Keménytáblás Játékmester Forráskönyv 296 oldal A Beyond Darkness and Madness egy Játékmester forráskönyv a KULT: Divinity Lost játékhoz. Ez a kiegészítés felvázolja a Játékmester általános felelősségi körét, és eszközöket biztosít számára a hatékony játékmenetek lebonyolításához és a rémisztő történetek bemutatásához. Ezenkívül a forráskönyv inspirációt nyújt lenyűgöző történetek, érdekes karakterek és személyre szabott környezetek kidolgozásához. A könyv három különálló részre oszlik: Történetmesélés, Hangulat és Tükörképek. Írta: Jason Fryer, a KULT veteránja, aki 1996-ban írta a KULT 2. kiadás Purgatórium forráskönyvét. A KULT: Divinity Lost játékban debütált a The Atrocity Exhibition gyorsjátékos forgatókönyvvel. További írók: Jacqueline Bryk, Alex Obernigg és Petter Nallo. Első rész - A történetmesélés - a cselekményépítés különböző aspektusait és szintjeit tárgyalja, a narratívák fenntartását az asztalnál és azon kívül, valamint a játék napirendjének, alapelveinek, fikciójának és lépéseinek betartását a folyamat során. Ezenkívül technikákat ismertetünk a Intrigue Map, a Downtime és a Horror Contract felhasználására és bővítésére, beleértve azt is, hogyan lehet lebilincselő eseményeket, karaktereket és helyszíneket létrehozni. A Második rész - Hangulat mélyreható vizsgálatot nyújt a különböző horror témákról és közegekről, valamint inspirációt és technikákat kínál azok felhasználásához a történetmesélési élmény fokozása érdekében. Konkrétan a fejezetek a testhorror, az extrém horror, az egzisztenciális rettegés, a trauma és a fenséges különböző aspektusait vizsgálják. A Harmadik rész - Tükörképek variánsokat kínál a KULT mítoszhoz, lehetővé téve a személyre szabottabb és változatosabb történeteket. Az itt bemutatott technikák és eszközök felhasználásával a Játékmester olyan műfajokhoz igazított forgatókönyveket és kampányokat hozhat létre, mint az akcióhorror, az ázsiai horror, a mágikus realizmus, a túlélőhorror és a hátborzongató.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hardcover Gamemaster Sourcebook 296 pages Beyond Darkness and Madness is a Gamemaster sourcebook for KULT: Divinity Lost. This supplement outlines the Gamemaster’s overall responsibilities and provides them with tools for running effective gaming sessions and presenting horrifying narratives. Additionally, the source book provides inspiration for developing compelling narratives, intriguing characters, and personalized settings. The book is divided into three distinct sections - Storytelling, Atmosphere, and Reflections. It is written by Jason Fryer, a veteran of KULT who wrote the Purgatory source book for KULT 2nd edition in 1996. He made his debut in KULT: Divinity Lost with the quickplay scenario The Atrocity Exhibition. Additional writers include Jacqueline Bryk, Alex Obernigg, and Petter Nallo. Part One - Storytelling discusses the various aspects and levels of plot-building, maintaining narratives at and away from the table, and upholding the game’s Agenda, Principles, Fiction, and Moves throughout the process. Additionally, techniques for utilizing and expanding the Intrigue Map, Downtime, and the Horror Contract are provided, including how to create compelling events, characters, and settings. Part Two - Atmosphere provides an in-depth examination of various horror themes and milieus, and inspiration and techniques for utilizing them to enhance the storytelling experience. Specifically, chapters in this section explore the different aspects of body horror, extreme horror, existential dread, trauma, and the sublime. Part Three - Reflections provides variant settings for the KULT mythos, allowing for more personalized and divergent stories. By utilizing the techniques and tools presented here, the Gamemaster can create scenarios and campaigns tailored to genres such as action horror, Asian horror, magical realism, survival horror, and the uncanny.