Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az 1920-as években az automobilok térnyerésével az emberek már nem voltak a vasúthoz kötve, mint a távoli helyekre való eljutás eszközéhez. Azok számára, akik megengedhették maguknak egy autó viszonylagos luxusát, a bővülő United States’ autópálya-hálózat lehetőséget teremtett arra, hogy utazzanak és új helyeket fedezzenek fel, valamint olyan helyeket is meglátogassanak, ahová a vasút nem ért el – és mindezt a saját tempójukban tegyék.
De az új úthálózat azt is jelentette, hogy idegenek kezdtek betörni az egykor elszigetelt és félreeső helyekre. Olyan helyekre, ahol talán nem látják őket szívesen, és ahol generációk óta régi titkokat rejtenek. Ki tudja, mi rejtőzik a házak csipkefüggönyei mögött, amelyek mellett elhaladunk? Milyen veszélyek leselkednek a gyanútlanokra a félreeső autópályákon és mellékutakon?
A Dead Light and Other Dark Turns két forgatókönyvet tartalmaz a Call of Cthulhu 7. kiadásához, amelyek az útszéli kalandok témájával foglalkoznak, valamint hat történetmagot, amelyekkel a Keeper bővítheti és fejlesztheti képességeit. A klasszikus Dead Light forgatókönyvben, most átdolgozva, egy véletlen találkozás egy bajba jutott fiatal nővel egy szörnyűen elsült bűncselekmény szörnyű utóhatásaiba vezeti a nyomozókat. Míg a vadonatúj Saturnine Chalice forgatókönyvben egy közeli háztulajdonos segítségkérése, miután kifogyott a jármű üzemanyaga, csapdába ejti a nyomozókat egy olyan házban, ahol semmi sem egészen az, aminek látszik.
Mindkét forgatókönyv használható önálló kalandként, amelyek egy-két játékmenetnyi játékidőt tesznek lehetővé, vagy beilleszthetők egy folyamatban lévő kampányba, miközben a nyomozók helyszínek között utaznak, és hat játékra kész nyomozóval rendelkeznek. Használható a Call of Cthulhu: Keeper Rulebook vagy a Call of Cthulhu Starter Set játékkal.
De az új úthálózat azt is jelentette, hogy idegenek kezdtek betörni az egykor elszigetelt és félreeső helyekre. Olyan helyekre, ahol talán nem látják őket szívesen, és ahol generációk óta régi titkokat rejtenek. Ki tudja, mi rejtőzik a házak csipkefüggönyei mögött, amelyek mellett elhaladunk? Milyen veszélyek leselkednek a gyanútlanokra a félreeső autópályákon és mellékutakon?
A Dead Light and Other Dark Turns két forgatókönyvet tartalmaz a Call of Cthulhu 7. kiadásához, amelyek az útszéli kalandok témájával foglalkoznak, valamint hat történetmagot, amelyekkel a Keeper bővítheti és fejlesztheti képességeit. A klasszikus Dead Light forgatókönyvben, most átdolgozva, egy véletlen találkozás egy bajba jutott fiatal nővel egy szörnyűen elsült bűncselekmény szörnyű utóhatásaiba vezeti a nyomozókat. Míg a vadonatúj Saturnine Chalice forgatókönyvben egy közeli háztulajdonos segítségkérése, miután kifogyott a jármű üzemanyaga, csapdába ejti a nyomozókat egy olyan házban, ahol semmi sem egészen az, aminek látszik.
Mindkét forgatókönyv használható önálló kalandként, amelyek egy-két játékmenetnyi játékidőt tesznek lehetővé, vagy beilleszthetők egy folyamatban lévő kampányba, miközben a nyomozók helyszínek között utaznak, és hat játékra kész nyomozóval rendelkeznek. Használható a Call of Cthulhu: Keeper Rulebook vagy a Call of Cthulhu Starter Set játékkal.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
szerepjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-szerepjáték
Gyártói cikkszám
CHA23159
Vonalkód
9781568824994
Cikkszám
BFR42050
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
With the rise of the automobile in the 1920s, people were no longer tied to the railways as a means of getting to distant locations. For those who could afford the relative luxury of a car, the expanding United States’ highway network brought with it the opportunity to travel and see new places, as well as visit those that the railways didn’t reach—and all at your own pace, too.
But the new road network also meant that strangers began making their way into once isolated and secluded locations. Places where they may not be welcome, and where old secrets have been hidden for generations. Who knows what lurks behind the lace curtains of the houses you drive past? What dangers lie in wait for the unwary along the out of the way highways and byways?
Dead Light and Other Dark Turns contains two scenarios for Call of Cthulhu 7th Edition dealing with the theme of roadside adventure, along with six story seeds for the Keeper to expand and develop. In the classic Dead Light scenario, now revised, a chance encounter with a distressed young woman leads the investigators into the hideous aftermath of a crime gone terribly wrong. While in the brand new Saturnine Chalice scenario, seeking help from a nearby homeowner after their vehicle runs out of gas traps the investigators in a house where nothing is quite what it seems.
Both scenarios can be used as standalone adventures suitable for one to two sessions’ worth of play, or they can be slotted into an ongoing campaign as the investigators journey between locations, and come with six ready-to-play investigators. Suitable for use with either the Call of Cthulhu: Keeper Rulebook or the Call of Cthulhu Starter Set.
But the new road network also meant that strangers began making their way into once isolated and secluded locations. Places where they may not be welcome, and where old secrets have been hidden for generations. Who knows what lurks behind the lace curtains of the houses you drive past? What dangers lie in wait for the unwary along the out of the way highways and byways?
Dead Light and Other Dark Turns contains two scenarios for Call of Cthulhu 7th Edition dealing with the theme of roadside adventure, along with six story seeds for the Keeper to expand and develop. In the classic Dead Light scenario, now revised, a chance encounter with a distressed young woman leads the investigators into the hideous aftermath of a crime gone terribly wrong. While in the brand new Saturnine Chalice scenario, seeking help from a nearby homeowner after their vehicle runs out of gas traps the investigators in a house where nothing is quite what it seems.
Both scenarios can be used as standalone adventures suitable for one to two sessions’ worth of play, or they can be slotted into an ongoing campaign as the investigators journey between locations, and come with six ready-to-play investigators. Suitable for use with either the Call of Cthulhu: Keeper Rulebook or the Call of Cthulhu Starter Set.