Ricochet Robots - Száguldó robotok (eng)
|
Név: | Kép: | Állapot: | Elérhetőség: | Ár: | Kosárba |
Ricochet Robots - Száguldó robotok (eng)
|
új
|
Értesítés kérhető
|
10.090 Ft
|
|
|
Ricochet Robots - Száguldó robotok (eng) BONTOTT társasjáték
|
használt
|
Nincsen belőle bontott
|
10.090 Ft
|
|
Leírás
A játékról röviden:
Alex Randolph eredetileg 1999-ben megjelent játékának új kiadása 1-végtelen számú játékos számára a pattogó robotok érdekes világába invitálja a játékosokat.
Mit kapunk a dobozban?
4 kétoldalas tábla és hozzá egy műanyag középrész, 4 robotfigura, 4 négyzet alakú jelző, 17 célpont és 1 homokóra
A játék menete:
A játékosok játszhatnak egyénileg is, de alkothatnak csapatokat is. A lényeg, hogy mindenki odaférjen az asztalhoz.
Miután felépítették a kívánt oldalakat használva a játékteret, a játékosok véletlenszerű helyekre lehelyezik a négy robotot, és mindegyik alá raknak egy jelölőt. Ez azt szolgálja, hogy ha valakinek nem megfelelő a megoldása vissza lehessen állítani a kezdő helyzetbe a robotokat.
A játékot lehet addig játszani, amíg el nem fogy az összes feladatkorong, vagy egy bizonyos mennyiséget meg nem szerez belőlük valaki.
A játékosok felfordítanak egy jelzőt, ami meg fog mutatni egy célmezőt a táblán, és hogy melyik robottal kell elérni oda.
Ezután mindenki megpróbálja megtervezni az útvonalat a célmezőhöz. Mindezt úgy, hogy közben nem nyúlhat a robotokhoz, vagy használja az újait végigvezetve a táblán. Az útvonalnak legalább egy pattanást kell tartalmaznia.
Egy robot addig fog mozogni, amíg valamilyen akadályba nem ütközik, ekkor tetszőleges irányban tovább pattanva folytatja majd az útját a következő akadályig.
Pattanásra fel lehet használni a többi robotot is, nem csak a terepet.
Amint valakinek megvan a megoldás, bemondja a számot amennyi lépésből meg tudja oldani a feladatot. Majd megfordítja a homokórát, és a többiek addig találhatnak jobb megoldást, amíg le nem jár az idő.
A legkisebb számot bemondó játékos demonstrálhatja a lépését. Amennyiben korrekt, megkapja a jelzőt. Ha nem sikerült neki, a következő játékos jön.
Miután valaki elvitte a tokent, a robotok ott maradnak ahova mozgatták őket. A talpak alájuk kerülnek, és jön a következő feladat.
Hogyan lehet nyerni?
A játékot az nyeri, aki a legtöbb jelzőt gyűjtötte össze a játék során.
Végezetül:
A Richochet Robots egy térlátást és helyzetfelismerést fejlesztő játék. Nagy előnye, hogy akárhány játékos játszhatja, így kiválóan alkalmas akár egész nagy társaságok szórakozására is. A sok vidám perc garantált ezzel a játékkal.
SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Paraméterek
Ajánlott korosztály | 9-11 éves kortól |
Játékosok száma | 1-20 fő |
Játékosszám | többszemélyes játék |
Játékosok száma (min) | 1 fő |
Játékszabály jellege | közepes |
Játékosok száma (max) | 20 fő |
Ajánlott életkor (min) | 10 év |
Ajánlott életkor (max) | 99 év |
Ajánlott korosztály | 10 év felett |
Játékidő (maximum) | 45 perc |
Játékidő (minimum) | 30 perc |
Téma | robotos |
Játék jellege | alapjáték |
Játék eszköze | nagytábla (min 50 x50) |
Játék mechanizmusa | helyzetkialakítós |
Játék mechanizmusa | panel lerakós |
Szerző | Alex Randolph |
Kiadó | Abacus |
Kiadás éve | 2013 |
Kiadás nyelve | magyar |
nyelvi függőség | nyelvfüggetlen |
Játékszabály nyelvei (Magyar) | Igen |
Játékszabály nyelvei (Angol) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Német) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Egyéb) | Nem |
Fejlesztési területek | Térbeli orientáció |
Fejlesztési területek | Logikai készségek fejlesztése |
Fejlesztési területek | deduktív gondolkodás fejlesztés |
Vélemények

2 értékelés





Írja meg véleményét!
Annamária
|

2017. 12. 29.
Nagyon gyorsan megkaptam a játékot, nem volt a minőséggel sem gond. Szívesen ajánlom.
Boti
|

2015. 10. 27.
Ez nem semmi játék. Ilyent még nem láttam sehol máshol, hogy nem érhetsz hozzá a játékelemekhez, amíg ki nem találtad a megoldást. Ráadásul akárhányan játszhatjuk így ez egy biztos pont a játékok között, hiszen senki sem marad ki belőle.