time to trek through 1930s American wilderness! Wander the rural landscape and discover opportunities and threats unknown: friend and foe, cute and dangerous wildlife, and the mysteries of unexplored terrain, ominous abandoned buildings, and even the supernatural. You’ll look back at these experiences and grow from them, gaining new skills, as well as inspiration from the lands you’ve visited. You’ll record these memories in your journal as a testament to your grand adventure, until next time!
WANDER AND WONDER!
Travel to new locations, collecting stories and constructing havens along the way.
ENCOUNTER AND EXPERIENCE!
A hungry cougar, a lost lumberjack, an ancient burial ground, a foggy swamp – there are many things in the wilderness, and you decide how to interact!
REFLECT AND REMEMBER!
Use memories and inspiration to record story cards into your journal to document your adventures and score points.
The object of Americana is to collect the most points by establishing Havens across the land and writing about your travels in. Will you have the most exciting story to tell after your adventures?
CONTENTS:
4 Player placards
3 Board pieces
95 Standard cards
48 Mini cards
128 Tokens
4 Meeples
4 Dice
72 Cubes
24 Crystals
1 Bag
1 Score pad
1 Rulebook
*Final contents and images subject to change