A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Termékek Menü
Minden 15 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

Heti akció Hetente megújuló akciók és kedvezményes árak!
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 2-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Rokokó Katt rá a felnagyításhoz

Csatolt dokumentumok

Rokokó

Ár:
11.870 Ft
Szerezhető hűségpontok: 594
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: Eggertspiele
Átlagos értékelés: 4 / 5 csillag!

Üdvözlünk a Rokokó korában. XV. Lajos Franciaország királya, ahol társadalmi elvárás a fényűző bálok szervezése. Fontos személyiségek drága nemesi ruhákban azon versengenek, hogy melyikük öltözéke lesz a legcsillogóbb, a legkülönlegesebb az estélyen. A Rokokó egy egyedi témájú, kiváló stratégiai játék. Vajon kinek lesz a legszebb a ruhája a nemesi bálon? 

Állapot
új
Menny.:db

Leírás

Matthias Cramer, Louis Malz és Stefan Malz játéka 2013-ban jelent meg, ami a franciaországi Rokokó világába kalauzol el minket. A játékot 2014-ben jelölték az év összetett játéka díjra (Kennerspiel des Jhares). A 2-5 főig játszható játék többek között egyedi témájával és gyönyörű táblájával hívja fel magára a figyelmünket.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
1 kétoldalú játéktér, 55 db kártya, 42 db öltözék lapka, 48 db alapanyag lapka, 48 db érme, 48 db presztízs jelző, 80 db tulajdonjelölő fa, 16 db csipke jelölő fa, 16 db fonal jelölő fa, 1 db kezdőjátékos jelölő, 5 db játékos tábla, 1 db szütyő, 1 db szabálykönyv
 
A játék menete:
 
A Rokokó egy ízig-vérig Euro game típusú játék, így rengeteg komponenssel rendelkezik. Miután ezeket előkészítettük a játékosok számának függvényében, kezdődhet a játék.
 
A játékot a szabó kártyalapokkal irányítjuk, amiből ötöt kapunk a játék elején. Ezek a szabók három csoportba sorolhatóak a rajtuk lévő gyűszűk által. Minden játékosnak 3 akciója van egy körben, kivéve ha új szabót vesz valaki, ami ilyenkor egyből a kezébe kerül és vele is végrehajthat egy akciót.
 
Mire jók a különböző gyűszűk?
 
Az arany gyűszűvel ellátott mester szabóknak nincsen speciális képessége, viszont csak velük tudsz újabb szabókat fogadni a csapatodba. A felfogandó szabók természetesen pénzbe is kerülnek. Hogy mennyibe, az attól függ, hogy hány felbérelhető szabó maradt a pályán az adott körben. Minél nagyobb a választék, annál drágábbak. Így aki elsőnek vásárol új embert, az választhatja a számára legideálisabbat, viszont a legtöbb pénzt is kell érte fizetnie.
 
Az ezüst gyűszűvel jelölt szabóval megszerezhetjük a kezdőjátékos jelzőt (királyné), ami ad nekünk 5 érmét és azt az előnyt, hogy a következő kört mi kezdjük. Ráadásul a játék végén, ha náluk van még győzelmi pontot is ad. A jelzőt, ha akarjuk a mester szabónkkal is magunkhoz ragadhatjuk.
 
A bronz gyűszűvel rendelkező (kezdő) szabókat arra tudjuk használni, hogy nyersanyagokat vegyünk a ruhák legyártásához, illetve hogy bizonyos pontot érő helyeket elfoglaljuk velük a bálban.
 
A megvett nyersanyagok segítségével varrhatunk ruhákat (ezüst és arany gyűszűs szabókkal), amiket aztán felhelyezve a tábla különböző részeire, ponthoz juttatnak minket a játék végén.
 
Minden kör után a szabályok értelmében feltöltjük a kiüresedett nyersanyag és kártya helyeket. Mindenki megkapja a körre a bevételét, ami alapból 5 érme, de ezt a dekorációink növelhetik. Majd kezdődhet az új kör. Ez ismétlődik a szabályok szerint meghatározott mennyiségű körön át.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Az utolsó kör után minden dekorációnk és ruhánk után, ami a táblán van, megkapjuk a pontokat. A szabálykönyv értelmében a módosítókat is figyelembe vesszük. Majd akinek a legtöbb pontja van, megnyerte a játékot.
 
Végezetül:
 
A Rokokót azoknak ajánljuk, akik otthonosan mozognak az Euro game stílusú játékok világában, és egy igazán egyedi témára és játékmechanika kipróbálására vágynak. A játék remekül strukturált, és a végjáték után kialakult pálya csodás látványt nyújt a báli résztvevők gyönyörű ruháinak köszönhetően.

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek

Ajánlott korosztály 12-13 éves kortól
Játékosok száma 2-5 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege gamer
Játékosok száma (max) 5 fő
Ajánlott életkor (min) 12 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 12 év felett
Játékidő (maximum) 120 perc
Játékidő (minimum) 60 perc
Téma történelmi
Játék jellege alapjáték
Játék eszköze nagytábla (min 50 x50)
Játék mechanizmusa táblás (klasszikus)
Játék mechanizmusa ügyességi
Szerző Matthias Cramer, Louis Malz
Szerzőtárs Stefan Malz
Kiadó Delta Vision Kft.
Kiadás éve 2014
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Nem
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Vizuális érzék fejlesztése
Fejlesztési területek Szociális képességek fejlesztése
Fejlesztési területek kombinációs készség
További képek

Vélemények

| 4 / 5 csillag!
2015. 10. 09.

Elég sok mindent kell megjegyezni, hogy élvezni tudd a játékot. Nekem kicsit túl sok volt a dolog. De hogy szoknyákat meg ruhákat varrjunk a bálba? Nem hittem volna, hogy ennyire fogom élvezni a dolgot. Talán pályát tévesztettem? :)
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő