CAINE GYERMEKEI
Az éjszaka gyermekei – milyen játékokat játszanak! És milyen játékokat játszhatunk mi velük?
A vámpírok azóta leselkednek közöttünk, amióta az első névtelen városok felemelkedtek az Eufrátesz mellett. Hatalmas erőkkel és különös mágiával rendelkeznek, különös módokon vadásznak, sőt, ha az idő úgy kívánja, csapatokba verődnek.
Ez a könyv új karakterépítési lehetőségeket, képességeket, útmutatókat gyűjt össze a közös, egyéni és virtuális játékhoz, valamint új módszereket a Vampire: The Masquerade régi szabályainak használatára. A Players Guide tökéletes kiegészítője a Vampire: The Masquerade alap szabálykönyvének!
Jellemzők:
7 olyan Kindred klánt egyesít, amelyek nem szerepelnek a Vampire: The Masquerade alap szabálykönyvében: Banu Haqim, Hecata, Lasombra, The Ministry, Ravnos, Salubri és Tzimisce, ikonikus Fegyelmi képességeikkel, beleértve az Obliviont és annak szertartásait!
Összegyűjti a korábban publikált Discipline Powers, Blood Sorcery Rituals és Thin-Blood Alchemy Formulae publikációkat, valamint több mint 40 új kiegészítést tartalmaz.
Új rendszerek és előnyök a klánok számára, beleértve a klánok klán érdemeit mind a 13 nagy klán, valamint a Caitiff, Duskborn és Salubri klánok számára.
Újragondolja a karakter- és csapatépítés minden aspektusát, beleértve az új vagy tapasztalt játékosok számára készült egyszerűsített útmutatást.
Útmutató és tanácsok a nem hagyományos krónikákhoz, beleértve: minden vékonyvérű, társulat stílusú, virtuális játékot és a mesélő nélküli játékot.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
CHILDREN OF CAINE
The children of the night – what games they play! And what games can we play with them?
Vampires have lurked among us since the first cities rose nameless by the Euphrates. They command mighty powers and strange magics, they hunt in singular ways, they even flock together when times demand it.
This book collects new character-building options, powers, guides for playing together and alone and virtually, and new ways to use the old rules of Vampire: The Masquerade. The Players Guide is the perfect companion to the core Vampire: The Masquerade rulebook!
Features:
Consolidates 7 clans of Kindred not included in the core Vampire: The Masquerade rulebook: Banu Haqim, Hecata, Lasombra, The Ministry, Ravnos, Salubri, and Tzimisce with their iconic Discipline powers including Oblivion and its Ceremonies!
Collects previously published Discipline Powers, Blood Sorcery Rituals, and Thin-Blood Alchemy Formulae, plus includes over 40 new additions.
New systems and advantages for coteries, including clan coterie merits for each of the 13 great clans plus Caitiff, Duskborn, and Salubri.
Revisits all aspects of character and coterie creations, including streamlined guidance for new or experienced players.
Guidelines and advice for non-traditional chronicles, including: all Thin-blood, troupe-style, virtual play, and play without a Storyteller.