Magyar népmesék: Hetedhét mese társasjáték kiegészítő

Magyar népmesék: Hetedhét mese társasjáték kiegészítő
Magyar népmesék: Hetedhét mese társasjáték kiegészítő
Magyar népmesék: Hetedhét mese társasjáték kiegészítő
Magyar népmesék: Hetedhét mese társasjáték kiegészítő
Kiegészítő az alaptársasjátékhoz.
 
 
 

5 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 6 játékos számára
~ 20 – 30 perc
új
7 890 Ft
A vásárlás után járó pontok: 395 Ft
Győri készlet
1 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
 
A játékról röviden:
 
Lenhardt Balázs 2015-ben megjelent játéka 2-6 fő részére a jól ismert és mindenki által kedvelt magyar népmesék világába csöppenti a játékosokat, hogy most maguk legyenek a kalandok főhősei.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
Játéktábla, 6 db mesehős és játékos jelző, 3 db dobókocka, 3 db só jelző, 14 db mesekártya, 6 db karakterlap, 36 db pogácsa, 24 db jótanács, 15 db aranypénz, 6 db lépésmódosító jelző, 2x6 db kezdőkártya, 5x6 db varázstárgy, 3x5 db állat, 4x3 db használati tárgy, 1 db joker
 
 
 
A játék menete:
 
Minden játékos kiválaszt egy mesehőst és felhelyezi a falura, ami a kezdő mező. Mindenki megkapja a kezdőkészletét, ami pár hamuba sült pogácsából, egy aranypénzből és egy jótanácsból fog állni. Ezen felül mindenki kap egy kezdő tárgyat is.
 
A mezőkön kockadobások segítségével kell haladni. A lépések alatt a játékosok haladhatnak mindkét irányban. Így nem kell megkerülni az egész táblát, ha elszalasztottak egy kívánt mezőt. Sőt nem kötelező lelépni a teljes távot sem, hanem annyit lehet lépni, amennyire szükség van.
 
A játék elején mindenki húz egy mesekártyát, amin szerepelni fog, hogy milyen tárgyakkal kell rendelkeznie, ha be akar jutni a várba.
 
A játék folyamán sok esetben próbára kell tenni a szerencsét, amit egy nyolc oldalú kockával dobva kell megtenni. Ezt a dobás értéket lehet jótanácsokkal módosítani, hiszen minél nagyobb a dobás eredménye, annál kedvezőbb dolog fog történni a karakterrel.
 
Néha előfordul, hogy kifárad a szereplő, és ennie kell egy pogácsát. Ezt a piros mezőkre való lépéskor, illetve a rajtuk való áthaladáskor kell megtenni.
 
A kék mezőkön viszont még egyszer dobhat a játékos egy kék kockával, és így még egyszer léphet a körében.
 
Bizonyos helyeken le lehet rövidíteni az utat, ha a játékosnál vannak a megfelelő tárgyak.
 
Valamint különböző segítő varázstárgyakat is lehet vásárolni a városban vagy a palotában. A varázsló pedig mindig szívesen segít a vándoroknak abban, hogy biztosan megszerezhessék a küldetéshez kívánt tárgyakat.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játékot az nyeri, akinek először sikerül egy legalább 8-as értékű dobással bejutnia a várba úgy, hogy nála vannak a küldetésében szereplő tárgyak is.
 
 
 
Végezetül:
 
A Magyar Népmesék - A társasjáték egy elbűvölő játék, ami hűen eleveníti meg a régről ismert meséket. A vele játszók ezernyi kalandot élhetnek át az üveghegyen innen és az óperenciás tengeren túl. Ráadásul a játékvariánsoknak köszönhetően akár csapatban is lehet vele játszani.



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Termék jellege
játék kiegészítő
Játékcsalád
Magyar népmesék
Játékszabály nyelve
magyar
Játékszabály jellege
egyszerű
Téma/Tematika
Magyar népmesék
Kiadó
Kard és Korona
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
KTM100003120
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.