Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
A Rumini történet szerzője, Berg Judit és Kálmán Anna illusztrációjával készült játék 2-4 fő részére, amit már 6 éves kortól is játszhatnak a gyerekek.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 4 bábu, 2 hagyományos dobókocka, 1 égtáj dobókocka, 12 égtájkorong, 4 feladatkártya, 22 eszközkártya, 20 Fortuna bogár kártya, 15 mágneskártya
A játék menete:
Minden játékos húz egy-egy feladatkártyát. Ezeken szerepel 3 kikötő, ahova a játékosnak el kell jutnia a kalandjai során.
Minden játékos kap kezdő készletnek egy mágnes, egy kincs és két különböző felszerelés kártyát.
A fortuna bogár és az eszközkártyákat külön-külön meg kell keverni és a két külön paklit képpel lefelé a tábla mellé helyezni. A játékosok ezekből fognak húzni a kalandok során.
Egy játékos a körében dob a két hagyományos és az égtáj kockával, majd az égtájkockán megjelölt irányok közül választva haladhat annyi mezőt a térképen, amennyit az egyik kocka mutat.
Ha kedvező irányba mutat az égtájkocka, akkor érdemes a nagyobbat választania, ellenkező esetben a kisebb értéket.
A különböző szigetek megannyi érdekes kalandot tartogatnak az utazók számára.
Amennyiben a játékos útja egy szigeten keresztül vezet, meg kell állnia és varázseszközei segítségével egy játékos feladatot kell teljesíteni. Majd tovább haladhat.
Ha egy játékos duplát dobott a hagyományos kockákkal akkor jutalomban részesül és választása szerint vagy egy mágnest kap vagy húz egy eszköz kártyát.
A tengeren lévő kalandokat csak akkor kell teljesíteni (pl. Kalózok, vihar, polip), ha éppen arra a mezőre érkezik egy játékos.
Egy játékos, ha egy fortuna bogár mezőre érkezik, akkor húznia kell egy fortuna bogár kártyát, ami a játékos számára lehet nagy szerencse vagy éppen balszerencse is.
Ha egy játékos éppen egy kikötő mellett fejezi be a lépését, felhasználhat két petárda lapot és a partiőrség bevontatja a kikötőbe.
A mágnes lapok felhasználásával meg lehet változtatni a mozgás irányát egy, a játékos által meghatározott irányba.
A kinccsel pedig kiválthatja magát a kalózok fogságából vagy egy általa választott eszköz lapot vásárolhat meg.
Hogyan lehet nyerni?
Az a játékos, aki elér a feladatlapján szereplő sziget kikötőjébe egy iránytű jelzővel letakarhatja azt a feladatát. Az a játékos, aki mind a három szigetet először keresi fel a feladatlapjáról, nyert.
Végezetül:
A játék nagyon aranyos, és remek szórakozást nyújt a gyerkőcök számára. Ajánljuk minden kisgyermekes családnak, hiszen akár a szülők is bátran leülhetnek e-mellé a remek társasjáték mellé a gyerekekkel együtt.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Rumini
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Forgassésmozgass
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, szociális képességek fejlesztése, kombinációs készség
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Keller & Mayer
Kiadás éve
2 011
Szerző(k)
Berg Judit, Kálmán Anna
Cikkszám
KTM100002223
Vélemények
Nincsenek témák!