A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Termékek Menü
Minden 15 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

Heti akció Hetente megújuló akciók és kedvezményes árak!
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 2-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Small World Katt rá a felnagyításhoz

Csatolt dokumentumok

Small World (eng)

Ár:
15.290 Ft
Szerezhető hűségpontok: 765
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: DoW
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!
A Small World egy könnyed civilizációfejlesztéses játék 2-5 játékos számára, amelyben a táblán látható világot kell elfoglalnunk. A különböző speciális tulajdonságokkal szereplő fajokat megfelelőképpen kell bevetnünk. A terjeszkedést gyakran a szomszédos gyengébb fajok kárára kell megtennünk, ezzel számtalan ellenségre szert téve. A túlterjeszkedett birodalmat megfelelő időben kell feladni, hogy egy újat indítsunk útjára.
Állapot
új
Menny.:db

Leírás

Philippe Keyaerts játéka 2009-ben jelent meg 2-5 fő számára amely a wargamek egy könnyedebb változatába vezet be minket.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
2 kétoldalas játéktábla - minden játékos számhoz külön térképpel, 14 képzeletbeli faj - a megfelelő jelzőkkel és lapkákkal, 20 különleges képesség jelző, 2 hős és 1 sárkány, 109 győzelmi érme, 10 trollbarlang, 9 hegy, 6 erőd, 5 tábor, 2 földi üreg lapka és 1 körjelző korona, 6 összefoglaló tábla, 1 erősítés kocka, 1 magyar nyelvű szabálykönyv
 
A játék menete:
 
A játékosok számának megfelelő táblát készítsük elő. Mindenkinek adjuk oda a kezdő 5 pénzkorongját. Készítsük elő a megkevert faji+képesség kombinációkat a tábla mellé. Rakjuk fel az eltűnt civilizációs lapkákat a megjelölt helyekre, majd a hegységlapkákat, és már kezdődhet is a játék.
 
A kezdő játékos választ egy faj/képesség kombinációt, ami minden játék alkalmával más lesz. A legelső kombinációért nem kell fizetni, viszont ha úgy dönt, hogy egy feljebb lévőt visz el, akkor az átugrottak mindegyikére tennie kell egy 1-es értékű pénz jelölőt a saját készletéből. Ezek után a faji és a képesség lapokon feltüntetett számok összegének megfelelő mennyiségű faji jelzőt kap, ami a faja populációját hivatott jelezni.
 
Majd el is kezdheti a hódítást. Egy új faj minden esetben csak egy, a térkép szélével határos helyen kezdheti meg a hódítást vagy egy vízzel határoson.
 
A térkép különféle domborzati elemekre van osztva, ami mind egy külön territóriumként funkcionál. Ha egy játékos meg akarja hódítani az egyiket a faji jelzőiből kettőt kell leraknia, amennyiben az adott hely üres. Ezt növeli egyel minden már ott lévő faji jelző, illetve bizonyos tereptárgyak, mint hegyek vagy troll barlangok.
 
Ezen a módon egészen addig foglalhat el területeket a pályán, amíg el nem fogynak a faji jelölői.
 
Amennyiben már rendelkezésére áll jelző, de már nem tudna velük újabb területeket meghódítani, lehetősége van egy végső hódításra az utánpótlás kocka segítségével. Kijelöli, hogy melyik mezőt szeretné elfoglalni és dob a kockával. Ha a kocka eredménye és a megmaradt egységek összege elegendő a hódításhoz, sikerrel járt.
 
Ezek után lehetősége van újraosztania a pályán lévő egységeit és azokat amikkel már nem tudott hódítani. Ilyenkor szabadon mozgathat jelzőket a területei között, növelve azok védelmét.
 
Majd minden elfoglalt területért kap egy-egy érmét, plusz az esetleges faji vagy képességbeli bónuszokért.
 
A következő körünk hódításakor pedig felvehetjük a jelzőinket, hogy újra hódítsunk velük, de egyet ott kell hagynunk minden elfoglalt területen. Így egyre kevesebb jelzőnk lesz.
 
A játék folyamán a játékosok óhatatlanul egymás területeit fogják meghódítani, hiszen a világ nem elég nagy mindenki számára. Ilyenkor, ha egy játékos egy másik által birtokolt területet foglal el, a megtámadott faj jelzői közül egy visszakerül a dobozba, míg a többi visszavonulhat. Vagyis a soron lévő játékos köre végén lehelyezhetőek, akár csak a csapatújraosztásnál.
 
Ha egy fajunk elfogyott vagy nem tudunk, nem akarunk velük tovább terjeszkedni, akkor lehetőségünk van hanyatlásba fordítani őket. Ilyenkor a körünk abból áll, hogy levesszük a jelzőinket a pályáról, kivéve egyet területenként, azokat pedig átfordítjuk. Majd megkapjuk értük a területenkénti pénzértéket, és a következő körünk elején választhatunk egy újabb kombinációt. A hanyatlott fajunk továbbra is hoz nekünk pénzt a körök végén, de már nem tudnak hódítani és nincsen képességük sem. Kivéve, ha zombi faj kombinációt választottál.
 
Fontos! Csak egy hanyatlott és egy aktív fajunk lehet a játék során kivéve, ha egy képesség mást nem diktál.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játék a játékosok számától függően meghatározott számú körig tart. Akinek az utolsó kör után több pénze van, megnyerte a játékot.
 
Végezetül:
 
A Small World egy teljesen új módon és könnyen fogyasztható módon tálalja a civilizációépítős játékok műfaját, ahol nem kell kétségbe esni, ha hibázunk. Egyszerűen csak hozzunk egy új fajt. Ajánljuk mindazoknak, akik egy kis konfliktusra vágynak a játék során. Mindezt egy könnyed játékmenettel, pikáns fajokkal megtűzdelt környezetben tehetik meg.

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7-8 éves kortól
Játékosok száma 2-5 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege összetett
Játékosok száma (max) 5 fő
Ajánlott életkor (min) 8 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 8 év felett
Játékidő (maximum) 80 perc
Játékidő (minimum) 40 perc
Téma fantasy
Játék jellege alapjáték
Játék eszköze nagytábla (min 50 x50)
Játék mechanizmusa erőforrás menedzsment
Játék mechanizmusa területfoglalós
Szerző Philippe Keyaerts
Kiadó DoW
Kiadás éve 2009
Kiadás nyelve angol
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Nem
Játékszabály nyelvei (Angol) Igen
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Vizuális érzék fejlesztése
Fejlesztési területek Stratégiai gondolkodás
Fejlesztési területek rendszerező képesség
További képek

Vélemények

| 5 / 5 csillag!
2015. 09. 10.

Kipróbáltuk ezt a csodát és azóta nem tudjuk letenni. A fajok annyira aranyosan vannak megalkotva, és a képességek kombinációkkal sokszor már a név is felettébb vicces. Az is jó benne, ha valaki egy hibás mozgást csinál, egyszerűen be tud jönni egy új fajjal és korrigálhat.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő