A Dune: War for Arrakis egy tematikus stratégiai társasjáték, amely a Frank Herbert által írt, elismert Dűne regény Desert War eseményei köré épül.
Ebben az aszimmetrikus játékban House Harkonnen-nak csapataival kell uralnia Arrakist, és fenntartania a lendületet, nehogy elveszítsék az Imperium nagyhatalmainak támogatását. Eközben a fiatal Atreides vezetőből lett messiás, Paul-Muad’Dib, a fremen lázadókat kell vezetnie, és meg kell küzdenie előrelátó látomásaival, megtalálva az utat Arrakis sorsa, a kérlelhetetlen dzsihád és a Kwisatz Haderach végzete között. Míg a Harkonnenek járműveikre, például Ornithopters and Carryalls-re támaszkodnak erőik mozgatásában és a sivatag veszélyeinek elkerülésében, az Atreidesek a sivatagi erőt használják fel, és a kolosszális Homokférgek hátán vonulnak csatába. Minden frakció különböző stratégiákat alkalmaz, amelyeket egyedi vezetőik és Planning Cards készleteik egészítenek ki, hogy elérjék saját győzelmi feltételeiket.
- ASZIMMETRIKUS STRATÉGIAI JÁTÉK: Tapasztald meg a House Harkonnen and House Atreides közötti hatalmi harcot egyedi kiindulási helyzetekkel és taktikák segítségével.
- RÉSZLETESEN KIMONDOLT MŰANYAG FIGURÁK: Merülj el a Dűne univerzumában a különféle egységeket és karaktereket ábrázoló, részletgazdag, színes műanyag figurákkal.
- RAGADD MEG A DŰNE LÉNYEGÉT: Merülj el az epikus Desert War-ban, és keltsd életre a Dűne-regények történetét az asztali játékodon.
- IRÁNYÍTSD A FŰSZERT, IRÁNYÍTSD AZ UNIVERZUMOT: Dolgozz ki stratégiát Arrakis és az értékes fűszer feletti irányítás megszerzésére, amely elengedhetetlen a bolygóközi utazáshoz.
- KÉTJÁTÉKOS CSATA A DOMINANCIÁÉRT: Vezess House Harkonnen vagy Atreides-t egy feszült és stratégiai csatában az Imperium legfontosabb világa feletti uralomért.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Dune: War for Arrakis is a thematic strategy board game centered around the Desert War events from the acclaimed Dune novel by Frank Herbert.
In this asymmetric game, House Harkonnen must dominate Arrakis with its troops and keep the spice flowing, lest they lose the support of the great powers of the Imperium. Meanwhile, the young Atreides leader-turned-messiah, Paul-Muad’Dib, must lead the Fremen rebels and wrestle with his prescient visions, finding his path between the fate of Arrakis, the inexorable jihad, and the destiny of the Kwisatz Haderach. While the Harkonnens rely on their vehicles, like Ornithopters and Carryalls, to move their forces and avoid the dangers of the desert, the Atreides harness desert power, riding the colossal Sandworms into battle. Each faction employs different strategies, complemented by their unique Leaders and sets of Planning Cards, to achieve their own victory conditions.
- ASYMMETRICAL STRATEGY GAME: Experience the power struggle between House Harkonnen and House Atreides with unique starting situations and tactics.
- DETAILED PLASTIC FIGURES: Immerse yourself in the Dune universe with highly detailed colored plastic figures representing various units and characters.
- CAPTURE THE ESSENCE OF DUNE: Engage in the epic Desert War, bringing the lore and story of the Dune novels to life on your tabletop.
- CONTROL THE SPICE, CONTROL THE UNIVERSE: Strategize to gain control of Arrakis and the precious spice, essential for interplanetary travel.
- TWO-PLAYER BATTLE FOR DOMINANCE: Lead either House Harkonnen or Atreides in a tense and strategic battle for control over the most important world in the Imperium.