Granna Szuperfarmer Ranch

Granna Szuperfarmer Ranch
Granna Szuperfarmer Ranch
Granna Szuperfarmer Ranch
Granna Szuperfarmer Ranch
Granna Szuperfarmer Ranch
Granna Szuperfarmer Ranch

A Szuperfarmer folytatása, újra lehet gyűjteni, számolni és kombinálni. A játékosok állatokat tartanak a ranchon, ám az állattenyésztéshez először új földterületet kell vásárolniuk. Az erdőben pedig ott leselkedik a farkas és a róka, hogy elrabolja tőlünk jószágainkat. Szerencsére hűséges kutyáink megvédhetnek minket tőlük. Gyere és tedd próbára magad állattenyésztőként ebben a remek szórakoztató játékban!

7 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 6 játékos számára
~ 30 – 40 perc
magyar
9 390 Ft
A vásárlás után járó pontok: 470 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

Michal Stajszczak (Karol Borsuk játéka alapján) játéka 2012-ben jelent meg a Szuper Farmer társasjáték folytatásaként 2-6 játékos számára.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
Játéktábla, 102 állat zseton, 6 kutyafigura, 2 db tizenkét oldalú dobókocka, hatoldalú dobókocka, színes korongok, játékszabály
 
A játék menete:
 
A tábla kikerül az asztal közepére és a szabálykönyvben meghatározottak szerint a játékosok számához mérten felhelyezik a kezdő karámjaikat. Ide mindenki kap egy nyulat és egy birkát.
 
Egy játékosnak a köre két fázisból áll:
 
1.: Vásárolhat legelőt, illetve beválthatja az állatait. A váltási költségek a következők:
 
6 nyúl= 1 birka
 
2 birka= 1 tehén
 
2 tehén= 1 ló
 
3 nyúl= 1 kis kutya
 
6 nyúl= 1 nagy kutya
 
1 nyúl= 1 sárga mező
 
2 nyúl= 1világoszöld mező
 
4 nyúl= 1 sötétzöld mező
 
A cserék lehetnek összetettek is, így rengeteg taktikázási lehetőség van a játékban.
 
Ha új legelő területet vesz a játékos, akkor a saját színéből egy korongot be kell illesztenie a megvásárolt mező közepében lévő lyukba. A megvásárolt terület mindig összefüggő kell, hogy legyen a már meglévő területével.
 
A megvásárolt legelőt sem váltani, sem eladni nem lehet.
 
A megvásárolt állatot fel kell, hogy tudja helyezni a mezőre. Vagyis kell neki elég hely a mezőn.
 
2.: Állatok szaporítása.
 
A játékos dob a két 12 oldalú kockával és minden pár után kap egy újabbat a kidobott állatfajból. Figyelem! Csak akkor szaporítható egy állat, ha az ki lett dobva a kockákkal. Hiába van belőle egy vagy több pár, ha nem dobott a játékos megfelelő állatot a kockával, nem szaporodik az adott állata.
 
Ezután az állatokat fel kell helyeznie a mezőre, ha van ott elég hely. Ilyenkor lehetőség van az állatok áthelyezésére, hogy az újakat is le lehessen helyezni. Egy mezőn 6 nyúl fér el, csupán 1db birka, a tehénnek egy dupla mező kell, a lónak pedig 3.
 
Ha valaki farkast vagy rókát dob a kockákkal, akkor dobnia kell egy 6 oldalú kockával utána, és a kidobott számú mezőkről a róka esetén le kell venni az összes nyulat, a farkas esetén a teheneket, birkákat és lovakat. Tartozzanak az állatok akárkihez.
 
Ha a játékosnak van kiskutyája, akkor ezt bedobva semlegesíthet egy róka ikont, ha pedig nagykutyája, akkor egy farkas dobást.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játék addig folyik a fentieknek megfelelően, amíg egy játékos össze nem gyűjt a legelőjére egy darabot az összes állatfajtából. Ekkor ez a játékos megnyerte a játékot.
 
Végezetül:
 
A játék remek szórakozás mind kicsiknek, mind nagyoknak. Így egy remek családi társasjátékot kapunk, ami elbűvölő játékelemeivel és könnyen megtanulható szabályaival rabul ejti a játékosok szívét már az első játék alkalmával. Ajánljuk kis és nagy családosoknak, baráti társaságoknak ezt a könnyed, de rendkívül szórakoztató társasjátékot.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
közepes
Játék mechanizmusa
kockás, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, rendszerező képesség, kombinációs készség
Téma/Tematika
farmeros
Kiadó
Granna
Kiadás éve
2 013
Szerző(k)
Michal Stajszczak Karol Borsuk, Piotr Socha
Cikkszám
KTM100002190
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.