Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Reimar és Walter Horten testvérek a második világháború végéig Németország leghíresebb repülőszárnyas repülőgép-tervezői közé tartoztak. Az ebben az ágazatban szerzett tapasztalataikat egy Sonderkommando 9 néven ismert különleges egységbe hozták, amely a repülő szárnyú repülőgépek továbbfejlesztéséért volt felelős. A Horten Ho IX jelzésű, két BMW 003A-1 sugárhajtóművel felszerelt repülőgép fejlesztése 1942-ben kezdődött. Míg az első repülőgép a sugárhajtóművel kapcsolatos problémák miatt csak vitorlázó repülőgépként készülhetett el, a második prototípust a Jumo 004B-1 hajtotta. 1944-ben a V2 hajtotta végre első repülését, elérve a több mint 780 km/h sebességet. A Horten sorozatgyártását áthelyezték a Gothaer Waggonfabrik-hez, és a típusjelölést Go 229-re változtatták. A Gothaer Waggonfabrik első repülőgépe, a Go 229 A-O V3, Jumo 004C motorokat kapott.
- Részletes felületek süllyesztett lemezillesztésekkel
- Wahlweise Fahrwerk behúzva vagy kinyújtva
- Detailliertes Front- és fő futómű
- Detailliertes Cockpit műszerfallal
- Két 30 mm-es ágyú
- Detaillierte Triebwerksfront utánzat és fúvókavég-terület
Matricák 2 változathoz:
- Horten IX/Go 229, JG400, Rote 13
- Horten IX/Go 229, JG400, kék 4
- Részletes felületek süllyesztett lemezillesztésekkel
- Wahlweise Fahrwerk behúzva vagy kinyújtva
- Detailliertes Front- és fő futómű
- Detailliertes Cockpit műszerfallal
- Két 30 mm-es ágyú
- Detaillierte Triebwerksfront utánzat és fúvókavég-terület
Matricák 2 változathoz:
- Horten IX/Go 229, JG400, Rote 13
- Horten IX/Go 229, JG400, kék 4
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Kiadó
Revell
Címkék
játék & építő, egyéb, Revell, BlackFire
Gyártói cikkszám
04312
Vonalkód
4009803043128
Cikkszám
BFR85177
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Die Brüder Reimar und Walter Horten zählten bis zum Ende des 2. Weltkrieges zu den bekanntesten Konstrukteuren für Nurflügel-Flugzeuge in Deutschland. Sie hatten die Erfahrungen auf diesem Sektor in eine Spezialeinheit eingebracht, die als Sonderkommando 9 für die weitere Entwicklung von Nurflügel-Flugzeugen verantwortlich zeichnete. Die Entwicklung der als Horten Ho IX bezeichneten Maschine, ausgerüstet mit zwei Jettriebwerken vom Typ BMW 003A-1, begann 1942. Während die erste Maschine auf Grund von Schwierigkeiten mit dem Jettriebwerk nur als Gleiter fertiggestellt werden konnte, erhielt der zweite Prototyp als Triebwerk das Jumo 004B-1. 1944 machte die V2 ihren ersten Flug und erreichte dabei Geschwindigkeiten von über 780 km/h. Die Serienfertigung der Horten wurde der Gothaer Waggonfabrik übertragen und die Typenbezeichnung in Go 229 geändert. Die erste Maschine der Gothaer Waggonfabrik, die Go 229 A-O V3 erhielt die Jumo 004C Triebwerke.
- Detaillierte Oberflächen mit versenkten Blechstößen
- Wahlweise Fahrwerk ein- oder ausgefahren
- Detailliertes Front- und Hauptfahrwerk
- Detailliertes Cockpit mit Instrumentenbord
- Zwei 30 mm Kanonen
- Detaillierte Triebwerksfront-Imitation und Schubdüsenendbereich
Abziehbilder für 2 Versionen:
- Horten IX/Go 229, JG400, Rote 13
- Horten IX/Go 229, JG400, Blaue 4
- Detaillierte Oberflächen mit versenkten Blechstößen
- Wahlweise Fahrwerk ein- oder ausgefahren
- Detailliertes Front- und Hauptfahrwerk
- Detailliertes Cockpit mit Instrumentenbord
- Zwei 30 mm Kanonen
- Detaillierte Triebwerksfront-Imitation und Schubdüsenendbereich
Abziehbilder für 2 Versionen:
- Horten IX/Go 229, JG400, Rote 13
- Horten IX/Go 229, JG400, Blaue 4