Leírás
Az Adventures & Academia First Class varázslatos főiskolai karakterek gyűjteménye az 5e szerepjátékokhoz.
Kalandjaid biztosan elnyerik a tetszésedet ezzel a hat előre összeszerelt, részletgazdag PVC miniatúrából álló készlettel, melyek mindegyike egy-egy ikonikus szerepjáték osztályt képvisel.
Pengemancs, Virro és Arralus a House Cunning-t képviselő ravasz diákok csoportja, amely a Zsiványok, Bárdok, Vadőrök és mindazok otthona, akik magát a tudást tanulmányozzák, és idejüket könyvtárakban töltik ősi találós kérdések megfejtésével.
Arinise-ben, Crestir-ben és Rahigában a House Divine kontingenssel találkozunk. Ez a ház üdvözli a papokat, paladinokat és druidákat: azokat, akik szövetséget kötöttek a hitükkel. Amikor imádkoznak, valami válaszol.
Ház ravaszsága
A vándorok, gazemberek és bárdok a Ház kreatív gondolkodói, akik kitöltik a többi ház által hagyott űrt. Tanulmányaik legalább annyira a tudásuk alkalmazására összpontosítanak, mint magára a tudásra. Senki sem tudja fejből megfejteni az összes valaha felírt rejtvény válaszát, bár sokan próbálkoztak már vele, de sokkal hasznosabb megtanulni, hogyan kell a megfogalmazást dekonstruálni a válasz megtalálásához.
Isteni ház
Ez a ház egyensúlyt teremt a halandók birodalmán kívüli hatalmak beavatkozása és az egyén beavatkozása között. Az ilyen hatalom gyakorlása ugyanolyan teher, mint amennyire kiváltság, egy kemény lecke, amelyet minden House Divine diák megtanul így vagy úgy. A ház ad otthont a papoknak, paladinoknak és druidáknak, azoknak, akik szövetséget kötöttek a hívőkkel, az istenekkel vagy a land. Azoknak, akiknek imádkozásukra valami választ kapnak.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Description
Adventures & Academia First Class are a collection of magical college characters for 5e roleplaying games.
Your adventures will surely make the grade with this set of six preassembled, highly-detailed PVC miniatures, each representing an iconic roleplaying class.
Bladepaw, Virro, and Arralus are the crafty crop of students representing House Cunning, home to Rogues, Bards, Rangers, and all those who study knowledge itself, spending their time in libraries deciphering ancient riddles.
In Arinise, Crestir, and Rahiga, we have the contingent of House Divine. This house welcomes Clerics, Paladins, and Druids: those who have entered into a covenant with their faith. When they pray, something answers.
House Cunning
Rangers, rogues, and bards are the creative thinkers found in this House, filling the gaps left by the other houses. Their studies focus as much on the application of their knowledge as on the knowledge itself. No one can memorize the answer to every riddle ever written, though many have tried, but learning how to deconstruct the wording to find the answer is far more usable.
House Divine
This house balances intervention from powers outside the mortal realm with that of the individual. Wielding such power is as much a burden as it is a privilege, a hard lesson that all House Divine students learn one way or another. The house is home to clerics, paladins, and druids, those who have entered into a covenant with the faithful, the gods, or the land. Those who when they pray, something answers.