Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat
|
Név: | Kép: | Állapot: | Elérhetőség: | Ár: | Kosárba |
Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat
|
új
|
Raktáron
|
7.890 Ft
|
|
|
Igenis, Sötét Nagyúr! ZÖLD változat BONTOTT társasjáték
|
használt
|
Használt társasjáték - raktáron
|
7.690 Ft
|
|
Leírás
A játékról röviden:
Fabrizio Bonifacio, Riccardo Crosa, Messimiliano Enrico és Tim Uren 2005ben megjelent játéka 4-6 fő részére egy történetmesélős játékot kínál a számunkra, ahol a legjobb kifogást kell megtalálni, hogy ne minket büntessen meg a sötét nagyúr.
Mit kapunk a dobozban?
121 kifogás kártya, 37 akció kártya, 7 gonosz tekintet kártya, 1 szabálykönyv
A játék menete:
Az egyik játékos fogja alakítani a Sötét Nagyurat, aki számon kéri a többieket, hogy miért nem végezték el a rájuk bízott feladatot.
Kitalál egy feladatot, majd megkérdezi a többieket, hogy mi a mentségetek arra, hogy nem végeztétek el.
A többi játékos kap 3 akciólapot és 3 kifogás lapot. Ezeket felhasználva az első megszólított játékos kezdi a magyarázkodást. Belekezd egy történetbe, amihez segítségül hívhatja a kifogás lapon látott képet vagy szöveget. Majd ki is rakja a lapot, hogy nyomatékosítsa a dolgot, és a Sötét Nagyúr is lássa.
A többi játékos reagálhat erre az akciólapokkal, illetve ő maga is felhasználhatja őket, hogy másra terelje a gyanút.
A három akciólappal lehet másra mutatva átadni a szót, közbevágni és megállítani a mondandóját, valamint egy lap, ami mindkét funkcióra megfelel.
A magyarázkodás addig zajlik, amíg valaki már nem tud meggyőző érveket felhozni, vagy a Nagyúrnak elege nem lesz, és „megjutalmazza” a sötét tekintet lapjával a személyt.
Majd újabb kör kezdődik, új magyarázkodással.
A játékot lehet a Nagyúr szemszögéből is játszani, amikor és a kifogás lapokat ő osztja ki, és az akciólapokat is ő kezeli bizonyos szinten.
Hogyan lehet nyerni?
A játéknak akkor van vége, ha valamelyik goblin megkapja a harmadik sötét tekintet lapját is. Ekkor húznia kel la kifogás pakliból és a lapon lévő szimbólumtól függően kegyelmet kap, vagy éppen elpusztítja a Sötét Nagyúr. A többiek pedig örülnek, hogy nem ők szenvedték el a dolgot.
Végezetül:
Az Igenis, Sötét Nagyúr egy egészen egyedi hangulatú partijáték, amit ha a megfelelő emberekkel játszunk, remek szórakozást ígér az egész társaságnak. Bátran ajánljuk mindenkinek, akik szeretnek furfangos történeteket kitalálni, és minden helyzetből ki tudják magukat vágni. Vagy legalábbis úgy válik.
SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Paraméterek
Ajánlott korosztály | 9-11 éves kortól |
Játékosok száma | 4-16 fő |
Játékosszám | többszemélyes játék |
Játékosok száma (min) | 4 fő |
Játékszabály jellege | egyszerű |
Játékosok száma (max) | 16 fő |
Ajánlott életkor (min) | 8 év |
Ajánlott életkor (max) | 99 év |
Ajánlott korosztály | 8 év felett |
Játékidő (maximum) | 30 perc |
Játékidő (minimum) | 20 perc |
Téma | sztorizgatós |
Játék jellege | alapjáték |
Játék eszköze | kártya |
Játék mechanizmusa | szerepjáték |
Játék mechanizmusa | kártyás |
Kiadó | Delta Vision Kft. |
Kiadás éve | 2017 |
Kiadás nyelve | magyar |
nyelvi függőség | magyar |
Játékszabály nyelvei (Magyar) | Igen |
Játékszabály nyelvei (Angol) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Német) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Egyéb) | Nem |
Fejlesztési területek | Kreativitás |
Fejlesztési területek | Szociális képességek fejlesztése |
Fejlesztési területek | Szókincsbővítés |