Splash attack

Splash attack
Splash attack
Splash attack
Splash attack
Splash attack
Splash attack
Színes halacskák úszkálnak békésen az éhes, vörös piranhák között. Két kockával dobunk: az egyik a keresendő hal színét, a másik a mintáját jelzi. A játékosok szélsebesen igyekeznek a megfelelő halra lecsapni, vagy elkapni a piranhát. A halakat kifoghatjuk, megehetjük (átfordítva halcsontváz-mintájú oldalukra őket) vagy visszadobhatjuk a tóba. Az nyer, aki elsőként elfogyaszt 3 halat!
5 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 15 – 20 perc
új
magyar
4 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 210 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A JÁTÉK CÉLJA







A játék célja, hogy „ELKAPJUNK”, majd „MEGEGYÜNK” három halat.















ELŐKÉSZÜLETEK







Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.















A JÁTÉK MENETE







Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál „ELKAPNI” egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!







Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: „CSOBBANÁS!”, és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az „elkapott halat” felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült „MEGENNIE”, így már ahhoz a játékoshoz tartozik.







De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az „elkapott” hal visszakerül a játékba.







FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY „CSOBBANÁS!”, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.







FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.















A JÁTÉK VÉGE







A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd „meg is eszik” három halat, amivel megnyeri a játékot. 















GYORS JÁTÉK







A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.















Kiemelten fejlesztett készségek: 







◗ memória ◗ reflex

SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
ügyességi, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
kombinációs készség, memória, kombinációs készség
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Gigamic
Kiadás éve
2 004
Cikkszám
KTM100000597
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.