Meglepően új vezetés alatt a Wildwood Lodge erőszakos hadjáratba kezd. A megdöbbent játékosok és szövetségeseik egy új száműzetésben élő páholyt alapítanak, hogy szembeszálljanak az új rezsimmel. Miközben új barátokat toboroznak az ügyükhöz, meg kell tagadniuk a Wildwood Lodge-től a renegát druida, Ghorus által létrehozott hatalmas ereklyét, miközben a Wildwood Lodge által felfedezett különös, ősi mágiát vizsgálják. Ha a játékosok győzni akarnak, fel kell kutatniuk a Verduran Forest egyik legveszélyesebb lakóját, és meg kell győzniük, hogy segítse az ügyüket – vagy biztosítsák, hogy ne tudjon segíteni az ellenségükön.
A Severed at the Root egy vadon témájú Pathfinder kaland négy 8. szintű karakter számára. A kaland a Wardens of Wildwood Adventure Path folytatása, egy háromrészes, havi kampány, amelyben egy kalandorcsoport az idilli vadon, egy éhes nemzet és a természeti világon túli ősi erők közötti kényes egyensúlyozást próbálja megkeresni. Ez a kötet betekintést nyújt a Plane of Wood megnyilvánulásaiba, az isteni zöld emberek ökológiájába, számos új mágikus tárgyba és új szörnyű fenyegetésekbe is!
Minden havi színes, puhafedeles Pathfinder Adventure Path kötet tartalmaz egy részletes kalandforgatókönyvet, számos új szörny statisztikáját, valamint támogató cikkeket, amelyek célja, hogy további anyagot adjanak Game Masters számára kampányuk bővítéséhez.
Írta: Jessica Catalan, John Compton és Alexi Greer.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Under surprising new leadership, the Wildwood Lodge begins a campaign of violence. Shocked, the PCs and their allies form a new lodge in exile to oppose this new regime. As they recruit new friends to their cause, the PCs must deny the Wildwood Lodge a powerful relic created by the renegade druid Ghorus, all while investigating the strange, primal magic the Wildwood Lodge has uncovered. If the PCs are to prevail, they will need to track down one of the Verduran Forest’s most dangerous inhabitants and convince her to aid their cause—or ensure she cannot aid their enemy.
Severed at the Root is a wilderness-themed Pathfinder adventure for four 8th-level characters. The adventure continues the Wardens of Wildwood Adventure Path, a three-part monthly campaign in which a group of adventurers navigate a tricky balance between idyllic wilderness, a hungry nation, and primal forces beyond the natural world. This volume also includes a look at manifestations of the Plane of Wood, an ecology of the godlike green men, several new magical items, and new monstrous threats!
Each monthly full-color softcover Pathfinder Adventure Path volume contains an in-depth adventure scenario, stats for several new monsters, and support articles meant to give Game Masters additional material to expand their campaign.
Written by: Jessica Catalan, John Compton, and Alexi Greer.