A BIRODALOM TÍZEZER ÉVÉNEK VÉGE Az Imperium ideje a végéhez közeledik. IV. Shaddam császár tervet készít elő a népszerű House Atreides elpusztítására régi ellenségük, House Harkonnen segítségével. De ez csupán a szikra, ami lángra lobbantja a Known Universe-t. Ősi tervek vannak mozgásban, és egy nő elárulása a Rend ellen a Birodalom sorsát fia, Paul Atreides kezébe helyezi. Az Arrakis sivatagos bolygóján a sors kereke készül megfordulni - és mindent elsöpörni az útjába. Vihar közeleg, amely a galaxis minden bolygóját végigsöpör. A házad a vihar kellős közepén találja magát, de vajon túléled, vagy cafatokra szakadsz? Segítesz az Atreideseknek, vagy csendben nézed, ahogy az Arrakeen lángol? Sikerül új fűszerkészleteket szerezned, miközben a Harkonnen-rezsim botladozik és nem képes ellátni a szükséges erőforrásokat? Szövetséget kötsz a felkelő fremenekkel, vagy megragadod a lehetőséget, hogy alkudj a hatalomért egy kétségbeesett, dinasztiája elvesztésének szélén álló császárral? Ebben a nagyszabású hadjáratban átélheted Frank Herbert úttörő regényének, a Dűnének az eseményeit a hihetetlen történet részeként. Míg a fő események már megvannak, a házad sorsa nem. Az Imperium bukása és Muad'Dib felemelkedése szétszaggatja a Known Universe-t. Állj a fremenek oldalára az Imperium ellen, és kockáztasd meg, hogy a Császár téged is elpusztít, de ha túl sokáig maradsz hűséges, szembe kell nézned a Fremen Jihad támadásával. Vajon a házad képes eligazodni az összeesküvés és az árulás hálójában, hogy eldöntse a saját sorsát a próféciák és a végzet idején? Ez a 144 oldalas, színes, keménytáblás hadjáratkönyv a Imperium Era-től a Ascension of Muad’Dib Era-ig kalauzol el. Részletesen ismerteti a hadjárat folytatását az új rezsimben, beleértve a Qizarate-et, mint új frakciót, valamint a Known Universe állapotát Paul trónra kerülése után. Maga a hadjárat négy felvonásra oszlik, mindegyikben három teljes kaland, számos további történeti mag és kiegészítő tanács:
II. felvonás: Muad’Dib: Arrakis ismét a Harkonnenek irányítása alá kerül, és úgy tűnik, minden a helyén van. De pletykák keringenek egy új fremen vezetőről, aki egyesíti a törzseket, és a Harkonnen nem tudja megfékezni a problémát. A KHAFT arra kéri a játékos karaktereket, hogy nyomozzanak, és a felfedezett titkok megrengetik az Imperiumot.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
THE END OF TEN THOUSAND YEARS OF EMPIRE The time of the Imperium is ending. Emperor Shaddam IV is about to enact a plan to destroy the popular House Atreides using their old enemy, House Harkonnen. But this is merely the spark that sets the Known Universe on fire. Ancient plans are in motion, and one woman’s betrayal of her Sisterhood places the fate of the Imperium in the hands of her son, Paul Atreides. On the desert planet of Arrakis, the wheel of fate is poised to turn - and sweep everything in its path away. A storm is coming, one that will tear across every planet in the galaxy. Your House will find themselves in the midst of that storm, but will you survive or be torn to shreds? Will you help the Atreides or watch Arrakeen burn in silence? Can you secure new spice supplies while the Harkonnen regime falters and fails to provide? Will you align with the insurgent Fremen, or seize the chance to bargain for more power from a desperate Emperor on the brink of losing his dynasty? In this epic campaign, you can experience the events of Frank Herbert’s groundbreaking novel Dune as part of the incredible story. While the main events may be set, the fate of your House is not. The fall of the Imperium and the rise of Muad’Dib will tear the Known Universe apart. Side with the Fremen against the Imperium and risk the Emperor destroying you too, but remain loyal for too long and you will face the onslaught of the Fremen Jihad. Can your House navigate the webs of plot and treachery to determine its own fate in this time of prophecy and destiny? This 144-page, full colour, hardcover campaign book takes you from the Imperium Era to the Ascension of Muad’Dib Era. It also includes detail on continuing your campaign in the new regime, including the Qizarate as a new faction and detail on the state of the Known Universe after Paul takes the throne. The campaign itself is broken into four Acts, each with three full adventures, several more story seeds and expansion advice:
Act II: Muad’Dib: Arrakis is under the control of the Harkonnen once more, and it appears everything is as it should be. But there are whispers of a new Fremen leader uniting the tribes, and the Harkonnen cannot contain the problem. CHOAM asks the player characters to investigate, and the secrets they discover will shake the Imperium.