Djeco Manchomémo

Djeco Manchomémo
Djeco Manchomémo
Djeco Manchomémo
Djeco Manchomémo


 

A Mancho memo egy ötletes és pörgős memóriajáték gyermekek számára. Jól meg kell figyelni a lapokat és emlékezni, melyiken mi is volt. Majd a játékosok sorra feladatlapokat húznak, és a mutatott nyíl irányába lépkedve a megadott számú mezőt elérnek egy kártyához. Ekkor meg kell nevezni mi is volt a lapon. Ha eltalálja, megtarthatja. Minden lap egy pontot ér a játék végén.

 

A társasjáték idegen nyelvű, de adunk hozzá magyar játékszabályt.

 


6 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 5 játékos számára
~ 15 – 20 perc
új
2 690 Ft
A vásárlás után járó pontok: 135 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek


 
 
 
A játékról röviden:
 
A Djeco cég játéka 6 éves kortól 2-5 fő részére egy vidám, szórakoztató memóriajátékot kínál a kicsik számára.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
54 kártyalap, 1 szabálykönyv
 
 
 
A játék menete:
 
A paklit meg kell keverni, majd az első kilenc lapot képpel felfelé egy 3x3-as rácsba kirakni. A többi ezek mellé kerül képpel lefelé. Ez lesz a húzó pakli.
 
A pingvint ábrázoló lapot a pakliba kell rakni. Megegyezés szerint egy bizonyos lapszám után vagy akár véletlenszerűen is be lehet keverni. Amikor valaki felhúzza a pingvin lapot, a játék akkor fog véget érni.
 
Minden résztvevő megfigyeli a lapokon lévő rajzokat. A nyilak és számok ilyenkor nem számítanak, az majd a játék későbbi részében lesz fontos. Ezek után a kilenc lapot képpel lefelé kell fordítani.
 
Egy játékos a körében felhúzza a pakli legfelső lapját, és az ujját a kirakott lapok középső lapjára teszi. Majd a felhúzott lapon látható irányba elindul és annyit lép, ahányas szám van a lapon. Ha a rács széléhez ér és még lépnie kellene, akkor az ellentétes irányon folytatja és befejezi a lépését.
 
Amikor elért a cél laphoz, meg kell neveznie a lapon látható dolgot. Ha eltalálta, dönthet úgy, hogy megáll és elrakja a lapot jutalomként, vagy játszik tovább. Utóbbi esetben új feladatlapot húz és lépked. Ha viszont olyan laphoz érkezik, ami már fel lett fedve, akkor az összes eddig felfordított lapot megkapja jutalomként és a következő játékos jön.
 
Ha nem találta el, akkor az adott lap kikerül a játékból és egy újabbal kell pótolni.
 
Minden játékos köre előtt ki kell pótolni a rácsot, de az új lapokat természetesen meg kell mutatni előtte, hogy mindenki memorizálhassa őket.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Amikor valaki felhúzza a pingvint ábrázoló lapot, a játék véget ér, és aki több pontot érő kártyalapot gyűjtött be, megnyerte a játékot.
 
 
 
Végezetül:
 
A Manchomemo egy elbűvölő kártyajáték, ami kiválóan fejleszti a kicsik emlékező készségét, és a számolást is segíti. Bátran ajánljuk minden kisgyermekes család számára.


 




SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
angol
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
kártyás, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
vizuális érzék fejlesztése, taktikai gondolkodás, koncentrációs képességek fejlesztése
Téma/Tematika
robotos
Kiadó
Djeco
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
KTM100002855
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.