Álmodj velem!
|
Név: | Kép: | Állapot: | Elérhetőség: | Ár: | Kosárba |
Álmodj velem!
|
új
|
Értesítés kérhető
|
10.590 Ft
|
|
|
Álmodj velem! BONTOTT társasjáték
|
használt
|
Nincsen belőle bontott
|
9.490 Ft
|
|
Leírás
A játékról röviden:
Chris Darsaklis társasjátékában az álmunkat, vagyis szavakat kell kitalálnunk segítő szándékú Tündérekkel, megtévesztő Mummusokkal és rejtélyes Álommanókkal, vagyis a többi játékostársunkkal.
Mit kapunk a dobozban?
- 1 magyar játékszabály
- 1 játéktábla
- 1 alvómaszk
- 1 homokóra
- pontjelölők
- 11 szerepkártya
- 1 ágy fejtámlával
- 110 db két oldalas táblával
A játék menete:
Az egyik játékos felveszi az alvómaszkot. A többiek szerepeket húznak, Tündérek, Mummusok és Álommanók lesznek. Az alvó játékos nem tudja, hogy ki milyen szerepben van, ki az, aki segíteni akar, és ki akarja hátráltatni.
Ezután elkezdődik az álom. Mindössze 2 percig tart, de sokkal hosszabbnak tűnik. Az alvó játékos a többiektől sorrendben 1-1 szót hall, ami alapján ki kell találnia az álmát.
A társai addig folytatják a „segítséget” amíg az alvó játékos szeretné. Ezután az alvó játékos tippel, vagy passzol. Véges számú rossz tipp, passzolás, vagy helyes megfejtés után újabb álmot kell kitalálnia.
2 perc elteltével tippelhet még, de segítséget már nem kap.
Az álom egy-egy szó, például egy tárgy vagy egy állat.
Ekkor jön a nappal, amikor kómásan próbálsz visszaemlékezni az álmodra, és egy történetet el kell mesélned a kitalált szavakkal. Ha sikerült, plusz pontot kapsz, ha nem, a barátaid akkor is jót derültek az összehozott történeteden.
Majd a következő játékos merül álomba, és így folytatódik a játék, amíg szeretnétek vele játszani.
A játékban lévő fő csavar az ébren lévő játékosok szerepei. A tündérek célja, hogy az álmodó kitalálja álmát, a mummusoké félrevezetni, de ne túl feltűnően, mert ha lelepleződnek, nem fog már hallgatni rájuk az álmodó.
Az álommanók pedig az egyensúlyra törekszenek.
Hogyan lehet nyerni?
Minél több pontot kell gyűjteni.
Vagyis Álmodóként minél több álmot kitalálni, Tündérként segíteni, Mummusként gátolni, Álommanóként, pedig ahogy a helyzet hozza.
De van egy közös cél: Minél gyorsabban pörögjön a játék, 2 perc alatt minél több szót álmodjon az álmodó
Végezetül:
A játék nagy előnye, hogy mindenki folyamatosan játszik. Nem csak az alvó játékos számára érdekes, és nem tudja elnyomni a nagyhangú játékos a halkabbat, mint a legtöbb asszociációs játékban. Mindenki sorra kerül, mindenki mondhat 1-1 szót, és mindenkinek más a célja.
Álmodj, szórakozz, nevess, és cselekedj.
SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Paraméterek
Ajánlott korosztály | 7-8 éves kortól |
Játékosok száma | 4-10 fő |
Játékosszám | többszemélyes játék |
Játékosok száma (min) | 4 fő |
Játékszabály jellege | egyszerű |
Játékosok száma (max) | 10 fő |
Ajánlott életkor (min) | 8 év |
Ajánlott életkor (max) | 99 év |
Ajánlott korosztály | 8 év felett |
Játékidő (maximum) | 45 perc |
Játékidő (minimum) | 30 perc |
Téma | Álmodós |
Játék jellege | alapjáték |
Játék eszköze | kártya |
Játék mechanizmusa | kártyás |
Játék mechanizmusa | kooperatív |
Szerző | Chris Darsaklis |
Kiadó | Repos |
Kiadás éve | 2017 |
Kiadás nyelve | magyar |
nyelvi függőség | magyar |
Játékszabály nyelvei (Magyar) | Igen |
Játékszabály nyelvei (Angol) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Német) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Egyéb) | Nem |
Fejlesztési területek | Taktikai gondolkodás |
Fejlesztési területek | Együttműködési képesség / kooperáció |
Fejlesztési területek | Szociális képességek fejlesztése |