Leírás
Az Adventures & Academia First Class varázslatos főiskolai karakterek gyűjteménye az 5e szerepjátékokhoz.
Kalandjaid biztosan elnyerik a tetszésedet ezzel a hat előre összeszerelt, részletgazdag PVC miniatúrából álló készlettel, melyek mindegyike egy-egy ikonikus szerepjáték osztályt képvisel.
Barnaby, Letha és Rusya a House Arcane-hoz tartozó ígéretes mágikus eszközök tanulói. E ház varázslói, boszorkánymesterei és varázslói bebizonyítják, hogy a mágia bármilyen akadályt leküzdhet.
Arthur, Bondus és Vianola House Might hatalmas pártfogoltjai, ahol barbárok, szerzetesek, harcosok és mindazok élnek, akik belső erejük elsajátításán dolgoznak.
Arkán ház
Az Arcane-ház igyekszik bebizonyítani, hogy a mágia bármilyen akadályt leküzdhet. Itt a varázslók, boszorkánymesterek és varázslók mind megtanulják, hogy a mágikus erőt egyenlő mértékben kell megérteni és használni. A mágia titkainak feltárása nem mentes a botlásoktól, és House Arcane felelős az Akadémia betegszobájába felvett betegek többségéért.
Ház Might
A Tizon, egy érző mágikus kard által alapított House Might azok otthona, akik szeretnék uralni fizikai erejüket és a legjobb harcosokká válni. A belső erő, az elszántság és a fegyelem a ház legfontosabb erényei.
A harcosok, szerzetesek és barbárok otthonaként a House Might megtanítja tanítványainak a vezetés logisztikáját és a választott fegyverük – legyen az penge, ököl vagy elme – elsajátítását.
Ez az önfejlesztés háza. Azt bizonyítja, hogy az elme képes uralni a testet, és bárki kemény munkával és elkötelezettséggel a legjobb önmaga lehet.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Description
Adventures & Academia First Class are a collection of magical college characters for 5e roleplaying games.
Your adventures will surely make the grade with this set of six preassembled, highly-detailed PVC miniatures, each representing an iconic roleplaying class.
Barnaby, Letha, and Rusya are pupils of promising magical means belonging to House Arcane. The Wizards, Warlocks, and Sorcerers of this House seek to prove magic can overcome any obstacle.
Arthur, Bondus, and Vianola are powerful protégés of House Might, home to Barbarians, Monks, Fighters, and all those who work to master their inner strength.
House Arcane
House Arcane seeks to prove magic can overcome any obstacle. Here warlocks, sorcerers, and wizards all learn magical power is to be understood and wielded in equal measure. Unlocking the secrets of magic isn’t without its mishaps, and House Arcane is responsible for the majority of admissions to the Academy’s infirmary.
House Might
Founded by Tizon, a sentient magical sword, House Might is home to those who seek to master their physical might and become the best fighters they can be. Inner strength, determination, and discipline are the house’s key virtues.
Home to fighters, monks, and barbarians, House Might teaches its students both the logistics of leadership and mastery of their chosen weapon — be it the blade, fist, or mind.
This is the house of self-improvement. It seeks to prove that the mind can master the body, and anybody can become the best version of themselves through hard work and dedication.