Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Egy könyv, 5 szoba és több mint 100 lehetséges döntés.
Drake hamarosan leteszi az Időőr záróvizsgáját a Holló Akadémián. Hirtelen egy rejtélyes robbanás történik, és időutazásra küldi őt a 16. századból a 21. századba. Drake-nek nemcsak ki kell derítenie, mi történt, hanem meg kell küzdenie a jövőbe leselkedő veszélyekkel is...
Interaktív könyvélmény: hozz döntéseket, oldj meg rejtvényeket, fedezz fel szobákat, kombinálj tárgyakat és te magad is befolyásold a történetet.
Drake hamarosan leteszi az Időőr záróvizsgáját a Holló Akadémián. Hirtelen egy rejtélyes robbanás történik, és időutazásra küldi őt a 16. századból a 21. századba. Drake-nek nemcsak ki kell derítenie, mi történt, hanem meg kell küzdenie a jövőbe leselkedő veszélyekkel is...
Interaktív könyvélmény: hozz döntéseket, oldj meg rejtvényeket, fedezz fel szobákat, kombinálj tárgyakat és te magad is befolyásold a történetet.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
geek cucc, német, BlackFire
Gyártói cikkszám
172247
Vonalkód
172247
Cikkszám
BFR85486
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Ein Buch, 5 Räume und über 100 Entscheidungsmöglichkeiten.
Drake steht kurz vor seiner Abschlussprüfung als Zeitenwächter an der Raben-Akademie. Plötzlich ereignet sich eine mysteriöse Explosion und schickt ihn auf eine Zeitreise vom 16. ins 21. Jahrhundert. Drake muss nicht nur herausfinden, was geschehen ist, sondern auch gegen Gefahren kämpfen, die ihm in die Zukunft gefolgt sind ...
Ein interaktives Bucherlebnis: Entscheidungen treffen, Rätsel lösen, Räume erforschen, Gegenstände kombinieren und die Geschichte selbst beeinflussen.
Drake steht kurz vor seiner Abschlussprüfung als Zeitenwächter an der Raben-Akademie. Plötzlich ereignet sich eine mysteriöse Explosion und schickt ihn auf eine Zeitreise vom 16. ins 21. Jahrhundert. Drake muss nicht nur herausfinden, was geschehen ist, sondern auch gegen Gefahren kämpfen, die ihm in die Zukunft gefolgt sind ...
Ein interaktives Bucherlebnis: Entscheidungen treffen, Rätsel lösen, Räume erforschen, Gegenstände kombinieren und die Geschichte selbst beeinflussen.