The Mind - Extrém!

The Mind - Extrém!
The Mind - Extrém!
The Mind - Extrém!
The Mind - Extrém!
Úgy érzitek, profin megy már a The Mind - Érezz rá!? Bármikor készen álltok egy játszmára, de valami új kihívásra is vágytok? Akkor csak rátok vár a The Mind - Extrém! A feladat hasonló, de a kihívást megdupláztuk: két sorozatot kell építenetek, párhuzamosan és ellentétes irányba. Két pakli, egy idoőben, „vak szintekkel”. Menni fog?
8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 20 – 30 perc
dWzjDhRD-V4
3 490 Ft
A vásárlás után járó pontok: 175 Ft
Győri készlet
2 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A termékről ebben a hírlevelünkben írtunk >>>


A játékról röviden:

Aki ismeri a The Mind! alapjátékát, annak az Extrém megismerésekor az alapjáték nehezítései lesznek újdonságok. Mindkét esetben egy dedukciós, kooperáció játékról van szó. A The Mind! Extrém 2019-ben jelent meg, magyarul pedig 2020 óta nyújt extrém izgalmakat a játékosoknak!


A doboz tartalma:

120 kártya, 1 játékszabály


A játék menete:

A játékosoknak két oszlopot kell majd növelniük vagy éppen csökkenteniük a lapok sorozat számaival, attól függően, hogy a kezükben milyen színnel vannak ellátva a lapjaik. Ha ketten játsszuk, mind a 12 fordulót teljesítenünk kell a játék megnyeréséért.

A játékosok 1 dobócsillaggal és két élettel kezdik a játékot, előbbi a nem kívánt lapok kihagyására, utóbbi pedig a játékban való újra indulásra ad lehetőséget.

A játék menete megegyezik a The Mind! alapjátékéval, tehát az első fordulóban 1-1 lappal indítunk, ha ezeket sikeresen jó helyre helyeztük le úgy, hogy ezt nem beszéltük meg a többi játékossal, akkor az első kihívást teljesítettük és a következő körben már plusz 1 kártyával kezdünk.

A játékosok köre szimultán zajlik, a kezdéshez az egyik öklük lehelyezése az asztalon fogja jelezni, hogy készen koncentrálni a játék menetre - és innentől kezdődik a csavar. Ugyanis a játékosoknak minden nemű kommunikáció nélkül kell helyes sorrendben letenniük a kezükben tartott lapjaikat. 

A középső kártya jobb oldalán (piros jelzéssel) azon lapokból kellene sort pakolnunk, amelyek csökkenő sorrendben fogják egymást követni; a bal oldalára (fehér jelzéssel) pedig növekvőben.

Ha dobócsillagot használnak a játékosok, úgy tetszőleges színből kell kiválasztaniuk fehér esetén a legkisebb értékű, piros esetén a legnagyobb értékű lapjukat.

A játék harmadik szintjétől lesz igazán extrém a játék menet: innentől ugyanis a játékosok vakon helyezik be kártyáikat középre, azaz képpel lefelé. Ezen lapok pontosságát a kör végén nézhetjük csak meg, így lehet, hogy már az első lap lerakásánál elrontottuk a sorrendet, de még mindenki lepakol a kezéből.


Hogyan lehet nyerni?

A The Mind! Extrém-et úgy lehet megnyerni, hogy a játékosok nem vétenek sorrendet, azaz nem hagynak ki olyan kézben lévő lapot, amely kisebb, mint az előző (ha növekvő sorrendbe pakolunk) vagy nagyobb, mint a következő (ha csökkenő sorrendű oszlopba pakolunk). Ha azonban ezeket a hibákat elkövették és már nincs több életük, elbukják a játékot!


Végezetül:

A The Mind! Extrém játékszabálya ék egyszerű, ehhez képest igen csak koncentrálniuk kell a játékosoknak, hogy sikerüljön a szinteket teljesíteniük. 

Ha tetszett a The Mind! alapjátéka, akkor ez egy kötelező darab lesz! A vakon rakandó kártyák olyan feszültséget és egymásra figyelést alakítanak ki, amely az elődjében még csak suttogta a belső hangot, most ordítani fogja: kire figyelj, bízz meg a többiekben és érezd a ritmust!

Azonban, ha számodra túl nehéz vagy túl kevés kötöttséget adott az alapjáték, akkor érdemes másik társasjátékot keresned e helyett.



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Kooperatív, Paklitervezés, Valósidejű
Fejlesztési területek
kombinációs készség, együttműködési képesség / kooperáció, szociális képességek fejlesztése
Téma/Tematika
kooperatív
Kiadó
Gém Klub Kft.
Kiadás éve
2 020
Cikkszám
KTM100004855
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.