Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat

Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat
Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat
Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat
Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat
A Sötét Nagyúr rátok, hű goblinjaira bízott egy fontos dolog elvégzését. Viszont ti üres kézzel, dolga végezetlenül tértetek vissza. A Nagyúr pedig dühös, nagyon dühös. Ideje magyarázkodni, hogy miért is nem sikerült végrehajtani a missziót. Lássuk ki lesz a legrátermettebb goblin, már ami a kifogás keresést illeti. Mert az sosem úgy volt, hogy a te hibádból történt. Nem?
8 – 99 éves kortól ajánlott
4 – 16 játékos számára
~ 20 – 30 perc
7 890 Ft
A vásárlás után járó pontok: 395 Ft
Győri készlet
1 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:



Fabrizio Bonifacio, Riccardo Crosa, Messimiliano Enrico és Tim Uren 2005ben megjelent játéka 4-6 fő részére egy történetmesélős játékot kínál a számunkra, ahol a legjobb kifogást kell megtalálni, hogy ne minket büntessen meg a sötét nagyúr.

 

Mit kapunk a dobozban?



121 kifogás kártya, 37 akció kártya, 7 gonosz tekintet kártya, 1 szabálykönyv

 

A játék menete:



Az egyik játékos fogja alakítani a Sötét Nagyurat, aki számon kéri a többieket, hogy miért nem végezték el a rájuk bízott feladatot.



Kitalál egy feladatot, majd megkérdezi a többieket, hogy mi a mentségetek arra, hogy nem végeztétek el.



A többi játékos kap 3 akciólapot és 3 kifogás lapot. Ezeket felhasználva az első megszólított játékos kezdi a magyarázkodást. Belekezd egy történetbe, amihez segítségül hívhatja a kifogás lapon látott képet vagy szöveget. Majd ki is rakja a lapot, hogy nyomatékosítsa a dolgot, és a Sötét Nagyúr is lássa.



A többi játékos reagálhat erre az akciólapokkal, illetve ő maga is felhasználhatja őket, hogy másra terelje a gyanút.



A három akciólappal lehet másra mutatva átadni a szót, közbevágni és megállítani a mondandóját, valamint egy lap, ami mindkét funkcióra megfelel.



A magyarázkodás addig zajlik, amíg valaki már nem tud meggyőző érveket felhozni, vagy a Nagyúrnak elege nem lesz, és „megjutalmazza” a sötét tekintet lapjával a személyt.



Majd újabb kör kezdődik, új magyarázkodással.



A játékot lehet a Nagyúr szemszögéből is játszani, amikor és a kifogás lapokat ő osztja ki, és az akciólapokat is ő kezeli bizonyos szinten.

 

Hogyan lehet nyerni?



A játéknak akkor van vége, ha valamelyik goblin megkapja a harmadik sötét tekintet lapját is. Ekkor húznia kel la kifogás pakliból és a lapon lévő szimbólumtól függően kegyelmet kap, vagy éppen elpusztítja a Sötét Nagyúr. A többiek pedig örülnek, hogy nem ők szenvedték el a dolgot.

 

Végezetül:



Az Igenis, Sötét Nagyúr egy egészen egyedi hangulatú partijáték, amit ha a megfelelő emberekkel játszunk, remek szórakozást ígér az egész társaságnak. Bátran ajánljuk mindenkinek, akik szeretnek furfangos történeteket kitalálni, és minden helyzetből ki tudják magukat vágni. Vagy legalábbis úgy válik.



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Történetmesélés, Szerepjátszás, Színészkedés, SingleLoserGame
Fejlesztési területek
kreativitás, szociális képességek fejlesztése, szókincsbővítés
Téma/Tematika
sztorizgatós
Kiadó
Delta Vision Kft.
Kiadás éve
2 017
Cikkszám
KTM100003251
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.