Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Sötét erők kavarognak a Verbotenen Landen-ban. Zygofer csatlósai, a rettegett Rozsda Testvérek, még mindig kísértik a vidéket, de a varázslót évszázadok óta nem látták. Mind az ellenségei, mind a szövetségesei terveket szőnek. A vér köd, ami egykor beborította a földet, felszállt, és a halálos csend, ami oly sokáig uralkodott itt, hamarosan megtörik.
A csoport szabadon mozoghat a földön, de a függöny mögött egy nagyobb intrika rejlik, amelybe belekeveredhetnek. A Raven Kampagne Der Zorn-jában a csoport négy hatalmas, tünde ékszerekkel kirakott ereklyére vadászik, amelyek együttesen eldönthetik a Verbotenen Lande sorsát.
A Holló haragja nem egy lineáris történet, és nincs kitűzött célja a csoport számára. Ehelyett legendák, karakterek és tervek gazdag palettájából áll, amelyekkel a csapat sokféleképpen interakcióba léphet. A négy tárgy bármelyik kalandhelyszínen elhelyezhető, így a játékmester irányíthatja a kampány hosszát és drámaiságát.
A csoport szabadon mozoghat a földön, de a függöny mögött egy nagyobb intrika rejlik, amelybe belekeveredhetnek. A Raven Kampagne Der Zorn-jában a csoport négy hatalmas, tünde ékszerekkel kirakott ereklyére vadászik, amelyek együttesen eldönthetik a Verbotenen Lande sorsát.
A Holló haragja nem egy lineáris történet, és nincs kitűzött célja a csoport számára. Ehelyett legendák, karakterek és tervek gazdag palettájából áll, amelyekkel a csapat sokféleképpen interakcióba léphet. A négy tárgy bármelyik kalandhelyszínen elhelyezhető, így a játékmester irányíthatja a kampány hosszát és drámaiságát.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
szerepjáték, német, BlackFire
Gyártói cikkszám
6201
Vonalkód
9783958672024
Cikkszám
BFR69406
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Dunkle Mächte rühren sich in den Verbotenen Landen. Zygofers Schergen, die gefürchteten Rostbrüder, suchen das Land noch immer heim, doch der Zauberwirker wurde schon seit Jahrhunderten nicht mehr gesehen. Sowohl seine Feinde als auch seine Verbündeten schmieden bereits Pläne. Der Blutnebel, der das Land einst bedeckte, hat sich gelüftet und die tödliche Stille, die so lange hier herrschte, wird bald durchbrochen werden.
Die Gruppe kann sich zwar frei durch die Lande bewegen, doch hinter dem Vorhang verbirgt sich eine größere Intrige, in die sie hineingezogen werden können. In der Kampagne Der Zorn des Raben jagt die Gruppe vier mächtigen Artefakten hinterher, die mit elfischen Juwelen besetzt sind und die gemeinsam das Schicksal der Verbotenen Lande entscheiden könnten.
Der Zorn des Raben ist keine lineare Geschichte und hat auch kein festgelegtes Ziel, das die Gruppe verfolgen soll. Stattdessen besteht sie aus einer reichhaltigen Palette aus Legenden, Charakteren und Plänen, mit denen die Gruppe auf viele verschiedene Weisen interagieren kann. Die vier Artefakte können an jedem Abenteuerschauplatz platziert werden, und geben der Spielleitung damit die Möglichkeit, die Länge und die Dramaturgie der Kampagne zu steuern.
Die Gruppe kann sich zwar frei durch die Lande bewegen, doch hinter dem Vorhang verbirgt sich eine größere Intrige, in die sie hineingezogen werden können. In der Kampagne Der Zorn des Raben jagt die Gruppe vier mächtigen Artefakten hinterher, die mit elfischen Juwelen besetzt sind und die gemeinsam das Schicksal der Verbotenen Lande entscheiden könnten.
Der Zorn des Raben ist keine lineare Geschichte und hat auch kein festgelegtes Ziel, das die Gruppe verfolgen soll. Stattdessen besteht sie aus einer reichhaltigen Palette aus Legenden, Charakteren und Plänen, mit denen die Gruppe auf viele verschiedene Weisen interagieren kann. Die vier Artefakte können an jedem Abenteuerschauplatz platziert werden, und geben der Spielleitung damit die Möglichkeit, die Länge und die Dramaturgie der Kampagne zu steuern.