Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Ausztrália, a legszárazabb, leglaposabb és legkisebb kontinens, majdnem akkora, mint a kontinentális United States, de a lakossága csak töredéke – hatmillió ember 1925-ben. A lakott területeken túl a land háromnegyede viszonylag kevéssé ismert World War Two utánig. A Europe and America-ben élők az évtizedekig tartó felfedezések és betörések ellenére az utolsó nagy vadonok egyikének tekintették, és továbbra is olyan hely maradt, amely őrzi titkait.
Míg az ausztrál szárazföld ősi és eredeti jellege sokakat vonz, a déli és keleti városok váltak a népesség központjaivá. Meglepően modern és meglepően brit jellegűek – nem ritka, hogy a külföldi látogatók ámulatuknak adnak hangot, amikor Sydneyben vagy Melbourne-ben kiszállnak gőzhajójukból, és egy nagyvárosban találják magukat, London vagy New York minden modern kifinomultságával. Azonban mindig jelen vannak a modern csapások, amelyek világszerte sújtják a városokat: a szervezett bűnözés, a túlzsúfoltság, a polgári zavargások és a bizonytalanság.
Ez a régi és új egyedülálló keveréke – a civilizáció és a határvidék közötti feszültség – teszi Ausztráliát különösen termékeny 1920-as évekbeli helyszínné a Call of Cthulhu számára. Azok az Őrzők, akik bandákhoz kapcsolódó nyomorúságról és az ősi mítoszfenyegetésekről szóló történetekkel szeretnék kihívást jelenteni játékosaiknak, bőséges lehetőséget találhatnak erre Ausztrália városi környezetében. Hasonlóképpen, a nyomozóknak nem kell túl messzire menniük a vadonba ahhoz, hogy belekeveredjenek a modern technológia kényelmétől megfosztott, rideg határvidéki élet történetébe, amelyet a Ctuhlhu Mythos által vetett sötét árnyékok támasztanak alá, amelyek látszólag kísértik a tájat. Azoknak az Őrzőknek pedig, akik a nyomozókat a vadonbeli túlélés határaira szeretnék vinni, nincs hiány a lehetőségekből igazi expedíciókra olyan helyekre, ahová Europeans and Americans soha nem tette be a lábát.
Ausztráliában a nyomozók szemtől szembe kerülnek természetfeletti erőkkel, amelyek régebb óta léteznek, mint az emberiség; megpróbálhatnak belépni az ausztrál őslakos népek ősi legendáiba misztikus tudás után kutatva; kardot keresztezhetnek ördögi terveket szőő gonosz kultuszokkal, vagy kihívhatják a mit sem sejtő tudósokat, akik hasonló cél elérésével fenyegetőznek az ausztrál land rejtélyeinek feltárásával.
A nyomozóid Ausztráliába hozatala biztosan meghozza a gyümölcsét játékos csapatodnak. Mert amint a lábukat erre az ősi kontinensre helyezik, kaland, veszély és rejtély vár rájuk. Akár egy ausztrál hadjáratról, akár egyjátékos játékok sorozatáról, akár egy hosszabb megállóról van szó egy világméretű hadjárat során, a Land Down Under-ban töltött idő nem lesz elvesztegetett!
Míg az ausztrál szárazföld ősi és eredeti jellege sokakat vonz, a déli és keleti városok váltak a népesség központjaivá. Meglepően modern és meglepően brit jellegűek – nem ritka, hogy a külföldi látogatók ámulatuknak adnak hangot, amikor Sydneyben vagy Melbourne-ben kiszállnak gőzhajójukból, és egy nagyvárosban találják magukat, London vagy New York minden modern kifinomultságával. Azonban mindig jelen vannak a modern csapások, amelyek világszerte sújtják a városokat: a szervezett bűnözés, a túlzsúfoltság, a polgári zavargások és a bizonytalanság.
Ez a régi és új egyedülálló keveréke – a civilizáció és a határvidék közötti feszültség – teszi Ausztráliát különösen termékeny 1920-as évekbeli helyszínné a Call of Cthulhu számára. Azok az Őrzők, akik bandákhoz kapcsolódó nyomorúságról és az ősi mítoszfenyegetésekről szóló történetekkel szeretnék kihívást jelenteni játékosaiknak, bőséges lehetőséget találhatnak erre Ausztrália városi környezetében. Hasonlóképpen, a nyomozóknak nem kell túl messzire menniük a vadonba ahhoz, hogy belekeveredjenek a modern technológia kényelmétől megfosztott, rideg határvidéki élet történetébe, amelyet a Ctuhlhu Mythos által vetett sötét árnyékok támasztanak alá, amelyek látszólag kísértik a tájat. Azoknak az Őrzőknek pedig, akik a nyomozókat a vadonbeli túlélés határaira szeretnék vinni, nincs hiány a lehetőségekből igazi expedíciókra olyan helyekre, ahová Europeans and Americans soha nem tette be a lábát.
Ausztráliában a nyomozók szemtől szembe kerülnek természetfeletti erőkkel, amelyek régebb óta léteznek, mint az emberiség; megpróbálhatnak belépni az ausztrál őslakos népek ősi legendáiba misztikus tudás után kutatva; kardot keresztezhetnek ördögi terveket szőő gonosz kultuszokkal, vagy kihívhatják a mit sem sejtő tudósokat, akik hasonló cél elérésével fenyegetőznek az ausztrál land rejtélyeinek feltárásával.
A nyomozóid Ausztráliába hozatala biztosan meghozza a gyümölcsét játékos csapatodnak. Mert amint a lábukat erre az ősi kontinensre helyezik, kaland, veszély és rejtély vár rájuk. Akár egy ausztrál hadjáratról, akár egyjátékos játékok sorozatáról, akár egy hosszabb megállóról van szó egy világméretű hadjárat során, a Land Down Under-ban töltött idő nem lesz elvesztegetett!
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
szerepjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
CHA23155-H
Vonalkód
9781568824154
Cikkszám
BFR42081
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The driest, flattest, and smallest continent, Australia is almost as big as the continental United States, but has a fraction of the inhabitants—six million people in 1925. Beyond the settled areas, three-quarters of the land remain relatively little known until after World War Two. Seen by those in Europe and America as one of the last great wildernesses, despite decades of exploration and incursion, it remained a place that guarded its secrets.
While the ancient and primordial character of the Australian inland lures many, it is the cities in the south and east that have become centers of population. Surprisingly modern and surprisingly British in character—it is not uncommon for foreign visitors to express astonishment when they disembark from their steamer in Sydney or Melbourne and find themselves in a great metropolis with all the modern refinements of London or New York. Ever present, though, are the modern blights afflicting cities worldwide: organized crime, overcrowding, civil unrest, and uncertainty.
This unique mix of old and new—the tension between civilization and the frontier—is what makes Australia a particularly fertile 1920s setting for Call of Cthulhu. Those Keepers wishing to challenge their players with tales of gang-related squalor underpinned by ancient Mythos threats can find ample opportunity in Australia’s urban environments. Equally, investigators do not have to go too far into the Outback to become entangled in tales of stark frontier life bereft of modern conveniences of technology, underpinned by dark shadows cast by the Ctuhlhu Mythos that seem to haunt the very landscape. And for Keepers who wish to push investigators to the very limits of wilderness survival, there is no shortage of opportunities for true expeditions into places where Europeans and Americans have never set foot.
In Australia, the investigators come face-to-face with supernatural forces that have endured for longer than humanity has existed; they can attempt to step inside the ancient legends of the Aboriginal peoples of Australia in search of mystical knowledge; they can cross swords with nefarious cults intent on diabolic schemes, or challenge unwitting scientists who haplessly threaten to achieve a similar end by probing the mysteries of the Australian land.
Brining your investigators to Australia is certain to reward your gaming group. For, as soon as they have set foot upon this ancient continent, adventure, peril, and mystery abound. Whether run as an Australian campaign, a series of one-shot games, or a protracted stop over during a globe-spanning campaign, the time spent in the Land Down Under will not be wasted!
While the ancient and primordial character of the Australian inland lures many, it is the cities in the south and east that have become centers of population. Surprisingly modern and surprisingly British in character—it is not uncommon for foreign visitors to express astonishment when they disembark from their steamer in Sydney or Melbourne and find themselves in a great metropolis with all the modern refinements of London or New York. Ever present, though, are the modern blights afflicting cities worldwide: organized crime, overcrowding, civil unrest, and uncertainty.
This unique mix of old and new—the tension between civilization and the frontier—is what makes Australia a particularly fertile 1920s setting for Call of Cthulhu. Those Keepers wishing to challenge their players with tales of gang-related squalor underpinned by ancient Mythos threats can find ample opportunity in Australia’s urban environments. Equally, investigators do not have to go too far into the Outback to become entangled in tales of stark frontier life bereft of modern conveniences of technology, underpinned by dark shadows cast by the Ctuhlhu Mythos that seem to haunt the very landscape. And for Keepers who wish to push investigators to the very limits of wilderness survival, there is no shortage of opportunities for true expeditions into places where Europeans and Americans have never set foot.
In Australia, the investigators come face-to-face with supernatural forces that have endured for longer than humanity has existed; they can attempt to step inside the ancient legends of the Aboriginal peoples of Australia in search of mystical knowledge; they can cross swords with nefarious cults intent on diabolic schemes, or challenge unwitting scientists who haplessly threaten to achieve a similar end by probing the mysteries of the Australian land.
Brining your investigators to Australia is certain to reward your gaming group. For, as soon as they have set foot upon this ancient continent, adventure, peril, and mystery abound. Whether run as an Australian campaign, a series of one-shot games, or a protracted stop over during a globe-spanning campaign, the time spent in the Land Down Under will not be wasted!