Nizca, a nap árnyékba borítását kidolgozó vámpír nyomában a karakterek felfedezik az egykori börtön központi parancsnoki tornyának alagsorát. Belülről kell felmenniük a toronyba, halálos őrök és furcsa Azlanti mágia és gépek között harcolva, hogy elérjék a torony tetejét, ahol Nizca siet, hogy megjavítsa a szerkezetüket, és sikeresen eltakarja a napot, hogy újra találkozhassanak keleten élő szeretőjükkel. Vajon a karakterek meg tudják akadályozni, hogy az éjszaka leszálljon Golarionra?
A To Blot Out the Sun egy Pathfinder kaland négy 7. szintű karakter számára. Ez a kaland lezárja a Shades of Blood Adventure Path-t, egy háromrészes, havi kampányt, amelyben egy kalandorcsoport egy romos ősi börtönt fedez fel, hogy megállítsanak egy vámpírfenyegetést, amely árnyékba borítja az eget. Ez a kötet betekintést nyújt egy Ninába, a kampány gonosztevőjének pártfogójába és a matematikai élőhalotti törvények istenébe, feltár megoldatlan rejtélyeket, mélyebben beleássa magát a vámpírok világába, és mágikus szerkezetek és technikák eszköztárát, valamint árnyékos szörnyek bestiáriumát kínálja.
Minden havi színes, puhafedeles Pathfinder Adventure Path kötet tartalmaz egy részletes kalandforgatókönyvet, számos új szörny statisztikáját, valamint támogató cikkeket, amelyek célja, hogy további anyagot adjanak Game Masters számára kampányuk bővítéséhez.
Írta: Jessica Catalan.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
On the trail of Nizca, the vampire who orchestrated the plan to shroud the sun in shadow, the PCs discover the basement of the central command tower of the former prison. They must ascend the tower from within, fighting past deadly guardians and strange Azlanti magic and machinery, to reach the tower’s top where Nizca races to repair their device and successfully blot out the sun so they can reunite with their lover to the east. Can the PCs stop night from falling over Golarion?
To Blot Out the Sun is a Pathfinder Adventure for four 7th-level characters. This adventure concludes the Shades of Blood Adventure Path, a three-part monthly campaign in which a group of adventurers explore a ruined ancient prison to stop a vampiric threat to cover the skies in shadow. This volume includes a look at a Nin, patron of the campaign’s villain and god of mathematical laws of undeath, reveals unsolved mysteries, delves deeper into vampires, and provides a toolbox of magical contraptions and techniques as well as a bestiary of shadowy monsters.
Each monthly full-color softcover Pathfinder Adventure Path volume contains an in-depth adventure scenario, stats for several new monsters, and support articles meant to give Game Masters additional material to expand their campaign.
Written by: Jessica Catalan.