Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Régészként az egyiptomi sivatag ásatásain dolgozol. Keresd a megfelelő darabokat, hogy kiegészítsd a szakadt pergameneket, törött edényeket és más felbecsülhetetlen értékű tárgyakat. Fedezz fel egy ősi piramist abban a reményben, hogy hatalmas kincsre bukkansz! Kereskedj okosan a helyi piacon, hogy növeld gyűjteményed értékét. Add el kincseidet a múzeumnak a megfelelő időben a maximális profit érdekében.
De vigyázz, a sivatagnak is megvannak a maga veszélyei! Egy pusztító homokvihar zűrzavarba sodorhatja az expedíciódat, és ravasz tolvajok leselkednek az ásatás helyszínén, készen arra, hogy ellopják a kincset!
Az Archaeology: The New Expedition játékban kincseket kell találnod, és a lehető legtöbb pénzt kell keresned azzal, hogy eladod azokat a múzeumnak. A játékosok négy kincskártyával kezdenek; véletlenszerűen kiválasztanak egy emlékmű lapkát, majd az emlékmű kamráit titokban kincskártyákkal töltik meg.
Egy játékos egy körben kincset ás a pakliból húzva. Ha kincset talál, senkinek sem mutatja meg, és megtartja; ha tolvajt talál, véletlenszerűen ellop egy lapot az ellenfelétől; és ha homokvihart talál, minden játékos elveszíti a kezében lévő lapok felét a piactérre, ahol öt felfelé fordított kártya van a játék elején. (Minden játékosnak van egy sátra, amelyet eldobhat, hogy elkerülje egy homokvihar hatásait.) Az ásás után a játékos a következőket teheti:
Dobj el egy vagy több térképet, hogy felfedezhesd az emlékmű egyik kamráját, megnézve az összes ott lévő kártyát, és megtartva belőlük bizonyos számút.
Kereskedj a piactéren egy vagy több kincskártya lerakásával és azonos vagy kisebb kereskedési értékű kártyák felvételével.
Adj el a múzeumnak kincskártya-készletek elhelyezésével; általánosságban elmondható, hogy minél több kártyád van egy típusból, annál többet ér a készlet.
A játékosok csak egyszer fedezhetnek fel, de a többi akciót ismételten végrehajthatják, és ezeket az akciókat tetszőleges sorrendben végrehajthatják. Miután a pakli kiürült, a játékosok addig hajtanak végre akciókat, amíg sorban mindannyian passzolnak, majd kincseket adnak el a múzeumnak. Aki a legtöbb pénzt gyűjti, az nyer!
A tervező szerint az Archaeology: The New Expedition eltér az Archaeology: The Card Game játéktól a sátorkártyák, az új kincstípusok és az öt játékost lehetővé tevő további kártyák hozzáadása, egyes kincsértékek módosítása, valamint hat emlékmű beillesztése révén egy helyett, hogy változatosabb legyen a felfedezés.
Izgatott:
• 106 kártya
• 6 emlékmű lapka
• 1 tekercs
De vigyázz, a sivatagnak is megvannak a maga veszélyei! Egy pusztító homokvihar zűrzavarba sodorhatja az expedíciódat, és ravasz tolvajok leselkednek az ásatás helyszínén, készen arra, hogy ellopják a kincset!
Az Archaeology: The New Expedition játékban kincseket kell találnod, és a lehető legtöbb pénzt kell keresned azzal, hogy eladod azokat a múzeumnak. A játékosok négy kincskártyával kezdenek; véletlenszerűen kiválasztanak egy emlékmű lapkát, majd az emlékmű kamráit titokban kincskártyákkal töltik meg.
Egy játékos egy körben kincset ás a pakliból húzva. Ha kincset talál, senkinek sem mutatja meg, és megtartja; ha tolvajt talál, véletlenszerűen ellop egy lapot az ellenfelétől; és ha homokvihart talál, minden játékos elveszíti a kezében lévő lapok felét a piactérre, ahol öt felfelé fordított kártya van a játék elején. (Minden játékosnak van egy sátra, amelyet eldobhat, hogy elkerülje egy homokvihar hatásait.) Az ásás után a játékos a következőket teheti:
Dobj el egy vagy több térképet, hogy felfedezhesd az emlékmű egyik kamráját, megnézve az összes ott lévő kártyát, és megtartva belőlük bizonyos számút.
Kereskedj a piactéren egy vagy több kincskártya lerakásával és azonos vagy kisebb kereskedési értékű kártyák felvételével.
Adj el a múzeumnak kincskártya-készletek elhelyezésével; általánosságban elmondható, hogy minél több kártyád van egy típusból, annál többet ér a készlet.
A játékosok csak egyszer fedezhetnek fel, de a többi akciót ismételten végrehajthatják, és ezeket az akciókat tetszőleges sorrendben végrehajthatják. Miután a pakli kiürült, a játékosok addig hajtanak végre akciókat, amíg sorban mindannyian passzolnak, majd kincseket adnak el a múzeumnak. Aki a legtöbb pénzt gyűjti, az nyer!
A tervező szerint az Archaeology: The New Expedition eltér az Archaeology: The Card Game játéktól a sátorkártyák, az új kincstípusok és az öt játékost lehetővé tevő további kártyák hozzáadása, egyes kincsértékek módosítása, valamint hat emlékmű beillesztése révén egy helyett, hogy változatosabb legyen a felfedezés.
Izgatott:
• 106 kártya
• 6 emlékmű lapka
• 1 tekercs
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Kiadó
Z-Man Games
Címkék
kártya / kockajáték, angol, Z-Man Games, BlackFire
Gyártói cikkszám
ZMG41280
Vonalkód
681706412801
Cikkszám
BFR9204
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
You are an archaeologist working the dig sites of the Egyptian desert. Search for the right pieces to complete torn parchments, broken pots, and other priceless artifacts. Explore an ancient pyramid in the hope of uncovering a huge stash of treasure! Trade shrewdly at the local marketplace to increase the value of your collection. Sell your treasures to the museum at just the right time for maximum profit.
But beware, the desert also has its dangers! A devastating sandstorm can throw your expedition into disarray, and cunning thieves lurk around the dig site ready to steal your prize discovery!
In Archaeology: The New Expedition, you want to find treasures and make the most money possible by selling them to the museum. Players start with four treasure cards in hand; one monument tile is chosen at random, then the chambers of the monument are loaded secretly with treasure cards.
On a turn, a player digs for treasure by drawing from the deck. If they find treasure, they don't show anyone and keep it; if they find a thief, they steal a card at random from an opponent; and if they find a sandstorm, all players lose half of their cards in hand to the marketplace, which starts the game with five face-up cards. (Each player has a tent that they can discard to avoid the effects of one sandstorm.) After digging, a player can:
Discard one or more maps to explore one chamber of the monument, looking at all the cards there and keeping some number of them.
Trade at the marketplace by laying down one or more treasure cards and picking up cards with equal or lesser trading value.
Sell to the museum by placing sets of treasure cards in front of them; in general, the more cards you have of a type, the more the set is worth.
Players can explore only once, but they can do the other actions repeatedly, and they can take these actions in any order. Once the deck is empty, players keep taking actions until they all pass in turn, after which they sell treasures to the museum. Whoever ends up with the most money wins!
According to the designer, Archaeology: The New Expedition differs Archaeology: The Card Game through the inclusion of tent cards, the addition of new treasure types and additional cards to allow for five players, the adjustment of some treasure values, and the inclusion of six monuments instead of one to have more variety when exploring.
Content:
• 106 cards
• 6 Monument tiles
• 1 rule
But beware, the desert also has its dangers! A devastating sandstorm can throw your expedition into disarray, and cunning thieves lurk around the dig site ready to steal your prize discovery!
In Archaeology: The New Expedition, you want to find treasures and make the most money possible by selling them to the museum. Players start with four treasure cards in hand; one monument tile is chosen at random, then the chambers of the monument are loaded secretly with treasure cards.
On a turn, a player digs for treasure by drawing from the deck. If they find treasure, they don't show anyone and keep it; if they find a thief, they steal a card at random from an opponent; and if they find a sandstorm, all players lose half of their cards in hand to the marketplace, which starts the game with five face-up cards. (Each player has a tent that they can discard to avoid the effects of one sandstorm.) After digging, a player can:
Discard one or more maps to explore one chamber of the monument, looking at all the cards there and keeping some number of them.
Trade at the marketplace by laying down one or more treasure cards and picking up cards with equal or lesser trading value.
Sell to the museum by placing sets of treasure cards in front of them; in general, the more cards you have of a type, the more the set is worth.
Players can explore only once, but they can do the other actions repeatedly, and they can take these actions in any order. Once the deck is empty, players keep taking actions until they all pass in turn, after which they sell treasures to the museum. Whoever ends up with the most money wins!
According to the designer, Archaeology: The New Expedition differs Archaeology: The Card Game through the inclusion of tent cards, the addition of new treasure types and additional cards to allow for five players, the adjustment of some treasure values, and the inclusion of six monuments instead of one to have more variety when exploring.
Content:
• 106 cards
• 6 Monument tiles
• 1 rule