Barion Pixel
A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Termékek Menü
Ingyen házhozszállítás
Minden 30 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

BoardGameZone Több 10.000 idegen nyelvű társasjáték európai nagykerektől.
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 1-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Katt rá a felnagyításhoz

Csalafinta bandita

Ár:
4.090 Ft
Szerezhető hűségpontok: 205
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: GameWright
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Ebben a kártyajátékban több napos pizzára, félig megevett cukorkára és más ízletes maradékokra vadászol. Dobj a kockával, hogy felborítsd a kukát vagy lopj mások szemetéből - ha nincs egyetlen Kutya sem a közelben. Minél többet dobsz, annál több dolgot tehetsz, de vigyázz, ha túl mohóvá válsz, akkor a körödnek annyi!
Állapot
új
Menny.:db

Leírás

A játékról röviden:
Ez a 2-4 fős társasjáték, melyet 8 éves kortól játszhatunk a Gamewright társasjáték gyártó és a Reflexshop kiadó gondozásában jelent meg 2020-ban magyarul. A játékban a társasjátékosok szerencséjüket teszik próbára, mosómedvék bőrébe bújva!

Mit kapunk a dobozban?
Játékszabály, 54 kártya (2 segédlet kártya, 52 játék kártya), 1 dobókocka és 6 jelölő zseton.

A játék menete:
A játékban a kezdőjátékos 3 kártyát kap, majd a körsorrend szerint következő 1 kártyával többet és ha vannak további játékosok, akkor azok is plusz 2 és 3 kártyát (azaz a negyedik játékos már 6 lappal kezd).
A kezdőjátékos dobjon a különleges oldalakkal ellátott dobókockával és a kidobott értéknek megfelelő jelölő zsetont vegye maga elé. Ekkor eldöntheti, hogy megáll vagy tovább dob. Ha megáll, akkor a kidobott zseton szerinti akciót hajtja végre. Amennyiben a tovább dobás mellett dönt, és a dobása eredménye különböző lesz az előzőhöz képest, úgy szintén dönthet arról, megáll (és ez esetben két akciót hajt végre) vagy tovább dob. Ha azonban a második dobása megegyezik az elsővel, nem hajthat végre egy akciót sem. Ha így járt, azaz lebukott a kuka túró, akkor vigasz díjként egy lapot húzhat a pakliból a kezébe és a következő játékoson a sor.
Az akció zsetonok képességei:
Dupla kuka jelölő: két lapot húzhatunk a pakliból (kukázhatunk ki).
Dupla fenyőfa jelölő: rejtsd el két lapod (ez pontot fog érni a játék végén).
Fenyő/kuka jelölő: dönthetünk, hogy mely akciót választjuk és abból 1 kártyával tehetjük meg azt (húzunk vagy rejtünk).
Kéz zsákmánnyal: ellophatunk egy lapot valamelyik játékos kezéből. Ez ellen a Blöki/Macskusz kártyával, ha tud és akar, védekezhet a kiszemelt játékos.
Szem-maszk jelölő: az aktív játékos felfedi a húzópakli legfelső lapját és ha van a többi játékos kezében ilyen, azt elteheti a gyűjtemény paklijába. Ezek a lapok képpel felfelé kerülnek a rejtekhelyre és minden ilyen lap után az aktív játékos egy lapot húzhat a kuka pakliból.
Újra felhasználás jelölő: olyan akciót választhatunk helyette, amit nem szereztünk meg abban a körben (a már kijátszott jelölők visszahelyezés után sem jelentik azt, hogy választhatók lesznek ismét). Ha mind a 6 jelölőt megszereztük, akkor ennek a jelölőnek nincs hatása, azonban kapunk bónuszt. Amint az összes jelölőt kijátszottuk, kezdhet egy új kört, itt azonban meg kell állnia három jelölő magához vétele után! A játék vége szempontjából ez egy körnek számít.
A kártyákat természetesen nem csak gyűjtjük, hanem szuper képességük miatt azokat ki is játsszuk a kezünkből! Remek lehetőség nyílik ezekkel az interakcióra körünkben - vagy valaki más körében...

Hogyan lehet nyerni?
A játék addig tart, amíg az aktív játékos körében el nem fogy a kuka pakli (húzó pakli). Ő a körét még befejezi, húzni már ugyan nem fog tudni, de le még pakolhat a kezéből lapot a rejtekhelyére.
Ezt követően a rejtekhelyre mentett lapokat típus szerint kell szétválogassuk, és a kártyákon jelölt pont értéket kapjuk meg, ha első legtöbbet gyűjtött vagy második, esetleg harmadik játékosok vagyunk.

Végezetül:
A Csalafinta bandita egy kedves, kicsit szurkálódó társasjáték, amely erősen épít a push-your-luck, azaz szerencsepróbáló ameri típusú társasjáték mechanizmusra. A játékban remekül átjön a kuka túrás életérzés, a játékosok jól tudnak azonosulni a mosómedvék néhol kellemetlenkedő jellemével, legyen az egy lap ellopása vagy a másik játékos újbóli dobásra késztetése! Igazi családi társasjáték, amelyet akár két fővel is vicces játszani!

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7-8 éves kortól
Játékosok száma 2-4 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege egyszerű
Játékosok száma (max) 4 fő
Ajánlott életkor (min) 8 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 8+
Játékidő (maximum) 25 perc
Játékidő (minimum) 15 perc
Játék jellege alapjáték
Játék eszköze kártya
Játék mechanizmusa helyzetkialakítós
Játék mechanizmusa kártyás
Kiadó Reflexshop
Kiadás éve 2020
nyelvi függőség magyar
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás
További képek

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek