A Fantasy World Kosmohedron egy gyors helyszínekből álló antológia, melyet számos nemzetközi szerző írt, köztük Nathan D. Paoletta, Grant Howitt és Kira Magrann. Mindegyik tematikus elemet mutat be, melyek célja, hogy fellendítsék, gazdagítsák és felgyorsítsák a First Session világépítési lépését, és hogy a későbbi játékot rendkívül hangulatos színekkel színesítsék.
és egyedi ötletek, lehetőségek és részletek.
A játékosok ezt az anyagot felhasználhatják önállóan, hogy egy adott környezetben, az eredeti szerző elképzeléseihez jobban illeszkedve játsszanak, vagy többé-kevésbé szabadon felhasználhatják útmutatóként és inspirációként saját fantasztikus világuk megalkotásához.
A könyvben található anyag kifejezetten úgy lett megtervezve és strukturálva, hogy a Fantasy World drámaközpontú mechanikák használata során feltárható és bővíthető kiindulópontként szolgáljon, nem pedig egy kimerítő forráskönyvként, amely egy adott környezet minden részletét tartalmazza.
Minden gyorsbeállítás moduláris felépítésű, hogy könnyebb legyen a használata: Alapkoncepció (bevezetés a környezet alapvető elemeibe és ötleteibe), Fellowship Archetypes (Klasszikus és/vagy új archetípusok), Bloods and Kins (új lehetőségek a környezethez), Issues and Doubts (példák a karakterek jellemzésére szolgáló lehetséges tulajdonságokra), Osztályok (új ötletek a karakterosztályok testreszabásához és új osztályok bevezetése), Examples of Stuff (a környezetet emlékezetessé és felismerhetővé tevő megkülönböztető jellemzők rövid listája).
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Fantasy World Kosmohedron is an anthology of quick-settings, written by an incredible roster of international authors, including Nathan D. Paoletta, Grant Howitt, and Kira Magrann, each presenting a collection of thematic elements put together to boost, enrich, and expedite the world-building step of your First Session, and to color subsequent play with highly evocative
and unique ideas, options, and details.
Players can use this material as is, to play in a certain setting more closely to how its original author envisioned, or they can use it more or less liberally, as a guide and inspiration to craft their own fantastic world.
The material present in this book has been specifically designed and structured to be used as a seed to be explored and expanded upon throughout the use of Fantasy World drama-focused mechanics, rather than as an exhaustive sourcebook with all the details of a setting.
Each quick-setting is structured in a modular way, to make its use easier: Core Concept (introduction to the fundamental elements and ideas of the setting), Fellowship Archetypes (Classic and/or new archetypes), Bloods and Kins (new options for the setting), Issues and Doubts (examples of possible features to characterize your characters), Classes (new ideas to customize character classes and introducing new classes), Examples of Stuff (a shortlist of distinctive features that make a setting memorable and recognizable).