Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Halál és felfedezés a Vermont Hills-ban
A balsorsú, 1929 végi vermonti Miskatonic University kutatóexpedíciót követően, amikor egy diák meghalt egy mászóbalesetben, kettő pedig nyomtalanul eltűnt, szinte elképzelhetetlen volt, hogy Professors Roger Harrold and Ashley Learmonth beleegyezzen egy újabb diákcsapat visszaküldésébe Cobb's Cornersbe. És mégis, egy évvel később pontosan ezt tervezték.
Sok kérdés megválaszolatlan marad. Mi történt egy évvel ezelőtt? Hol vannak az eltűnt diákok? Mit találtak a geológushallgatók a távoli vermonti hegyek között? Milyen titkok rejtőznek Cobb's Corners városában? Igazak-e a hegyekben élő szörnyekről szóló legendák? Talán az új expedíció fényt deríthet ezekre a kérdésekre, és feltárhat néhány választ?
Az Aratás ideje egy hatrészes kampány, amely 1930 augusztusában kezdődik, és a vermonti Cobb's Corners városát körülvevő, látszólag álmos és bőséges völgyre összpontosít. A nyomozók ősi legendákkal, megtévesztett kultistákkal és legvadabb elképzeléseiket is felülmúló földönkívüli lényekkel találkoznak majd.
A klasszikus Call of Cthulhu és a Pulp Cthulhu játékokhoz egyaránt illő játékban a játékosok Miskatonic University diákok és akadémiai személyzet szerepét ölthetik magukra, akiket Professors Harrold and Learmonth választott ki, hogy folytassák a tizenkét hónappal korábban megkezdett munkát. Vermonttól Arkhamig, Detroitig és azon túl a nyomozók elfeledett történetekbe, különös tudományokba és a kozmosz borzalmaiba merülnek.
• Kampányáttekintés, amely részletesen bemutatja Cobb’s Corners helyszínét, valamint a nyomozók előtt álló különféle fenyegetéseket.
• Tanácsok a diáknyomozók létrehozásához és a meglévő karakterek beépítéséhez.
• Nyomozói segédanyagok és térképek, amelyek a kampány összes fő helyszínét lefedik.
• Tíz klasszikus, előre generált nyomozó, azonnal felveheted és játszhatsz.
• Útmutató a ponyva-stílusú és a klasszikus stílusú játékhoz.
• Opcionális hatodik kaland Pulp Cthulhu számára.
A balsorsú, 1929 végi vermonti Miskatonic University kutatóexpedíciót követően, amikor egy diák meghalt egy mászóbalesetben, kettő pedig nyomtalanul eltűnt, szinte elképzelhetetlen volt, hogy Professors Roger Harrold and Ashley Learmonth beleegyezzen egy újabb diákcsapat visszaküldésébe Cobb's Cornersbe. És mégis, egy évvel később pontosan ezt tervezték.
Sok kérdés megválaszolatlan marad. Mi történt egy évvel ezelőtt? Hol vannak az eltűnt diákok? Mit találtak a geológushallgatók a távoli vermonti hegyek között? Milyen titkok rejtőznek Cobb's Corners városában? Igazak-e a hegyekben élő szörnyekről szóló legendák? Talán az új expedíció fényt deríthet ezekre a kérdésekre, és feltárhat néhány választ?
Az Aratás ideje egy hatrészes kampány, amely 1930 augusztusában kezdődik, és a vermonti Cobb's Corners városát körülvevő, látszólag álmos és bőséges völgyre összpontosít. A nyomozók ősi legendákkal, megtévesztett kultistákkal és legvadabb elképzeléseiket is felülmúló földönkívüli lényekkel találkoznak majd.
A klasszikus Call of Cthulhu és a Pulp Cthulhu játékokhoz egyaránt illő játékban a játékosok Miskatonic University diákok és akadémiai személyzet szerepét ölthetik magukra, akiket Professors Harrold and Learmonth választott ki, hogy folytassák a tizenkét hónappal korábban megkezdett munkát. Vermonttól Arkhamig, Detroitig és azon túl a nyomozók elfeledett történetekbe, különös tudományokba és a kozmosz borzalmaiba merülnek.
• Kampányáttekintés, amely részletesen bemutatja Cobb’s Corners helyszínét, valamint a nyomozók előtt álló különféle fenyegetéseket.
• Tanácsok a diáknyomozók létrehozásához és a meglévő karakterek beépítéséhez.
• Nyomozói segédanyagok és térképek, amelyek a kampány összes fő helyszínét lefedik.
• Tíz klasszikus, előre generált nyomozó, azonnal felveheted és játszhatsz.
• Útmutató a ponyva-stílusú és a klasszikus stílusú játékhoz.
• Opcionális hatodik kaland Pulp Cthulhu számára.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
szerepjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
CHA23176-H
Vonalkód
9781568823836
Cikkszám
BFR70820
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Death and Discovery in the Vermont Hills
Following the ill-fated Miskatonic University research expedition to Vermont in late 1929, when one student died in a climbing accident and two vanished without trace, it was almost inconceivable that Professors Roger Harrold and Ashley Learmonth would countenance sending yet another team of students back to Cobb’s Corners. And yet, a year later, that’s exactly what has been planned.
Many questions remain unanswered. What happened a year ago? Where are the missing students? What did the geology students find among the distant Vermont hills? What secrets are buried in the town of Cobb’s Corners? Are the legends of monsters in the hills true? Perhaps the new expedition can shed light on these questions and dredge up some answers?
A Time to Harvest is a six-part campaign, beginning in August 1930 and centered on the apparently sleepy and bountiful valley surrounding the town of Cobb’s Corners, Vermont. The investigators will come face to face with ancient legends, deluded cultists, and alien entities beyond their wildest imaginings.
Suitable for both classic Call of Cthulhu and Pulp Cthulhu, players take on the roles of Miskatonic University students and academic staff, chosen by Professors Harrold and Learmonth to continue the work begun twelve months earlier. From Vermont to Arkham, and to Detroit and beyond, the investigators delve into forgotten lore, strange science, and the horrors of the cosmos.
• Campaign overview, detailing the setting of Cobb’s Corners, along with the various threats the investigators can face.
• Advice for creating student investigators and how to incorporate existing characters.
• Investigator handouts and maps covering all of the campaign’s key locations.
• Ten classic pre-generated investigators, ready to pick up and play.
• Guidance on pulp-style and classic-style play.
• Optional sixth adventure for Pulp Cthulhu.
Following the ill-fated Miskatonic University research expedition to Vermont in late 1929, when one student died in a climbing accident and two vanished without trace, it was almost inconceivable that Professors Roger Harrold and Ashley Learmonth would countenance sending yet another team of students back to Cobb’s Corners. And yet, a year later, that’s exactly what has been planned.
Many questions remain unanswered. What happened a year ago? Where are the missing students? What did the geology students find among the distant Vermont hills? What secrets are buried in the town of Cobb’s Corners? Are the legends of monsters in the hills true? Perhaps the new expedition can shed light on these questions and dredge up some answers?
A Time to Harvest is a six-part campaign, beginning in August 1930 and centered on the apparently sleepy and bountiful valley surrounding the town of Cobb’s Corners, Vermont. The investigators will come face to face with ancient legends, deluded cultists, and alien entities beyond their wildest imaginings.
Suitable for both classic Call of Cthulhu and Pulp Cthulhu, players take on the roles of Miskatonic University students and academic staff, chosen by Professors Harrold and Learmonth to continue the work begun twelve months earlier. From Vermont to Arkham, and to Detroit and beyond, the investigators delve into forgotten lore, strange science, and the horrors of the cosmos.
• Campaign overview, detailing the setting of Cobb’s Corners, along with the various threats the investigators can face.
• Advice for creating student investigators and how to incorporate existing characters.
• Investigator handouts and maps covering all of the campaign’s key locations.
• Ten classic pre-generated investigators, ready to pick up and play.
• Guidance on pulp-style and classic-style play.
• Optional sixth adventure for Pulp Cthulhu.