Firkaland (Loony Quest) (eng)

Firkaland (Loony Quest) (eng)
Firkaland (Loony Quest) (eng)
Firkaland (Loony Quest) (eng)
Firkaland (Loony Quest) (eng)

A társasjáték angol nyelvű, de játékszabály ismertetést követően nyelvfüggetlen. Játékszabályt adunk hozzá!

Árkádia furcsa és fantasztikus világában az öreg királynak, Fedoornak nincs örököse. Lovagi tornát szervez hát, ahol a trónt a legrátermettebb kalandozó nyeri el. A viadalon részt vevő bajnokok útja hét elképesztő, Mókák lakta világon vezet át. A Mókák őrült népe pedig semmit sem szeret jobban, mint egy jó harcot. Kerüld ki a csapdákat, juss el a célig, és tied lesz a korona!

8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 5 játékos számára
~ 20 – 40 perc
új
magyar
7 490 Ft
A vásárlás után járó pontok: 375 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:
 
Laurent Escoffier és David Franck 2015-ben megjelent játéka 2-5 játékos számára a rajzok világába vezeti el a játékosokat egy mókás, ügyességi játékmenettel.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
21 játéktábla, 42 játékszint, 52 jutalom- és büntetőjelző, 5 átlátszó játékostábla, 5 alaptábla, 5 letörölhető filctoll, 5 karakterjelző, 5 pontjelző, 1 játékállvány pontozósávval, 1 homokóra, 1 szabályfüzet, 1 Árkádia királyságát ábrázoló térkép
 
 
 
A játék menete:
 
A játék összesen 7 világot tartalmaz fejenként 6 pályával. Tehát összesen 42 pálya vár a játékosokra.
 
A doboz maga a pontozósáv és ide kell rakni az aktuálisan végrehajtandó pálya lapját is.
 
Minden játékos kap egy hátlapot, ami az egyik oldalán fehér a másikon grafikával ellátott. Valamint egy átlátszó műanyag lapot és egy filctollat a végén törlőszivaccsal.
 
Minden pályán a játékosok feladata az lesz, hogy a meghatározott módon rajzoljanak egy vagy éppen több vonalat az üres fóliájukra, úgy hogy ha azt majd felhelyezik a pályára, akkor a megfelelő helyeken haladjanak át a vonalak vagy éppen találják el az ott lévő rajzok egyes részeit.
 
Erre minden játékosnak meghatározott ideje lesz, amit a homokórával kell mérni.
 
Mikor lejár az idő sorra minden játékos felhelyezi a fóliáját a pálya képére és megnézik, hogy mennyi pontot sikerült összeszedniük. A csillagok általában extra pontokat hoznak, sőt vannak bónusz jelek is, amiket érintve különböző előnyökhöz lehet jutni. Ám vannak olyan dolgok is, amit jobb, ha nem érintenek a vonalak, mert nehezítő tokeneket kapnak érte a rajzolók.
 
Minden pályánál össze kell számolni, hogy mennyi pontot ért el a játékos majd le kell lépni a pontozósávon.
 
A világok utolsó pályája minden esetben egy Vezér lesz, ami nehezebb falat lesz, hiszen ha hibázik valaki, egyáltalán nem kap pontot a pályán.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Az utolsó pálya után, amit aktuálisan a játékosok lejátszottak, akinek több pontja gyűlt össze a játék folyamán megnyerte a játékot.
 
Végezetül:
 
A Firkalandot ajánljuk minden családnak, hiszen egy remek és nagyon szórakoztató készségfejlesztő játék. Ugyanakkor az idősebb korosztály is remekül szórakozhat ezzel a társasjátékkal, hiszen a platform játékok hangulatát idéző képek nagyon hangulatosak, és a feladatok mindenki számára kihívást jelenthetnek.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
közepes
Játék mechanizmusa
ügyességi, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
térbeli orientáció, kézügyesség fejlesztése, kombinációs készség
Téma/Tematika
rajzolós
Kiadó
Libellud
Kiadás éve
2 014
Szerző(k)
Laurent Escoffier, David Franck
Cikkszám
KTM500003913
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.