Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Cthulhu kultusz titkai
A Cthulhu kultusza a halottakat imádók, mégis a Nagy Cthulhu néven ismert förtelmet álmodók sötét és szörnyű világának emberi oldalába merül. Itt eltorzult emberek próbálnak értelmet találni egy reménytelen univerzumban, és célt keresnek múlandó és jelentéktelen életükben. Ez a Cthulhu kultusz és azok világa, akik meghallják gazdája sötét hívását.
A Call of Cthulhu-ban sokan szolgálják az univerzum idegen erőit, és a kegyeket hatalomra cserélik. Van azonban egy alattomos szekta, amely kiemelkedik a többi közül. Egy, amely titokban áthatja az emberi civilizációt, még mielőtt az emberi civilizáció létezett volna: a Cthulhu szekta. Különböző formáinak történetétől kezdve nevezetes személyiségeiig ez a forráskönyv nemcsak használatra kész Cthulhu szektákat mutat be, hanem tanácsokat is ad egyedi szekták tervezéséhez, hogy megzavarják a nyomozóidat a játékok és kampányok során.
Itt egy szörnyű ajtó nyílik meg. Belül a Cthulhu kultuszok bonyolultságait és azok változatos permutációit tárjuk fel mélyrehatóan. Mint Őrző, író vagy mesélő, ez a könyv eszközként szolgálhat, hogy inspiráljon arra, hogy kibontakoztassa és valami teljesen újat alkosson, ami mégis a Cthulhu Mítosz csavart szederindájában és elsüllyedt tengeri moszatában gyökerezik.
A Cthulhu kultusza összetett és hihető antagonisták létrehozásában kalauzol el a forgatókönyveidhez és kampányaidhoz – olyan gonosztevőkben, akik többet jelentenek, mint arctalan, köpenyes lények, és akik talán a mítosz legfélelmetesebb fenyegetését testesítik meg.
• Cthulhu kultuszok története.
• Öt teljesen kidolgozott Cthulhu kultusz, készen arra, hogy beépítsék őket a játékokba.
•Covering the Victorian korszaktól egészen a modern korig.
• A Deathless Masters eddig soha nem látott titkai.
•Részletes útmutatás a szekták és vezetőik kampányokhoz való tervezéséhez.
• Különleges „Cult Worksheet” a létrehozott különféle kultuszok feljegyzésére.
•Széleskörű kultisták profiljai, új, Cthulhu-hoz kapcsolódó szörnyek, ereklyék és varázslatok.
•Három forgatókönyv, amely a Cthulhu-t Gaslight, a Roaring Twenties és a Modern-Day szerint fedi le.
•Cthulhu a Mítosz-kötetekben.
Felnőtt tartalom
Ez a könyv felnőtt témákkal foglalkozik, és érett játékosoknak készült.
Ez a kiegészítő a Call of Cthulhu szerepjátékkal, illetve opcionálisan a Pulp Cthulhu kiegészítővel használható a legjobban, mindkettő külön kapható.
1. fejezet: A Cthulhu kultusz története, a Nagy Cthulhu imádatához esetleg kapcsolódó események történelmi beszámolóinak gyűjteménye. Az 1920-as évekbeli Mildred Schwartz kutatásától a modern kori információkig, amelyeket David Eberhart, egy dokumentumfilm-hallgató gyűjtött össze.
2. fejezet: Cthulhu kultuszai, részletes áttekintés öt Cthulhu kultuszról a történelem különböző korszakaiból. Mindegyik feltárja a különböző kultuszok történetét, hiedelmeit és társadalmi szerkezetét, valamint részletezi vezetőiket és kulcsfontosságú tagjaikat, lehetséges cselekmény- és történetötletekkel együtt.
•The Elevated Order of Morpheus: Az 1890-es évek Londonja, ahol a gazdagok és az elit nem elégszenek meg a hétköznapi hatalommal és befolyással.
•The Louisiana Swamp Cult: egy brutális Cthulhu szekta, melyet Inspector Legrasse oszlatott fel a New Orleans külvárosában található mocsarakban 1907-ben.
•The Society of the Angelic Ones: egy szekta, amely az 1920-as években virágzott Los Angeles, és azokra vadászott, akik nyugatra jöttek a kaliforniai álom kergetésére, hogy aztán reménytelenül és kétségbeesetten távozzanak.
•The Esoteric Order of Dagon: betekintés az Innsmouth-i szektába, ahol a Cthulhu szolgálata csak egy sokkal nagyobb terv része.
•The Church of the Perfect Science: egy modern kori szekta, amely pszichológiát és technológiát használ, hogy felkészítse az emberiséget a Nagy Cthulhu eljövetelére.
3. fejezet: Cthulhu szekta létrehozása, a saját Cthulhu szekta létrehozásának részletei, részletek arról, hogy mi különbözteti meg a Cthulhu szektát más Mythos szektáktól, valamint a szervezeti struktúrákról. Lépésről lépésre bemutatja egy szekta megtervezésének folyamatát a semmiből, mélyrehatóan vizsgálva olyan szempontokat, mint a finanszírozás, a toborzás és a szervezés. Tanácsokat ad egy szektavezér létrehozásához, amely vitathatatlanul minden szekta alappillére. Három példa szektát is tartalmaz a módszer bemutatására és inspiráció nyújtására.
4. fejezet: Kultisták, szörnyek és ereklyék, forrásokat biztosít az Őrzők számára, beleértve a különféle általános kultisták, valamint szörnyű követők és szövetséges idegen lények profiljait. Mélyreható elemzést tartalmaz a Deathless Masters-ról, és útmutatást nyújt ahhoz, hogyan lehet létrehozni ezeket a halhatatlan mestereket. Ez a fejezet új természetfeletti ereklyéket és új varázslatokat is részletez, amelyek rémálmokat okozhatnak a nyomozóknak.
5–7. fejezet: Forgatókönyvek, három kaland gyűjteménye, amelyek különböző időszakokban és helyszíneken játszódnak. Mindegyik alapot ad a kibővített játékmenethez, és új kampányok létrehozására használható. Ezeket a forgatókönyveket különálló kalandokként is lejátszhatod, vagy összekapcsolhatod őket, hogy sokkal szélesebb képet festhess a Cthulhu kultuszról időben és a világban egyaránt. Bár a forgatókönyvek úgy vannak felépítve, hogy különböző korszakokban játszódjanak, a forgatókönyvek úgy is módosíthatók, hogy egyetlen időszakban, legyen az az 1920–1930-as évek vagy a modern kor.
• Loki ajándéka: Az 1890-es évek Londonjában a nyomozóknak egy tehetséges fiatal zenész halálának ügyében kell nyomozniuk, aki látszólag öngyilkos lett. Ez a forgatókönyv a művészetek és a zene sötétebb oldalát tárja fel, a társadalom bajait vetítve vissza a nyomozókra.
•The Angel szomja: Az 1920-as évek Los Angeles-jében a nyomozókat egy fiatal nő béreli fel, akinek taxisofőr apja eltűnt. Ez a forgatókönyv a vallás, a közösség és a család erejét vizsgálja, és azt, hogy a dolgok hogyan csavarodnak el egy sötét cél érdekében.
• Egy Isten álma: A 2021-ben játszódó történetben a nyomozóknak egy barátjukat kell felkutatniuk Chicago szívében. Ez a kaland azt vizsgálja, hogyan segíthet a technológia egy szektát – vagyont és vállalati befolyást biztosítva, hogy potenciálisan felébressze a Great Old Ones-t.
A függelékek és a borító további olvasmányokat és inspirációt javasoltak, a Mythos köteteket használták a Cthulhu kutatása során, valamint összegyűjtötték a játékosoknak kiosztott anyagokat és térképeket a forgatókönyvekből.
A Cthulhu kultusza a halottakat imádók, mégis a Nagy Cthulhu néven ismert förtelmet álmodók sötét és szörnyű világának emberi oldalába merül. Itt eltorzult emberek próbálnak értelmet találni egy reménytelen univerzumban, és célt keresnek múlandó és jelentéktelen életükben. Ez a Cthulhu kultusz és azok világa, akik meghallják gazdája sötét hívását.
A Call of Cthulhu-ban sokan szolgálják az univerzum idegen erőit, és a kegyeket hatalomra cserélik. Van azonban egy alattomos szekta, amely kiemelkedik a többi közül. Egy, amely titokban áthatja az emberi civilizációt, még mielőtt az emberi civilizáció létezett volna: a Cthulhu szekta. Különböző formáinak történetétől kezdve nevezetes személyiségeiig ez a forráskönyv nemcsak használatra kész Cthulhu szektákat mutat be, hanem tanácsokat is ad egyedi szekták tervezéséhez, hogy megzavarják a nyomozóidat a játékok és kampányok során.
Itt egy szörnyű ajtó nyílik meg. Belül a Cthulhu kultuszok bonyolultságait és azok változatos permutációit tárjuk fel mélyrehatóan. Mint Őrző, író vagy mesélő, ez a könyv eszközként szolgálhat, hogy inspiráljon arra, hogy kibontakoztassa és valami teljesen újat alkosson, ami mégis a Cthulhu Mítosz csavart szederindájában és elsüllyedt tengeri moszatában gyökerezik.
A Cthulhu kultusza összetett és hihető antagonisták létrehozásában kalauzol el a forgatókönyveidhez és kampányaidhoz – olyan gonosztevőkben, akik többet jelentenek, mint arctalan, köpenyes lények, és akik talán a mítosz legfélelmetesebb fenyegetését testesítik meg.
• Cthulhu kultuszok története.
• Öt teljesen kidolgozott Cthulhu kultusz, készen arra, hogy beépítsék őket a játékokba.
•Covering the Victorian korszaktól egészen a modern korig.
• A Deathless Masters eddig soha nem látott titkai.
•Részletes útmutatás a szekták és vezetőik kampányokhoz való tervezéséhez.
• Különleges „Cult Worksheet” a létrehozott különféle kultuszok feljegyzésére.
•Széleskörű kultisták profiljai, új, Cthulhu-hoz kapcsolódó szörnyek, ereklyék és varázslatok.
•Három forgatókönyv, amely a Cthulhu-t Gaslight, a Roaring Twenties és a Modern-Day szerint fedi le.
•Cthulhu a Mítosz-kötetekben.
Felnőtt tartalom
Ez a könyv felnőtt témákkal foglalkozik, és érett játékosoknak készült.
Ez a kiegészítő a Call of Cthulhu szerepjátékkal, illetve opcionálisan a Pulp Cthulhu kiegészítővel használható a legjobban, mindkettő külön kapható.
1. fejezet: A Cthulhu kultusz története, a Nagy Cthulhu imádatához esetleg kapcsolódó események történelmi beszámolóinak gyűjteménye. Az 1920-as évekbeli Mildred Schwartz kutatásától a modern kori információkig, amelyeket David Eberhart, egy dokumentumfilm-hallgató gyűjtött össze.
2. fejezet: Cthulhu kultuszai, részletes áttekintés öt Cthulhu kultuszról a történelem különböző korszakaiból. Mindegyik feltárja a különböző kultuszok történetét, hiedelmeit és társadalmi szerkezetét, valamint részletezi vezetőiket és kulcsfontosságú tagjaikat, lehetséges cselekmény- és történetötletekkel együtt.
•The Elevated Order of Morpheus: Az 1890-es évek Londonja, ahol a gazdagok és az elit nem elégszenek meg a hétköznapi hatalommal és befolyással.
•The Louisiana Swamp Cult: egy brutális Cthulhu szekta, melyet Inspector Legrasse oszlatott fel a New Orleans külvárosában található mocsarakban 1907-ben.
•The Society of the Angelic Ones: egy szekta, amely az 1920-as években virágzott Los Angeles, és azokra vadászott, akik nyugatra jöttek a kaliforniai álom kergetésére, hogy aztán reménytelenül és kétségbeesetten távozzanak.
•The Esoteric Order of Dagon: betekintés az Innsmouth-i szektába, ahol a Cthulhu szolgálata csak egy sokkal nagyobb terv része.
•The Church of the Perfect Science: egy modern kori szekta, amely pszichológiát és technológiát használ, hogy felkészítse az emberiséget a Nagy Cthulhu eljövetelére.
3. fejezet: Cthulhu szekta létrehozása, a saját Cthulhu szekta létrehozásának részletei, részletek arról, hogy mi különbözteti meg a Cthulhu szektát más Mythos szektáktól, valamint a szervezeti struktúrákról. Lépésről lépésre bemutatja egy szekta megtervezésének folyamatát a semmiből, mélyrehatóan vizsgálva olyan szempontokat, mint a finanszírozás, a toborzás és a szervezés. Tanácsokat ad egy szektavezér létrehozásához, amely vitathatatlanul minden szekta alappillére. Három példa szektát is tartalmaz a módszer bemutatására és inspiráció nyújtására.
4. fejezet: Kultisták, szörnyek és ereklyék, forrásokat biztosít az Őrzők számára, beleértve a különféle általános kultisták, valamint szörnyű követők és szövetséges idegen lények profiljait. Mélyreható elemzést tartalmaz a Deathless Masters-ról, és útmutatást nyújt ahhoz, hogyan lehet létrehozni ezeket a halhatatlan mestereket. Ez a fejezet új természetfeletti ereklyéket és új varázslatokat is részletez, amelyek rémálmokat okozhatnak a nyomozóknak.
5–7. fejezet: Forgatókönyvek, három kaland gyűjteménye, amelyek különböző időszakokban és helyszíneken játszódnak. Mindegyik alapot ad a kibővített játékmenethez, és új kampányok létrehozására használható. Ezeket a forgatókönyveket különálló kalandokként is lejátszhatod, vagy összekapcsolhatod őket, hogy sokkal szélesebb képet festhess a Cthulhu kultuszról időben és a világban egyaránt. Bár a forgatókönyvek úgy vannak felépítve, hogy különböző korszakokban játszódjanak, a forgatókönyvek úgy is módosíthatók, hogy egyetlen időszakban, legyen az az 1920–1930-as évek vagy a modern kor.
• Loki ajándéka: Az 1890-es évek Londonjában a nyomozóknak egy tehetséges fiatal zenész halálának ügyében kell nyomozniuk, aki látszólag öngyilkos lett. Ez a forgatókönyv a művészetek és a zene sötétebb oldalát tárja fel, a társadalom bajait vetítve vissza a nyomozókra.
•The Angel szomja: Az 1920-as évek Los Angeles-jében a nyomozókat egy fiatal nő béreli fel, akinek taxisofőr apja eltűnt. Ez a forgatókönyv a vallás, a közösség és a család erejét vizsgálja, és azt, hogy a dolgok hogyan csavarodnak el egy sötét cél érdekében.
• Egy Isten álma: A 2021-ben játszódó történetben a nyomozóknak egy barátjukat kell felkutatniuk Chicago szívében. Ez a kaland azt vizsgálja, hogyan segíthet a technológia egy szektát – vagyont és vállalati befolyást biztosítva, hogy potenciálisan felébressze a Great Old Ones-t.
A függelékek és a borító további olvasmányokat és inspirációt javasoltak, a Mythos köteteket használták a Cthulhu kutatása során, valamint összegyűjtötték a játékosoknak kiosztott anyagokat és térképeket a forgatókönyvekből.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
szerepjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
CHA23177-H
Vonalkód
9781568824390
Cikkszám
BFR72647
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Secrets of the Cthulhu Cult
Cults of Cthulhu delves into the human side of the dark and horrific world of those who worship the dead yet dreaming abomination known as Great Cthulhu. Here, twisted humans try to find meaning in a hopeless universe, and seek purpose in their fleeting and insignificant lives. This is the world of the Cthulhu Cult and those who hear its master’s dark call.
In Call of Cthulhu there are many who serve the alien forces of the universe and seek to trade favor for power. But, there is one insidious cult that rises above the rest. One that has secretly permeated human civilization since before human civilization even existed: the Cthulhu Cult. From the history of its varied forms through to its notable personalities, this sourcebook presents not only ready to use Cthulhu cults but also advice on designing unique cults to trouble your investigators in your games and campaigns.
Herein, a horrific doorway is thrown open. Inside, the intricacies of Cthulhu cults and their varying permutations are explored in depth. As a Keeper, writer, or storyteller, this book can be used as a tool to help inspire you to expand and create something totally new, but still rooted in the twisted brambles and sunken seaweed of the Cthulhu Mythos.
Cults of Cthulhu guides you in the creation of complex and believable antagonists for your scenarios and campaigns—villains who are more than just faceless, robed minions and who perhaps embody the most terrifying threat in all of the Mythos.
•A history of Cthulhu cults.
•Five fully fleshed out Cthulhu cults, ready to be incorporated into games.
•Covering the Victorian era through to the Modern-Day.
•Never before seen secrets of the Deathless Masters.
•Detailed guidance on designing cults and their leaders for campaigns.
•Special “Cult Worksheet” to record the various cults created.
•Profiles for a wide range of cultists, new Cthulhu-connected monsters, artifacts, and spells.
•Three scenarios covering Cthulhu by Gaslight, the Roaring Twenties, and the Modern-Day.
•Cthulhu in Mythos tomes.
Mature Content
This book deals with mature themes and is intended for mature players.
This supplement is best used with the Call of Cthulhu roleplaying game and, optionally, with the Pulp Cthulhu supplement, both available separately.
Chapter 1: History of the Cthulhu Cult, a collection of historical accounts of events possibly connected to the worship of Great Cthulhu. From the 1920s research of Mildred Schwartz through to the modern age information gathered by David Eberhart, a documentary film student.
Chapter 2: Cults of Cthulhu, a detailed look at five Cthulhu cults from different periods in history. Each explores the history, beliefs, and social structure of the differing cults, as well as detailing their leaders and key members, along with possible plot and story ideas.
•The Elevated Order of Morpheus: 1890s London, where the wealthy and elite are not satisfied with mundane power and influence.
•The Louisiana Swamp Cult: a brutal Cthulhu cult disbanded by Inspector Legrasse in the swamps just outside of New Orleans in 1907.
•The Society of the Angelic Ones: a cult thriving in 1920s Los Angeles, preying on those that came west chasing the California dream, only to be left hopeless and desperate.
•The Esoteric Order of Dagon: a look into the Innsmouth cult, where serving Cthulhu is only part of a far greater plan.
•The Church of the Perfect Science: a modern-day cult that uses psychology and technology to prepare humanity for the coming of Great Cthulhu.
Chapter 3: Creating a Cthulhu Cult, the nitty-gritty of creating your own Cthulhu cult, providing details about what makes a Cthulhu cult different from other types of Mythos cults, as well as going into organizational structures. Provides a step-by-step process for designing a cult from the ground up, looking deep into aspects such as financing, recruitment, and organization. Advice for creating a cult leader, arguably, the linchpin of any cult, is included. Three example cults are included to demonstrate the method as well as offer inspiration.
Chapter 4: Cultists, Monsters, and Artifacts, provides resources for Keepers, including profiles for a wide range of generic cultists, as well as monstrous followers and allied alien creatures. In depth analysis about the Deathless Masters, and guidance on how to create these undying masters. This chapter also details new supernatural artifacts, and new spells to cause investigators nightmares.
Chapters 5 to 7: Scenarios, a collection of three adventures, set in different time periods and locations. Each provides the basis for expanded play and can be used to set up new campaigns. You can play these scenarios as separate adventures or link them together to paint a much broader picture of the Cthulhu Cult across both time and the world. While structured to take place in differing eras, the scenarios can be adjusted to allow play in a single time period, be it the 1920s–1930s or the modern-day.
•Loki’s Gift: 1890s London, the investigators must look into the death of a talented young musician who seemingly committed suicide. This scenario explores the darker side of the arts and music, reflecting the ills of society back onto the investigators.
•The Angel’s Thirst: 1920s Los Angeles, the investigators are hired by a young woman whose taxi-driving father has gone missing. This scenario delves into the power of religion, community, and the family, and how things get twisted to serve a dark purpose.
•A God’s Dream: set in 2021, the investigators must track down a friend in the heart of Chicago. This adventure looks at how technology can aid a cult—granting wealth and corporate influence to potentially awaken the Great Old Ones.
Appendices, cover suggested further reading and inspiration, using Mythos tomes when researching Cthulhu, and collected player handouts and maps from the scenarios.
Cults of Cthulhu delves into the human side of the dark and horrific world of those who worship the dead yet dreaming abomination known as Great Cthulhu. Here, twisted humans try to find meaning in a hopeless universe, and seek purpose in their fleeting and insignificant lives. This is the world of the Cthulhu Cult and those who hear its master’s dark call.
In Call of Cthulhu there are many who serve the alien forces of the universe and seek to trade favor for power. But, there is one insidious cult that rises above the rest. One that has secretly permeated human civilization since before human civilization even existed: the Cthulhu Cult. From the history of its varied forms through to its notable personalities, this sourcebook presents not only ready to use Cthulhu cults but also advice on designing unique cults to trouble your investigators in your games and campaigns.
Herein, a horrific doorway is thrown open. Inside, the intricacies of Cthulhu cults and their varying permutations are explored in depth. As a Keeper, writer, or storyteller, this book can be used as a tool to help inspire you to expand and create something totally new, but still rooted in the twisted brambles and sunken seaweed of the Cthulhu Mythos.
Cults of Cthulhu guides you in the creation of complex and believable antagonists for your scenarios and campaigns—villains who are more than just faceless, robed minions and who perhaps embody the most terrifying threat in all of the Mythos.
•A history of Cthulhu cults.
•Five fully fleshed out Cthulhu cults, ready to be incorporated into games.
•Covering the Victorian era through to the Modern-Day.
•Never before seen secrets of the Deathless Masters.
•Detailed guidance on designing cults and their leaders for campaigns.
•Special “Cult Worksheet” to record the various cults created.
•Profiles for a wide range of cultists, new Cthulhu-connected monsters, artifacts, and spells.
•Three scenarios covering Cthulhu by Gaslight, the Roaring Twenties, and the Modern-Day.
•Cthulhu in Mythos tomes.
Mature Content
This book deals with mature themes and is intended for mature players.
This supplement is best used with the Call of Cthulhu roleplaying game and, optionally, with the Pulp Cthulhu supplement, both available separately.
Chapter 1: History of the Cthulhu Cult, a collection of historical accounts of events possibly connected to the worship of Great Cthulhu. From the 1920s research of Mildred Schwartz through to the modern age information gathered by David Eberhart, a documentary film student.
Chapter 2: Cults of Cthulhu, a detailed look at five Cthulhu cults from different periods in history. Each explores the history, beliefs, and social structure of the differing cults, as well as detailing their leaders and key members, along with possible plot and story ideas.
•The Elevated Order of Morpheus: 1890s London, where the wealthy and elite are not satisfied with mundane power and influence.
•The Louisiana Swamp Cult: a brutal Cthulhu cult disbanded by Inspector Legrasse in the swamps just outside of New Orleans in 1907.
•The Society of the Angelic Ones: a cult thriving in 1920s Los Angeles, preying on those that came west chasing the California dream, only to be left hopeless and desperate.
•The Esoteric Order of Dagon: a look into the Innsmouth cult, where serving Cthulhu is only part of a far greater plan.
•The Church of the Perfect Science: a modern-day cult that uses psychology and technology to prepare humanity for the coming of Great Cthulhu.
Chapter 3: Creating a Cthulhu Cult, the nitty-gritty of creating your own Cthulhu cult, providing details about what makes a Cthulhu cult different from other types of Mythos cults, as well as going into organizational structures. Provides a step-by-step process for designing a cult from the ground up, looking deep into aspects such as financing, recruitment, and organization. Advice for creating a cult leader, arguably, the linchpin of any cult, is included. Three example cults are included to demonstrate the method as well as offer inspiration.
Chapter 4: Cultists, Monsters, and Artifacts, provides resources for Keepers, including profiles for a wide range of generic cultists, as well as monstrous followers and allied alien creatures. In depth analysis about the Deathless Masters, and guidance on how to create these undying masters. This chapter also details new supernatural artifacts, and new spells to cause investigators nightmares.
Chapters 5 to 7: Scenarios, a collection of three adventures, set in different time periods and locations. Each provides the basis for expanded play and can be used to set up new campaigns. You can play these scenarios as separate adventures or link them together to paint a much broader picture of the Cthulhu Cult across both time and the world. While structured to take place in differing eras, the scenarios can be adjusted to allow play in a single time period, be it the 1920s–1930s or the modern-day.
•Loki’s Gift: 1890s London, the investigators must look into the death of a talented young musician who seemingly committed suicide. This scenario explores the darker side of the arts and music, reflecting the ills of society back onto the investigators.
•The Angel’s Thirst: 1920s Los Angeles, the investigators are hired by a young woman whose taxi-driving father has gone missing. This scenario delves into the power of religion, community, and the family, and how things get twisted to serve a dark purpose.
•A God’s Dream: set in 2021, the investigators must track down a friend in the heart of Chicago. This adventure looks at how technology can aid a cult—granting wealth and corporate influence to potentially awaken the Great Old Ones.
Appendices, cover suggested further reading and inspiration, using Mythos tomes when researching Cthulhu, and collected player handouts and maps from the scenarios.