The Mind - Extrém!

The Mind - Extrém!
The Mind - Extrém!
The Mind - Extrém!
The Mind - Extrém!
Úgy érzitek, profin megy már a The Mind - Érezz rá!? Bármikor készen álltok egy játszmára, de valami új kihívásra is vágytok? Akkor csak rátok vár a The Mind - Extrém! A feladat hasonló, de a kihívást megdupláztuk: két sorozatot kell építenetek, párhuzamosan és ellentétes irányba. Két pakli, egy idoőben, „vak szintekkel”. Menni fog?
8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 20 – 30 perc
magyar
dWzjDhRD-V4
3 490 Ft
A vásárlás után járó pontok: 175 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A termékről ebben a hírlevelünkben írtunk >>>


A játékról röviden:

Aki ismeri a The Mind! alapjátékát, annak az Extrém megismerésekor az alapjáték nehezítései lesznek újdonságok. Mindkét esetben egy dedukciós, kooperáció játékról van szó. A The Mind! Extrém 2019-ben jelent meg, magyarul pedig 2020 óta nyújt extrém izgalmakat a játékosoknak!


A doboz tartalma:

120 kártya, 1 játékszabály


A játék menete:

A játékosoknak két oszlopot kell majd növelniük vagy éppen csökkenteniük a lapok sorozat számaival, attól függően, hogy a kezükben milyen színnel vannak ellátva a lapjaik. Ha ketten játsszuk, mind a 12 fordulót teljesítenünk kell a játék megnyeréséért.

A játékosok 1 dobócsillaggal és két élettel kezdik a játékot, előbbi a nem kívánt lapok kihagyására, utóbbi pedig a játékban való újra indulásra ad lehetőséget.

A játék menete megegyezik a The Mind! alapjátékéval, tehát az első fordulóban 1-1 lappal indítunk, ha ezeket sikeresen jó helyre helyeztük le úgy, hogy ezt nem beszéltük meg a többi játékossal, akkor az első kihívást teljesítettük és a következő körben már plusz 1 kártyával kezdünk.

A játékosok köre szimultán zajlik, a kezdéshez az egyik öklük lehelyezése az asztalon fogja jelezni, hogy készen koncentrálni a játék menetre - és innentől kezdődik a csavar. Ugyanis a játékosoknak minden nemű kommunikáció nélkül kell helyes sorrendben letenniük a kezükben tartott lapjaikat. 

A középső kártya jobb oldalán (piros jelzéssel) azon lapokból kellene sort pakolnunk, amelyek csökkenő sorrendben fogják egymást követni; a bal oldalára (fehér jelzéssel) pedig növekvőben.

Ha dobócsillagot használnak a játékosok, úgy tetszőleges színből kell kiválasztaniuk fehér esetén a legkisebb értékű, piros esetén a legnagyobb értékű lapjukat.

A játék harmadik szintjétől lesz igazán extrém a játék menet: innentől ugyanis a játékosok vakon helyezik be kártyáikat középre, azaz képpel lefelé. Ezen lapok pontosságát a kör végén nézhetjük csak meg, így lehet, hogy már az első lap lerakásánál elrontottuk a sorrendet, de még mindenki lepakol a kezéből.


Hogyan lehet nyerni?

A The Mind! Extrém-et úgy lehet megnyerni, hogy a játékosok nem vétenek sorrendet, azaz nem hagynak ki olyan kézben lévő lapot, amely kisebb, mint az előző (ha növekvő sorrendbe pakolunk) vagy nagyobb, mint a következő (ha csökkenő sorrendű oszlopba pakolunk). Ha azonban ezeket a hibákat elkövették és már nincs több életük, elbukják a játékot!


Végezetül:

A The Mind! Extrém játékszabálya ék egyszerű, ehhez képest igen csak koncentrálniuk kell a játékosoknak, hogy sikerüljön a szinteket teljesíteniük. 

Ha tetszett a The Mind! alapjátéka, akkor ez egy kötelező darab lesz! A vakon rakandó kártyák olyan feszültséget és egymásra figyelést alakítanak ki, amely az elődjében még csak suttogta a belső hangot, most ordítani fogja: kire figyelj, bízz meg a többiekben és érezd a ritmust!

Azonban, ha számodra túl nehéz vagy túl kevés kötöttséget adott az alapjáték, akkor érdemes másik társasjátékot keresned e helyett.



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Kooperatív, Paklitervezés, Valósidejű
Fejlesztési területek
kombinációs készség, együttműködési képesség / kooperáció, szociális képességek fejlesztése
Téma/Tematika
kooperatív
Kiadó
Gém Klub Kft.
Kiadás éve
2 020
Cikkszám
KTM100004855
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.