Egy kaland a Fragged Empire 2. kiadáshoz. Amerikai letter méret. 44 oldal. Színes. Puhatáblás. Harcok kiegyensúlyozva: 1-3. szintek. Várható időtartam: 2-3 alkalom. Durva stílus: kaotikus kazamata mászás. ---------------------------------------------------------------Az első dolog, amit észreveszel, a piros villogó fények, ahogy kinyitod a szemed. Alig érzed a tested, ahogy a meleg lassan visszatér hozzád az egyhetes kriogén alvás után. Hő pumpálódik át a körülötted lévő gélen, ami a fagyosról kényelmesre változtatja azt. Kissé elfordítva a fejed, megpillantasz egy legénységtagot egy hasonló kapszulában. Több cső áll ki a szájából és az orrából. Ugyanezeket a csöveket érzed a saját nyílásaidban is. Nincs sok időd feldolgozni a környezetedet, mivel a koporsó alakú kriogén kapszula plexiüvege oldalra tolódik, ahogy érzed és érzed a hajód belsejének fémlemezét. A gél visszasüllyed a műanyag rács lyukaiba, amin pihensz, így te alsóneműben, egy kicsit fázva és éhesen maradsz. Pislogsz, ahogy az érzés visszatér a testedbe, és előveszed a különféle csöveket. Egy hete alszol, és eszedbe jut, hogy úton vagy a Haven rendszer külső részén található Denovo IV űrállomásra, hogy ellátmányt cserélj egy ritka ugróautóért egy furcsa, Margetz nevű légiós remetétől. Ekkor veszed észre, hogy a villogó piros lámpák riasztást jeleznek; probléma van a hajón... Ideális kaland új játékmestereknek és karaktereknek. Mély 3d6 szabályrendszer és környezet, amelyet mind a narratívára fókuszáló játékosok, mind a játékmechanika szerelmesei élvezhetnek. Eredeti és friss környezet és szabályrendszer.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
An adventure for Fragged Empire 2nd edition. US letter size. 44 pages. Full colour. Softcover. Combats balanced for: Levels 1-3. Expected duration: 2-3 sessions. Rough style: chaotic dungeon crawl. -------------------------------------------------------The first thing you notice is the red flashing lights as your eyes flicker open. You can barely feel your body as warmth slowly returns to you following your week-long cryogenic sleep. Heat is pumped through the gel that surrounds you, shifting it from freezing to comfortable. Turning your head slightly you catch a glimpse of a crewmate in a similar pod. Several tubes are protruding from their mouth and nose. You feel the same tubes in your own orifices. There is not much time to process your surroundings as the plexi glass of your coffin-shaped cryogenic pod shifts to the side as you feel and smell the metal plating of the interior of your ship. The gel is sinking back into holes in the plastic grating that you’re resting on, leaving you in your underwear and more than a little cold and hungry. You blink as feeling returns to your body and you pull out the various tubes. You have been asleep for a week and remember that you’re on your way to the Denovo IV space station in the outer reaches of the Haven system to trade supplies for a rare jump drive from a quirky Legion hermit named Margetz. It is then that you notice that the blinking red lights are an alarm; there is an issue on the ship... Ideal adventure for new GMs and PCs. Deep 3d6 rule system and setting that can be enjoyed by both narrative-focused gamers and those who have a love of game mechanics. Original and fresh setting and rule system.