Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától

Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától
Cápa támadás!



Tengermélyi kalandra hív titeket a társasjáték, ahol cápák vadásznak ádázul a kishalakra. Ki lennél szívesebben: vadász vagy csalétek?



Gyors, pörgős parti játék gyerekeknek 4 éves kortól.
6 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 5 játékos számára
~ 15 – 25 perc
RRP: 4 990 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

2 690 Ft
A vásárlás után járó pontok: 81 Ft
Győri készlet
11 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden: 



A Chalk and Chuckles gyártó 2012-ben megjelent gyorsaságot és koncentrációt fejlesztő társasjátéka, 2-5 főig hívja a gyerekeket játszani egy tengermélyi kalandban.

 

Mit kapunk a dobozban?



2 darab hat oldalú dobókocka a különböző játékvariációkhoz (két-két speciális oldallal), tenger tábla, cápa kesztyű, 4 darab halacska zsinórral, pont jelölő halacska tokenek.

 

A játék menete:



A játékosok három féle játékvariáció közül választhatnak. A játék elején osszunk ki minden játékosnak 8 halacska jelölőt (ők jelentik majd a pontot is a játék végén).



1. játékvariáció: Cápa támadás



A játékosok közül egy valaki a cápa kesztyűt kapja meg, a többiek a kis halaikat behelyezik a tenger közepébe és a zsinórjukat fogják csak.



A cápát alakító játékos mond egy számot 1-4-ig, majd dob egy kockával. 



Ha megegyezik a dobott érték a mondott számmal:



A cápának minél több halacskát kell megfognia, mielőtt a többi játékos kirántaná azokat a tengerből.



Ha sikerült megfognia egy vagy több darabot, annyi halacska jelölőt kap. A kesztyűt átadja a megfogott hal gazdájának (ha többen vannak, választ közülük valakit) és megkapja annak a halacskáját, amelyet a tengerbe helyez. Az új cápa követi a fentebb leírtakat.



Ha nem egyezett meg a mondott számmal a kidobott érték:



Amennyiben egy halacskát tartó játékos tévesen rántotta ki a tengerből a halát, úgy egy jelölőt ad a cápa kesztyűt hordó játékosnak. Ha a cápa fogott meg tévesen egy (vagy több) halacskát, neki kell jelölőt átadnia.



Ha egy speciális oldalt dobott ki a kockán, akkor vagy minden játékostól kap egy-egy jelölőt (Nyerő cápa oldal) vagy a jobbján ülő játékos kap tőle egy jelölőt (Szerencsés hal oldal).



2. játékvariáció: Óvakodj a cápától!



Ebben a játékban a cápának nem kell számot mondani. Amit a dobókockával kidob, annak a számnak megfelelő halacska tulajdonos próbálja majd menekíteni a kis halát a tengerből. 



Ha a cápa elkapta azt, akkor a halacska tulajdonostól kap egy jelölőt és utóbbi megkapja a cápa kesztyűt. Az előző cápa immáron halacska tulajdonossá válik és vissza kell tegye a tengerbe a halát és annak madzagját kell fognia. Amennyiben a halacska menekül el sikeresen, úgy a cápa ad neki egy jelölőt. Ez esetben a cápa kiléte nem változik.



Ha valamelyik halacska tévesen mozdult meg, úgy a cápának jár a jelölő. Amennyiben olyan számot dob ki a cápa, amilyen számmal rendelkező halacska nincsen (mert kevesebben játszotok), úgy a halacskáknak nem szabad erről szólnia, hiszen ha megmozdulnak, a cápának jelölőt kell adniuk.



A speciális oldalak a kockán az előző játékvariáció szerint alakulnak.



3. játékvariáció: Veszélyes vizeken



A cápa ebben a variációban két dobókockával dob és csak azokat a halakat nem szabad elkapnia, akiknek a számát kidobta. Ha például a 2-es és a 3-as számot dobta ki, akkor az 1-es és a 4-es halacskát kell elfognia. Akiket elkapott, azoktól kap jelölőt. Ha csak az egyiküket sikerült elkapnia, úgy csak tőle kap jelölőt. Az így kapott jelölőt tovább is adhatja annak a halacskának, akit nem sikerült elkapnia. A cápa kesztyű az elkapott halacskához vándorol és az ő madzagját kapja a korábbi cápa. Akik megmozdították a zsinórjukat, pedig nem kellett volna menekülniük, azok is jelölőt adnak a cápának. A játékvariáns oldalak az előző játékvariációk szerint alakulnak.

 

Hogyan lehet nyerni?



A játék variánsokban addig megy a játék, míg valamelyik játékos el nem veszíti az összes pont jelölőjét. Ekkor megszámolja mindenki a jelölőit és akinek a több van, az nyerte a játékot!

 

Végezetül:



A Chalk and Chuckles kiadó Óvakodj a cápától társasjátéka egy rekem gyorsasági, koncentráció és megfigyelő képességen alapuló társasjátéka 4 éves kortól. A játékosok kedvükre alakíthatják akár még a pálya nagyságát is, kombinálva a három féle játékvariációval.



Felnőttek csak akkor próbálkozzanak a játékkal, ha nem félnek a gyerekek gyors reakció képességétől!



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Chalk and Chuckles
Játékszabály nyelve
angol
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Téma/Tematika
cápa
Kiadó
Chalk and Chuckles
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
KTM500003001
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.