A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Termékek Menü
Minden 15 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

Heti akció Hetente megújuló akciók és kedvezményes árak!
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 2-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Mysterium Katt rá a felnagyításhoz

Mysterium

Ár:
13.990 Ft
Szerezhető hűségpontok: 700
Elérhetőség: Előrendelhető
Gyártó: Libellud
Átlagos értékelés: 4 / 5 csillag!

Ez a kooperatív játék különös keveréke a Dixit és a Cluedo társasjátékoknak. Az egyik játékos egy segítőkész szellem szerepét ölti magára, míg a többi játékos egy-egy misztikus nyomozót alakítva próbálja megoldani a különös kúria rejtélyét. A játékosok a szellem által kiosztott kártyák segítségével kell megtalálniuk a sok karakter, helyszín és tárgy közül azokat, amelyeknek tényleg köze van a rejtélyhez.

Állapot
új
Menny.:db

Leírás

A játékról röviden:
 
Oleksandr  Nevskiy és Oleg Sidorenko 2015-ben megjelent játéka 2-7 fő részére egy misztikus rejtély megoldására hívja a vállalkozó kedvű játékosokat, ahol is az egyikük egy szellem bőrébe kell, hogy bújjon.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
A nyomozók részére: 54 pszichikus kártya, 6 intuíció token, 6 fólia, 36 tisztánlátás token, 6 tisztánlátás szintje token, 1 tisztánlátás sáv, 4 előrehaladás tábla, 1 óra tábla. A szellemnek: 1 paraván tartókkal a kártyalapoknak, 84 vízió kártya, 54 szellem kártya, 6 szellem jelző, 6 tettes token, 3 varjú jelző, 1 homokóra, 1 szabálykönyv.
 
 
 
A játék menete:
 
A Mysterium egy kooperációs társasjáték, ahol az egyik játékos egy szellem bőrébe bújik, aki megpróbálja nyomra vezetni a pszichés képességekkel rendelkező nyomozókat, akiknek a feladata az lesz, hogy a házban, ahol a szellem lakik, megtalálják a gyilkost.
 
Attól függően, hogy a játékosok milyen nehézségű játékot akarnak játszani, kiválasztanak bizonyos mennyiségű karakterkártyát. Majd ugyanennyi helyszín kártyát. Végül pedig hét fegyver kártyát.
 
Ezek után a szellemet alakító játékos kiválasztja ugyanezeket a lapokat a saját speciális lapjai közül.
 
Majd megkeveri ezeket külön-külön, és mindegyik játékoshoz lehelyez egyet belőlük a paravánja tartóiba. Így minden nyomozónak lesz egy hozzárendelt gyanúsítottja, helyszíne és fegyvere.
 
A játék első fele 7 körből fog állni, amikor a nyomozók megpróbálják kitalálni, melyik szemtanú tartozik hozzájuk.
 
A szellem játékos húz az álom pakliból, és szétosztja őket a játékosok között. Ezzel próbálva meg segíteni őket; nyomra vezetni, ha úgy tetszik. Aztán a játékosok megbeszélhetik maguk között, hogy a szellem szerintük mit akart nekik üzenni ezzel. Végül tippelniük kell, hogy szerintük ők melyik gyanúsítottat kapták. Mindezt addig kell megtenniük, amíg a homokóra lejár. Felhelyezik a jelzőiket egy lapra és a szellem megmondja, hogy helyes vagy nem a megoldás. Aki nem találta ki, az újabb lapokat kap a szellemtől és újra tippelhet.
 
Ugyanez zajlik le a helyszínekkel, majd a fegyverekkel is, miután mindenki megtalálta a hozzá tartozó gyanúsítottat.
 
Ha nem sikerül mindenkinek 7 kör alatt ezt megtennie, akkor a játékosok vesztettek. Ellenkező esetben a játék második felében megpróbálják kitalálni, hogy ezek közül ki is volt a tényleges gyilkos.
 
A szellem újabb lapokat rak ki, és attól függően, hogy a játékosok mennyire jól teljesítették a játék első felét, bizonyos számú lapot láthatnak ezek közül.
 
A nyomozó játékosok ismét megbeszélhetik egymás között, hogy ki s a tettes (a szellem nem vehet részt a játék ezen részében). A legjobb, ha még rá sem néz a többiekre, ezzel sem árulva el semmit –hiszen ő csak egy szellem.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Amennyiben a játékosok helyesen tippelték meg a három gyanúsított közül a gyilkost, mindenki nyer. Ellenkező esetben mindenki vesztett.
 
 
 
Végezetül:
 
A Mysterium remekül kombinálja a Dixit és a Cludo elemeit és egy egészen egyedi és lebilincselő elegyet alkotott ezzel a társasjátékkal. Nem is csoda, hogy olyan hamar az emberek kedvence lett, és az angol fordítás is megszületett belőle. Itt az ideje, hogy te is beszerezd a saját példányodat!

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek

Ajánlott korosztály 9-11 éves kortól
Játékosok száma 2-7 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékosok száma (max) 7 fő
Ajánlott életkor (min) 10 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 10 év felett
Játékidő (maximum) 42 perc
Játékidő (minimum) 42 perc
Téma nyomozós
Játék jellege alapjáték
Játék eszköze kártya
Játék mechanizmusa kártyás
Játék mechanizmusa helyzetkialakítós
Kiadó Libellud
Kiadás éve 2015
Kiadás nyelve angol
nyelvi függőség angol
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Igen
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek deduktív gondolkodás fejlesztése
Fejlesztési területek Szociális képességek fejlesztése
Fejlesztési területek Logikai készségek fejlesztése
További képek

Vélemények

| 4 / 5 csillag!
2016. 11. 02.

Nagyon tetszett a játék menete. Kicsit nehézkesen sikerült feldolgozni a játék folyamatát, de végül sikerült és mindenki jól érezte magát a megfejtés kitalálása közben. Szellem dolga viszont nagyon nehézkes, szóval mindenképp kell a nagyon jó elképzelő erő. Csak ajánlani tudom.
| 4 / 5 csillag!
2016. 04. 17.

Aki a Dixiteket szerette, ezt egyenesen imádni fogja!
Rejtélyt megoldani úgy, hogy a Kedves Kopogószellem is csak tapogatózik a segítségadáskor (pakliból húz), tehát még a kezei is megvannak kötve - nem hogy kopogjon!
Szóval elég erős a játék. Azt javasolnám minden próbálkozónak, hogy a saját megérzéseire támaszkodjon! Elvileg kooperatív, gyakorlatilag nagyon eltudnak téríteni a többiek a helyes megoldástól!
| 5 / 5 csillag!
2016. 01. 12.

Megérdemel minden elismerést amit kapott. Az újranyomtatás is nagyon jót tett a játéknak. Lebilincselő hangulata van. A dixitszerű játékmechanika kifejezetten jól áll a játéknak.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő